Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn buurmeisje had het verteld en ik heb toen heel lang gedaan alsof ik nog geloofde omdat ik niet wou riskeren dat we zouden stoppen en mijn cadeautjes eraan gingen :zipper_mouth_face:

4 likes

Dit is echt al sinds 2016 zo. Providers zijn sinds dat jaar bij leningen boven de 250 euro een credit check te doen. En ja je kunt gewoon een random bedrag invullen, geen haan die er naar kraait.

3 likes

@Rockabye zocht jij nog die ene blouse die Maan aan had? Van Snolcay?

1 like

Anniko van Opsporing Verzocht heeft al een paar weken een nieuw kapsel en ik kan er maar niet aan wennen.

1 like

Het meest ongemakkelijke was toen ik en m’n broertjes allemaal niet meer geloofden we wel nog onze schoen mochten zetten voor een cadeautje, maar dan moesten we wel liedjes zingen :sob: Toen m’n jongste broertje nog geloofde vond ik het wel oke om nog sinterklaasliedjes te zingen als we onze schoen zetten, maar toen we allemaal niet meer geloofden vond ik het zo kut van m’n ouders dat we dan alsnog moesten zingen, zo ongemakkelijk haha. Maar ja we kregen in ieder geval wel nog steeds cadeautjes

Bij ons was het ‘het geheim van groep 5’. Ik kreeg het te horen in de zomervakantie, op mijn verjaardag, door mijn vader in mijn oor gefluisterd. Dacht echt, oh duh. Had daarvoor zijn bestaan nooit in twijfel getrokken.

Was wel super leuk dat ik toen mijn broertje nog lekker voor de gek kon houden. ‘Kijk, daar lopen de zwarte pieten over het dak!!’ ‘Huh, ik zie nog niets… Oh ja ik zie ze!!’

2 likes

Omg dit vind ik een hele goeie hahaha
Ik denk steeds van wat zou ik doen als ik kinderen had. Omdat ik geen zin heb in die hele poppenkast met dat gelieg, plus ik ken me zelf ik ga soieso vergeten om een cadeau in die schoen te proppen. Maar mn kids vertellen dat ze slimmer zijn dan de rest vind ik geniaal hahaha.

4 likes

Haha same. Toen mijn moeder uiteindelijk De Waarheid vertelde zei ik ook echt doodserieus ‘Ok maar ik blijf er toch in geloven’. Is zeg maar een goede graadmeter voor hoe ik met teleurstellingen omga in het leven

27 likes

Ik heb 1 ingevuld, maar mijn ouders deden er niet aan mee. Ze wilden niet tegen ons liegen. Ik heb het vervolgens ook verpest voor mijn buurmeisje :rofl:

1 like

Ik vind het verschil in hoe ik en m’n zusje reageerden zo grappig (zij zat een jaar lager, dus zij hoorde het een jaar later):

Ik haalde m’n schouders op en zei: oh dacht ik al. :woman_shrugging:t3: Bij m’n zusje moest m’n moeder wegduiken, omdat ze uit gif knuffels naar m’n moeder ging gooien, zo kwaad was ze. :joy:

8 likes

We hadden een face to face gesprek gisteren en hij gaf aan dat zij hem dus regelmatig en recent nog berichten stuurt om aandacht. Ik wil dat lezen en bekijken of hij er op in gaat. :no_mouth:

Ouders zijn helaas niet bijgedraaid. :roll_eyes::roll_eyes:

Ik was ook heel goedgelovig en vond alles eromheen gewoon heel leuk. Ohja en we kregen met kerst cadeaus van mijn ouders en ik was ervan overtuigd dat ze niet twee keer cadeautjes zouden geven. Dit was ook zo, want de cadeaus kwamen van mijn oma en tante haha.

Ik zie het trouwens niet alleen maar als liegen tegen je kind, je kan ook echt iets moois meegeven aan je kind. Ik vond zelf de hele verhalenwereld erachter prachtig (ook andere verhalen over advent bijvoorbeeld). Echt die magie samen beleven en iedereen die meedoet. Ik was wel erg teleurgesteld toen het niet echt was maar niet omdat mijn ouders gelogen hadden.

Zelf weet ik ook niet of ik mijn kinderen dit nu nog zou meegeven, ook omdat ik zelf Sinterklaas niet meer zo leuk vind en wat meer beladen (en terecht ook)

4 likes

Kan gebeuren :joy:

17 likes

Ik zou het echt niet meer weten.

Ik vond dat de Sint bestond niet zo schokkend, maar was toen wel echt teleurgesteld over het karige cadeau dat mijn tante(als Sint) voor me had gekocht. Omdat mijn nichtje (haar dochter) iets veel leukers van haar kreeg :roll_eyes:. Verwend kind was ik

Kpn is gewoon echt kut. Wij hebben tv en internet van kpn maar zo veel gezeik gehad. Hier heb je echt niks aan. Maar klagen op facebook hielp well

1 like

Ik dacht dat dit bericht over Sinterklaas ging :laughing:

2 likes

Limburg weer :joy: @Oprah gelezen? Hahah

4 likes

Ik ga morgen EINDELIJK weer werken :partying_face: pijn is nog niet helemaal weg, ontsteking is er ook nog altijd maar ben zó klaar ermee om thuis te zitten.

4 likes

Limburgers :joy:

3 likes