Ahh okay dan hebben meerdere gemeenten dit idee :). Meer dat ik dan kon bevestigen dat de burgemeester een aardige man is. (ooit voor hem gewerkt).
Als kpn geen aansluiting kan vinden dan moeten zij die voor je maken, daar kan jouw verhuurder niks mee. Zou zeker kpn/tmobile bellen en vragen om een monteur die een aansluiting kan maken, daar zij zijn verantwoordelijk voor en niet jij of je verhuurder.
Ja volgens mij doen best veel grote gemeentes dit, erg netjes!
Thanks voor wederom je behulpzaamheid 
Weet jij ook of daar dan extra kosten bijkomen en of die dan wel voor mijn rekening zijn?
Wow wat een kutreactie van haar. Heel erg goed dat je nee hebt gezegd! Hopelijk zit je er niet teveel mee, zo een reactie zegt veel meer over haar en helemaal niks over jou. 
Mijn auto accu was leeg dus een meisje van de dichtsbijzijde garage heeft me geholpen met een accuboost ding maar nu ben ik bang om te gaan rijden
dit soort dingen ben ik geen held mee
Nee die kosten zijn voor hun
Ah dankje! Ja t is een bot wijf. Wat me de laatste tijd ook steeds meer tegenstaat. Dus laat t maar even op een laag pitje.
Trouwens over die week gesproken, gister zag ik een reclame op tv van ze.
Was een Afrikaanse vrouw die gefilmd werd in een totaal kapotte omgeving terwijl ze rondliep en af en toe in de camera keek, had echt van alles kunnen zijn.
En dan hoorde je zo’n enorm lelijk west-Fries/noord-Hollandse voice over die dan deed alsof ze die vrouw was en haar verhaal vertelde. Het was zo Fucking vreemd.
Dacht ook, zou die vrouw weten dat ze hiervoor gebruikt wordt?
Kijk en cringe:
Ik heb ook eens zo’n ** verhaal gehad. Het kan zijn dat er we een gesplitte kabel naar jou toe komt maar dat dit in de meterkast niet is verdeeld in 2 aansluit punten. Soms helpt het om daar de monteur naar te laten kijken.
Er zou iets van een redelijke dikke blauwe draad uit de grond moeten komen, vervolgens komt dat in een kastje terug en daar zouden wat draden extra kunnen komen te zitten. Dan is er vanuit KPN wel een aansluiting, maar zit het bijvoorbeeld niet goed in de meterkast.
Samenvatting
Dit is ooit in een gesplitste huurwoning bij mij geweest. Kwam KPN internet installeren van onze onderburen en heeft de monteur mijn internet eruit gegooid. Ik had 3 dagen geen internet en toen moet de onderburen gesproken en die vertelde dat er een monteur was geweest. Ja euh, ik heb dus zelf de meterkast omgezet om te zorgen dat we beide internet hebben.
Hadden ze heel die monteur niet nodig, maar goed ik wist meer over de beneden woning dan de nieuwe bewoners zelf 
Ik heb dit ook een keer gehad een paar jaar geleden en nog steeds ben ik iedere keer als ik naar de auto loop bang dat hij niet gaat starten 
Ik word al een paar nachten op rij wakker om precies 3:45… naast dat ik er super moe van ben, word ik er ook een beetje bang van? Hoe kan het elke nacht précies hetzelfde tijdstip zijn 
O God ik ben de verjaardag van een van mn vriendinnen vergeten. Ze was echt 3 weken terug jarig en stuurde nu een appje in onze groepsapp dat ze hoopt het binnenkort met ons op afstand thuis te kunnen vieren. Waardoor ik dacht neeeee help ik ben haar verjaardag dus vergeten. Was wel in een periode waarin ik plotseling geopereerd werd en ziek thuis zat, agenda dus 0 gebruikt en ook besef van dagen kwijt omdat de dagen zich aaneen regen zeg maar. Alleen ik voel me er zo slecht over. Heb haar meteen geappt met 1000x excuses, vind het echt zo klote.
Denk erover om haar per post even iets leuks te sturen (brownies of bloemen ofzo), of is dat dan ook weer een beetje overdreven?
Ik vind vandaag emotioneel zo uitdagend dat ik net moest huilen om een kever. Die kever liep op mijn hand en ik schrok zo dat ik ‘m eerst door de kamer heb gesmeten en toen opgezopen (edit: opgezogen). En daarna moest ik huilen, want ik had de kever moeten redden, niet opzuigen. Maar de kever is dood nu.
Sorry moest hier om lachen haha. Maar de kever is nu in de kever hemel bij zn kever vriendjes 
Me: oh hij is misschien wel okay
Zijn bio: doe het voor gent student
Me: :[
hebben jullie ook wel eens dat je denkt dat je in je eigen Truman show zit, dat mensen je op straat zo raar aan kijken dat je denkt wat is er, deze mensen kennen me!
Nee joh is juist super lief! Kan toch gebeuren, zeker in de situatie die je omschrijft kan ik het me niet voorstellen dat ze het nog erg vindt, zeker als je haar nu wel een bericht hebt gestuurd.
Lief dat je iets wil sturen maar zou er zelf niet mee zitten gezien je operatie etc. Kan gebeuren toch.
Ben zo trots, heb mn eigen laptop gefixt. Van t een op t andere moment deed ie t niet meer. Gaf ook geen lampjes van opladen dus ik dacht aan de accu. Google vertelde me dat je de accu eruit kan halen en dan aan t stroom gewoon kan, als t inderdaad de accu is. Nou na paar weken moed verzamelt (en mn moeder die het goede schroevendraaiertje vond) net opengemaakt. Nou dat doe je ook niet even zomaar. Ik de stekker erin, geen lampjes. Dus ik denk hij doet t nog niet maak m wel weer dicht. Toen aangedaan en hij deed t🎉