Good morning en succes! Hopelijk kon je weer op tijd terug in stappen.
Ik woon niet in een flat, maar wel op een galerij ja.
Ik vind het prima wonen. Ik heb gelukkug weinig overlast van mijn buren, maar af en toe hoor ik wel geluid. Ik heb ook geen mensen boven mij wonen, dus dat scheelt al. Qua veiligheid kan ik weinig zeggen, omdat het ook aan je flat ligt.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor kinderen wat minder leuk kan zijn, maar verder geen ervaring mee.
Oké na 2 dagen migraine eindelijk voldoende energie.
Heb dus wel ook 2 dagen vaat opgespaard en het huis ziet er niet uit dus kan aan de slag.
Ik woon ook niet echt in een flat maar wel op een galerij. Het ligt denk ik maar net aan je buren. Aan de ene kant hebben wij een ouder echtpaar met 2 honden, die hoor ik echt nooit. Soms als de kleinkinderen er zijn maar dat is misschien 1x per 2 weken ofzo. Aan de andere kant wisselt het nogal eens, vaak jongere stellen en die hoor ik wel soms als ze ruzie maken ofzo hahah maar wij maken ook wel eens ruzie dus horen de buren ons ook vast wel. En dan nog is het niet zo alsof ik in de kamer bij ze zit maar je hoort dat er harder gepraat wordt. Het is niet letterlijk te verstaan. Boven en onderburen hoor ik sowieso nooit. Het is ook een beetje waar je je op instelt denk ik. Dat je anderen misschien kan horen hoort erbij. Ik vind verder het idee wel veilig omdat je eerst beneden aan moet bellen en niet iedereen zomaar binnen kan lopen.
Ik woon in een flat. Hoekhuis dus aan één kant buur. Hoor geluiden van de bovenbuur. Woon hoog genoeg om amper tot geen last te hebben van buiten geluiden. Nog nooit onveilig gevoeld hier.
Pff een âvriendinâ vroeg of ik wat wilde haken voor weinig geld. Veel werk niet leuk dus heb nee gezegd. Zegt ze ja dat is toch weer geld voor paar zakken chips.
De fuck. Ik weet dat ik blut en dik ben maar waarom zo onaardig. Niemand gaat werken voor 1.50 per uur.
Galerijflats zijn er toch in allerlei soorten? Er zullen flats zijn die veilig zijn en onveilig. Ik zou zelf gewoon even sfeer gaan proeven. Ik woon in een nieuwe en ruime galerijflat en ik heb geen last van buren of onveiligheid, maar dat is voor elke flat anders.
Op naar Grunn!
Zo iemand verdient niet eens het woord vriendin ook als staat het tussen aanhalingstekens. Goed dat je nee hebt gezegd want zoiets vragen is echt belachelijk.
Ik moest helaas lopen en met de bus maaaar ik heb mijn herkansing wel gehaald met een 8.2 dus dat is hartstikke mooi
@Reflect ik heb een tijdje in een galerijflat gewoond en dat was prima, alleen inderdaad irritant dat ik mijn fiets uit de kelder moest halen. Bij ons was vrij veel sociale controle en wij waren drie studentes en daarom was iedereen wel extra scherp op ons, maar er is nooit iets geks/onveiligs gebeurd en iedereen stond altijd voor elkaar klaar (op de verdieping)
Ja voor vrienden ben ik best bereid wat te maken voor bijna niks. Maar vond dit geen leuk patroon, heb t al eerder gemaakt voor dr en dus geen zin om t nog een keer te maken.
Deze vriendschap staat al langer op wankelen maar weet niet zo goed hoe je zoiets stopt. Verder ben ik ook aardig koos vriendloos, dus beter iets dan niets? Maar sinds covid al niet gezien. En gaat ook niet gebeuren.
Heb je een patroonđ
Ik eet chips in het klaslokaal als ontbijt. I regret nothing.
Jaloers. Ik zat serieus net te denken dat ik zin heb in chips 
Gisteren zei een student dat ze mij zo lastig vond in te schatten. Ze zag me voor een heel serieus iemand aan. Niet iemand die van feestjes etc houdt.
. Maar zo serieus en huismusserig ben ik niet. En chip als ontbijt is soms gewoon een goed idee.
Ik ben echt veel te blij met de Andrelon droogshampoo. Kijk er nu zelfs naar uit om mijn haar niet te wassen, puur omdat het spul me volume geeft. wat ik niet ben gewend. En het is nog niet eens zo zeer een volume droog shampoo. gewoon de langer fris. En ja, ik maak niet zoveel mee deze dagen :")
Haha ik had vannacht de burgermeester een mail gestuurd omdat mensen met weinig geld hier mondkapjes krijgen maar ik heb nog niks ontvangen. Kreeg vanochtend meteen mailtje terug van de burgermeester zelf, wat leuk haha volgens mij is het een hele aardige man.
(Zijn mailadres was de enige die ik zo snel kon vinden vandaar naar hem)
Ik word he le maal gek.
Onlangs ben ik dus verhuisd, en in mijn woning zit alleen een hele rare internet aansluiting waar alleen Ziggo op kan. Maar Ziggo wil ik niet want is veel te duur voor hetgeen ik wil. Dus ik heb nu tmobile genomen, want een van mijn buren zit hier ook bij en er komt dan een gratis monteur van KPN (netwerkbeheerder) om het aan te leggen dus ik dacht oke dat komt goed.
Nou de monteur was er zaterdag en kon de kabel niet vinden van de hoofdaansluiting naar mijn deel van het gebouw, zogenaamd zou ik dat wel even aan mijn verhuurder kunnen vragen. Dus ik dat doen, en nu wijst verhuurder natuurlijk weer naar KPN en zo gaat de cirkel lekker rond terwijl ik nu al ruime tijd zonder internet zit 
HOE moeilijk is dit nou jongens??? Er moet alleen even een kabel gevonden worden en die moet naar mijn woning worden doorgetrokken. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik nu nog kan doen als iedereen zo zân poot stijf houdt. Zit nu weer ziek gestresst op mân werk terwijl ik met andere dingen bezig moet zijn.
Zaanstad toevallig?
Nee ergens in het mooie Drenthe.