Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wat een stomme opmerking van haar, goed dat je nee hebt gezegd! Haken moet je alleen doen als je er zelf zin in hebt en de rest zoekt het maar mooi uit :wave:

Sorry mij heb je ook even aan het lachen gekregen @MevrWillem door opgezopen. Ik hoop vooral dat je je er inmiddels minder rot over voelt. Weet zeker dat ik precies hetzelfde had gedaan en daarbij ook nog als een idioot had gegild terwijl ik die kever zo snel mogelijk van mij af had proberen te krijgen. De kever is nu inderdaad in de kever hemel, goed gezegd @Soy.peor. Sterkte vandaag!

2 likes

Kan gebeuren, ik zou het alsnog heel lief/leuk/attent vinden als je dan nu nog iets stuurt. Gewoon doen! Brownies zijn superleuk denk ik

2 likes

Ik heb online les en ik val bijna in slaap. Help

Dus een van mn buren stond bij mn poort zo van kom eens. En ik zit hier met een zebra sheetmask op zo van ehm… okee

10 likes

Hahahah vroeger vaker dan nu. Maf toch

We zijn zo met onszelf bezig :joy:

1 like

Waarom wil je dat? Om te kijken of hij nog berichtjes met die meid van paar jaar terug heeft uitgewisseld?
Alle redenen die jij hebt om het uit te maken zijn valide! Daar heb je geen berichtjes in zijn inbox voor nodig.
Hopelijk zijn je ouders wat bijgedraaid. Het klonk niet makkelijk.

5 likes

Bedankt voor het delen!! En wat vond ik het interview bij de vooravond stuitend zeg. Ik zat het toen live te kijken en zat echt te klapperen met mijn oren. Heb daarna nooit meer naar het programma gekeken.

2 likes

Ik heb vandaag alles afgezegd om de hele dag met mijn kat op bed te kunnen liggen. :joy:

17 likes

Ik ben wezen hardlopen, ik ben sterker dan mijn depressie.
Ik vier dit met een mok thee.

63 likes

Ik heb het gevoel alsof ik al daaaagen achter elkaar aan het werk ben en het is pas dinsdag :confounded:
Vanmorgen heb ik via een livestream een uitvaart bijgewoond dus dat hielp ook niet mee, voel me helemaal leeg en super emotioneel

Ik ga zo maar de keuken in, dingen koken voor de komende dagen, helpt altijd :blush:

4 likes

Misschien een long shot, maar toch:

Ik ben op zoek naar een nieuwe tandarts in Groningen (stad). Heb natuurlijk al gegoogeld, maar ik heb best wel vervelende ervaringen met mijn vorige 2 tandartsen. Heeft iemand een aanrader voor een fijne, betrouwbare tandarts(praktijk) in Groningen?

Wat is pompoen met geitenkaas een gouden combinatie zeg. Holy shit wat lekker.

4 likes

echt in de stad?

Hoeft niet in het centrum, maar wel in de stad en niet in de provincie. Heb geen auto, dus wil er graag op de fiets naar toe kunnen.

Heb je een pm gestuurd.

Haha ik vind dat de initiator altijd moet bellen als t niet in de agenda is gezet

2 likes

Ik had de zoveelste dramatische nacht op rij en algehele misère dus had me ziekgemeld/~mental health day~ genomen

SLUIT IK MEZELF BUITEN
is dit karma omdat ik niet ECHT ZIEK ben?

sleutelboer gaf aan dat een slot openmaken een paar honderd euro kost :cry:
dus m’n pa heeft nu m’n raampje naast m’n deur ingetikt en een plankje ervoor gezet en dan ga ik nog maar even bekijken hoe ik dit ga oplossen

GODVER wat kut allemaal en in plaats van bijkomen/uitrusten zat ik een paar uur in de stress door die stomme sleutel

Hoi!
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik kon niet echt een topic vinden waar je kunt beginnen, dus dan maar even hier :slight_smile: Echt nieuw ben ik overigens ook weer niet, ik las al wel eens wat mee (ik ging vooral erg lekker op de Mommybloggers-topics hahaha)
Maar het is veel leuker om ook echt mee te kunnen ouwehoeren hier op het forum (ik mis de kroeg!!) dus toch maar gezellig een account aangemaakt.

38 likes

Leuk, welkom!

@Musa ah, wat anderen ook al zeggen, ik zou me er zeker niet te druk om maken, gezien de omstandigheden heel begrijpelijk dat je even ergens anders was met je hoofd. Iets van brownies sturen is wel een superlief idee, zou daar zelf vet blij van worden, zeker zo onverwachts!

@MadameMignon van mij ook een knuffel! :heart: Hoop dat je vanavond toch nog even lekker je rust kan pakken, als je even een spijker in dat plankje tikt of er desnoods iets zwaars tegenaan zet komt het verder morgen (of over een paar dagen) wel. En dan vanavond zien dat je iets lekkers eet, misschien iets bestellen waar je veel zin in hebt ofzo, en dan lekker op de bank met een boekje/serie/YouTube/whatever, dan heb je in ieder geval nog een fijn mental health avondje hopelijk :sparkles: