Was dat niet bij zon help mn man is een man programma dat een zon vrouw nadat alles was opgeknapt helemaal ging zeuren over wat er niet goed was 
Haha ja
iets met een stopcontact te weinig of aan de andere kant willen ofzl
Ik lig al! Ben echt gesloopt, koppijn, tutende oren. Pfff.
Ik mis m’n ex, dus ik ging een rondje hardlopen
(doe ik nooit en het was 1km) nu zijn m’n gedachten weer under control.
Matthijs van Nieuwkerk speelt dit jaar burgermeester in het Sinterklaarsjournaal. Ik begon echt, toen hij in beeld kwam met: “HEEEE dat is”. Toen dacht ik kut kut kut ik heb groep 6 de helft gelooft nog. “…de burgermeester!!”
Hele klas dacht echt wtf juf, dat wisten we al
Heh half groep 6 gelooft nog?
Ik dacht altijd dat in groep 5 de surprises begonnen? Of is dat groep 6 of 7 pas? Maar als het 6 is… Zijn die ouders niet laat met vertellen dan gezien lootjes trekken nu ergens zal gebeuren?
Neejoh telefoons worden niet bezorgd door de post maar door speciale koeriers. Je moet dan ook je ID laten scannen en tekenen enzo
Lootjes trekken en geloven kan nog wel naast elkaar bestaan! Het is gewoon een manier van vieren voor de kids.
De babbelbox vraagt vandaag; hoe oud was jij toen je ouders vertelde dat Sintrrrklaas niet bestond? (of klasgenoten) insert man bijt hond stem
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
0 stemmers
Jaaaa! Die Truman vibe ken ik wel.
Maar dan bleek dat ik chocola op mn smoel had zitten nog.
Hahaha zo leuk!
nawhhh <3
Mijn broer speelde ieder jaar piet en ik had het niet eens door. M’n ma zei dat ik het allemaal niet zo interessant vond op school enzo. behalve thuis als de cadeaus kwamen. sounds like me.
Uiteindelijk vertelde een klasgenoot heel serieus aan mij dat het niet klopte. Was echt boos op mijn ouders, soms nog, omdat ik niet mocht liegen van ze… 
Wow 7.5
vind ik echt oud zeg. Ik blijf dit zo’n rare traditie vinden, wil hier echt niet aan meedoen later.
Ja bij mij was het ook door een klasgenootje. Eerst vertelde ze me hoe baby’s gemaakt werden 
en daarna over sinterklaas. En dat allemaal terwijl we onderweg naar de gymzaal waren en over straat liepen. Valt je hele leven in duigen
Ja hier had ik het gisteren ook met mijn vriend over. Het is toch echt vreemd eigenlijk dat je je kinderen vertelt dat er een man is die alles van je weet en kijkt of je wel lief bent 
Mij is het al verteld op m’n 5e of 6e door een ouder vriendinnetje uit de straat. Zo jammer, vind het wel iets magisch hebben.
Wow hahaha. Wel leuke jaren denk als je het zo lang gelooft? Ik vroeg er iets over aan m’n ouders in groep 2 en toen hebben ze het maar meteen gespoild 
Ik weet niet of je al reactie hebt maar ik zit bij tandartsenpraktijk 11-48 welness Dentist. Heel tevreden mee! Voor het eerst het gevoel dat ze echt goed kijken en meedenken.
Ik was denk ik ook 10 ofzo toen mijn ouders het vertelden, maar ik wist het al een paar jaar van een klasgenootje. Had alleen niks tegen mijn ouders gezegd want wilde gewoon nog cadeautjes
Geen idee maar mijn reactie was ‘als ik maar cadeautjes krijg’. Toen al mn true self