Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Zou zo fijn zijn als sint maarten dit jaar niet doorgaat. Geen schreeuwende kinderen aan de deur, heerlijk.

2 likes

Die stem/dat accent van die gozer, ik kan niet meer. Net een van de broertjes de Boer.

Dat ontzettend saaie & degelijke stel uit aflevering 2 ging zowat bij haar ouders in de straat wonen in Breda. Wat vond ik dat een afschuwelijke set personen zeg. Horror XL.

14 likes

8 likes

hAnDig mEt dE BabY

4 likes

Omg mind is blown

1 like

Oh de keuken heb ik even gemist :joy:

2 likes

Dat huis heeft zoveel leuke dingen en die chick die nog met een petje loopt wat 5 jaar geleden hip was vind alles te klein

8 likes

Ik heb zo gegniffeld om die (schoon)moeder die toen meteen op haar sokken op de stoep stond :joy: Volgens mij zat die jongen daar totaaaal niet op te wachten toen hij zei dat hij nog wel een rondje kan fietsen hahaha (toen het erover ging dat hij nu zo dicht bij z’n schoonouders woont)

16 likes

Hahaha ja dat was geniaal. Hij reageerde zo droog op die hysterische schoonmoeder op sokken.
Ik vind het programma wel altijd echt genieton

Vind het wel stom dat het nu 1,5 uur duurt!

7 likes

“Xenos is een van de verrassendste winkels van Nederland. Niet voor niets betekent het Griekse woord Xenos ‘vreemd’. Alles wat je in onze winkel vindt is dus net even anders. Shoppen bij Xenos is daarom gezellig anders, een beetje als een bazaar.”

Aldus Xenos zelf op hun website :rofl: the more you know

Echt bazaar vibes hoor
(was vroeger idd meer wierooky, gekleurde lampen plaza ja)

4 likes

Omg jaaaa heerlijke keuken

4 likes

Ik krijg via mijn werk insta wel een mailtje als een collega ergens nieuw inlogt. Eigen account geen idee

Beetje Laura ponticorvo

1 like

Ze hebben nu ook de australische editie op videoland!

1 like

Wat voor snode plannen heb jiiiij

1 like

Ja waaaaauw ‘ik had wel verwacht dat de zolder gedaan zou zijn.’

Nou meid. Pony uit je gezicht en wapperen met die klauwen.

26 likes

En elke week nieuwe zwarte aluminium tuindeuren met wel een flinke levertijd

5 likes

Ik woon hier gvd een jaar en nog niemand heeft onze zolder afgemaakt hoor!!

Meid, echt.

2 likes

Hahaha ja heel erg terecht. Afschuwelijk!

Aardig dat hem een eigen plek op de zolder gegund was. Vooral fijn met een draaiende wasmachine. Voor 30 k overwaarde. Einde bericht.

5 likes