Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn collega stuurt een foto van haarzelf als “zwarte piet” (volledig geschminkt dus) en ik heb een tegengasgifje teruggestuurd. Let de rel begin :clap:t2:

10 likes

SOOOW die styliste bedoel je toch? Mijn god, alsof Elise Schaap een woonprogramma-styliste speelde, haha vreselijk, zo’n hese stem met zo’n giga-bekakte RRRRRR. Echt een persiflage.

@SpeedOfSound Haha was nog aan het bijlezen, maar jij kon het ook niet aan dus.

5 likes

Hahaha die vuurwerkhandelaar uit de haag bij Beau :joy:

5 likes

Haha heb ik ook wel eens als mijn medeburgers weer eens op tv zijn, en die worden dan ook nog standaard ondertiteld. :joy:

4 likes

Ik ben eens blij dat er geen Limburger zit :joy::joy:

7 likes

Late reactie, maar ik zat te janken op de bank :(.

Haha dit filmpje van klikbeet. Dat ben ik als sint maarten wel doorgaat:

8 likes

pff ben al een uur wakker. ging ook pas om 1.30 ofzo slapen dus vet kort geslapen ook? moet wel veel dingen doen vandaag dus zit te twijfelen of ik er niet gewoon nu al uit zal gaan haha

1 like

Pff ben vandaag een vroege dienst mee met mijn vriend. Zit dus al vanaf kwart voor 7 op kantoor.

Mag wel eerder naar huis, maar dan nog.

Ik heb vanochtend de salami gegeten en het was echt heerlijk!!

1 like

dat doet echt zoveel pijn, ik zou bellen. heb na twee weken twijfelen eindelijk gebeld en anti biotica gehad. dat hielp redelijk snel. Snijden in je oksel doen ze liever niet zo snel invb alle klieren die er zitten, heb een keer een enorme vetbult daar gehaald welke echt niet anders kon dan weghalen. het is wat… oksels…

Ooofff dan zou ik echt de huisarts bellen en uitleggen hoe of wat. dan kan hij/zij het beoordelen wat er nodig is. niet te lang mee wachten! <3

Tweede stagedag en alles gaat al fout… De laptop die ik kreeg is nu al 50 min aan het updaten (en ook nog eens niet voltooid, dus nu gaat ie alles weer ongedaan maken) en nu de eerste teammeeting al gemist :roll_eyes:

Bij mij hebben ze zo’n ontstoken haarzakje/kliertje daar ook eens weggesneden. Was ook een pijnlijk kreng! Zou idd ook gewoon even bellen, ze weten er wel raad mee.

Nou ik onderweg naar mn herkansing, stap ik de trein uit op fucking strijp s :joy::joy: ipv eindhoven centraal

Ligt het mss ook aan je deo? Ik had vroeger ook echt van die knikkers in mijn oksel om de zoveel tijd, toen ben ik gestopt met de deo’s die ik toen gebruikte (roll ons en veel spray). Nu heb ik een tube crème van Therme, de groene sensitive lijn en nooit meer last van gehad. Af en toe in de zomer beetje extra laagje spray deo af en toe, dat kan geen kwaad. Maar veelvuldig gebruik van wat agressieve deo’s en het kwam toch opzetten.

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::kissing_heart:

2 likes

Ik keek ook even, gelukkig ook glutenvrij

Maar het is op basis van 73% water de boterhamworst :joy:

2 likes

heb nog even driekwartier geslapen op de bank maar nu voel ik me nog veel verrotter :+1:t3:

Bel ik gisteren eindelijk de huisarts na 2 weken kwakkelen. Voel ik me vandaag een stuk beter/is de verdikking in mijn keel ook weg :’). Goed ze gaan mij nog bellen of ik überhaupt langs mag komen maar typisch is het wel.