Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik ben helemaal verslingerd aan kopen zonder kijken. Zou het oprecht best tof vinden om er aan mee te doen, vind tot nu toe elk huis stuk voor stuk prachtig geworden (smaak en wensen daargelaten).

Zou jij meedoen aan kopen zonder kijken?

• Ja, lijkt me een heel cool experiment
  • Ja, maar alleen als ik niet op TV hoef
  • Nee, nog voor geen GOUD

0 stemmers

2 likes

Nee ik ben zon iemand die teleurgesteld zou zijn als mn zolder niet af is.

33 likes

Ik haaaaat camera’s, dus alleen als ik niet op tv hoef.

Ohhhh kut ik heb de poll aangepast maar wist niet dat alle antwoorden dan weg zouden gaan :sweat_smile::nerd_face:

oh wat lief @Pantalones en @Dazed ! bedankt voor jullie reactie

m’n pa heeft een plankje erin geschroefd dus voor nu zit het goed. Regel ik volgende week ergens wel :stuck_out_tongue: was er idd echt niet bij met m’n hoofd zeg pfff
heb ff gehuild en ga vanavond frietjes eten dus nu is het wel weer oké gelukkig :biggrin:

6 likes

M’n favoriete thuisbezorgd dingen zijn altijd dicht op dinsdag en altijd op dinsdag heb ik daar zin in, zo oneerlijk :disappointed_relieved:

2 likes

Ik kijk nu Ellis in wonderland en 16 jaar doet toch wel wat met mensen, voor de liefhebber Horace speelt hier trouwens ook een leuke rol.

7 likes

@Bertha Ohhh dit ken ik. Er zit hier een pizzeria vlakbij die de hele week open is, behalve maandag. De enige keren dat ik me bedenk van goh echt zin in pizza van dat restaurant is for some reason op maandagen. Heel onhandig.

3 likes

Oke ik ben om

2 likes

Haha waarom worden er altijd buurt bewoners geinterviewd als er iets heftigs gebeurt is.
En dan altijd die “Ja ik heb er nooit iets van gemerkt Jan was een gewone man”
Ja hehe als je er wel iets van gemerkt had dan was diegene toch eerder opgepakt.

16 likes

Haha, ik weet nog dat er ooit twee kinderen waren omgekomen in mijn straat en dat was best wel een slechte straat en buurt, maar toch hadden ze een hele normale man gevonden om te interview die ik echt nog nooooit had gezien, haha

3 likes

Ik heb echt een geweldige baan sinds augustus en m’n bazin zou zo m’n bff kunnen zijn, ik werk me de pleures en alles loopt superlekker maar ik ben vervanger :sob: en hoorde zojuist dat de kans wel redelijk aanwezig is dat de persoon die ik vervang terug komt (voorheen was die kans nagenoeg nihil). Ik moet er bijna van huilen :sob::sob::sob:. Zit zo op m’n plek … mijn bazin zal er wel alles aan doen om mij binnen de organisatie te houden maar ja het moet wel binnen m’n kwaliteiten en bevoegdheden passen. Echt kut.

4 likes

Hahaha toen er in onze buurt een aso fam werd uitgezet die jaren lang de straat terroriseerde. Werd mijn buurvrouw geinterviewd die er toen nog niet lang woonde en alle situaties groter maakte dan ze waren :joy:

3 likes

Ja hij deed echt ELKE vraag fout en daarbij vond ik hem ook behoorlijk onverstaanbaar. Echt een parel

4 likes

Ik heb een hele stressvolle dag gehad en dat was aan mij te zien. Ik besloot daarom onder de douche te gaan staan. Toen kwam mijn vriend een glas wijn brengen en voor ik het wist stond ik douchend wijn te drinken. Ik raad het iedereen aan

41 likes

Ik heb een nieuwe hobby: sollicitatiebrieven schrijven en nakijken voor anderen.
Nu al een paar keer gedaan en ik hou ervan.

5 likes

Haha jaaaaa vind dit ook heel leuk, lekker gevraagd je mening geven

1 like

Ah wat een heerlijkheid, zo’n vriend :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ojee. Liever dat dan een stopcontact te weinig.

2 likes

Oh god mn buren hebben een of ander zang feestje iets. Maar t klinkt toch sleeeecht hahaha. En het is allemaal heel serieus met gitaar en gepingel enzo. Volgens mij ook christelijke liedjes enzo reeeeed mij.

2 likes