Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

NEEN ik haat die 2. Ik kan genoeg Grieks om te weten dat die 2 alles verkeerd uitspreken. Met hun Afgariejoosto

3 likes

Ik vind M altijd zo’n teleurstellende talkshow(host)

3 likes

Goooor, ik heb mcdonalds cola en het rietje is al helemaal doorweekt na 20 min :face_vomiting:

en deze kiddo’s zijn wel echt cute!

ja of youp van 't hek

zó vorige eeuw, blijf gewoon weg

7 likes

Ja in het (oud)Grieks? Vond het altijd beetje random dat ze interieur-spullen hadden en buitenlandish snoep/eten. Zou het daarmee te maken hebben?

Edit: wat @Zemraluani zegt

1 like

Hij kreeg daarna ook maar 1,5x het woord. Sowieso vind ik Margriet soms wat raar interviewen als je erop gaat letten. Ze poneert van die halve stellingen/kronkels, en sarcastisch/cynisch. Soms met wat lange inleidingen en rare afslagen, slaat met gemak sommige mensen lange tijd over.
Vind haar heeeeeel leuk 1-op-1 maar niet altijd denderend in zo’n groep.

3 likes

Wow die badkamer :joy:!!!

2 likes

Wat errâg

Vindt haar ook hinderlijk.

3 likes

Ik dacht ik ga dit ook eens kijken maar HALLO Martijn Krabbe😖

2 likes

Hahaha ja dat dus! Ik ben blij als het binnen een uur op is

Het lijkt mij echt de hel, zit je dan met zijn allen in je uitvergrote studentenkamer :grimacing:

Het blijft me wel verbazen dat je met zo een dik budget dus alsnog geen huis kan vinden.

2 likes

Ik sta ook echt elke keer weer versteld van de eisen die mensen elke keer hebben en dan een budget wat totaaaaal niet overeenkomt.

6 likes

Jaa geen idee. Of iemand heeft het ooit gehoord en vond het een mooi woord. Verder niet naar de betekenis gekeken ofzo haha.

1 like

Ik ging net een stukje uit een oud dagboek lezen en blijkbaar was ik als 14 jarige een ontzettende toxic bitch want ik heb mijn destijds vriendje in het gezicht gespuugd omdat ik mijn zin niet kreeg.

29 likes

Toen al je inner-alpaca gechanneld dus?

17 likes

Superirritant. Die willen hun huis gewoon zsm af omdat die baby snel komt. Echt geen hol aan elke aflevering datzelfde gezeik over die baby’s.

12 likes

Gewoon in de douchekast stoppen :rofl:

1 like

Ja! Of die pony moet ze daar op stal zetten, wat lellek. Maar jammer voor haar dat voor een degelijke kapper nu al helemaal geen budget meer is.

8 likes

Pony op stal hahahahaha. Ik ken niet meer. Lol die opmerking ook ‘mijn zus heeft een huis in deze straat gekocht’. Leuk meid

6 likes