Verandert dat iets aan jouw gevoelens betreffende het willen uitmaken? Volgens mij zoek je een reden om het uit te maken en ik snap dat wel, maar het is echt niet nodig. Het niet meer zien zitten en je niet fijn voelen in die relatie en het niet meer willen, is genoeg.
Stel je ziet dat zij hem nog berichten stuurt en hij reageert niet: wil je dan opeens wel samen blijven?
Nou Den Bosch wordt weer lekker gepresenteerd door een of andere tokkie uit het raam bij Nachtdieren.
Mijn buurman is nu gewoon nog aan het klussen met allemaal hamer en timmer geluiden. Please let me sleepđ
Ik was 9 toen ik er achter kwam en dat was ook de dag dat ik besefte dat Samson geen echte hond was. We kregen een valkparkiet en toen zei ik van âals hij maar niet gaat fluiten als piet binnen komtâ en toen vroeg ik of dat eigenlijk wel echt was. En vroeg mijn moeder wat ik zelf dacht en toen gaf ze toe dat ze zelf de persoon was die de cadeauâs uitdeelde. Dat jaar mocht ik bij oma ook op het raam bonzen voor alle neefjes en nichtjes die nog wel geloofde! (MAM WAS HET HARD GENOEG???
)
Over sinterklaas en âliegenâ tegen kinderen:
Hoe ik het zie:
Ik zie het niet als liegen, maar als iets dat hoort bij de traditie en het magisch denken van kinderen op die leeftijd (van 3 tot 7/8 jaar ong).
Als ik in de klas mezelf verkleed als bakker en een verhaal vertel over mezelf als bakker, weg ga en terug kom als juf. Zegt de helft:juf er was net een bakker en dieâŠ
Het geloven in verhalen (want dat is sinterklaas) en meeleven is iets waardoor kinderen de wereld leren begrijpen.
Net als thematisch werken en spelend leren de manier is hoe jonge kinderen leren (voor ons is sint een thema net als alle andere themaâs).
Theorie kanik zo niet vinden, staa in een van mn boeken maar die liggen op zplder en ik ben al in bed.
En of je nou wel of niet meedoet als ouder/kind: de gezelligheid, betrokkenheid en saamhorigheid die dat vandaag bij al mijn kinderen opleverde is goud waardđ„°
(En dit staat los van de heisa, drukke kinderen en de pietendiscussie. Want daar mag best nog wat anders in wellicht, maar wilde jullie even een stukje vanuit mijn kant laten zien. Zonder oordelen, want ieder zijn eigen keuzes en mening)

Zo kut als je op je tong (of wang/lip) bijt. 
Dit geloof ik niet
Ik vind het zooooo irritant dat ik mezelf helemaal gek kan maken wbt inbrekers. Ik lig in bed, hoor beneden, of misschien wel buiten of bij de buren, een geluid waardoor de katten rechtop in bed gaan zitten en meteen denk ik âja hoor, er staat een inbreker op de trap die me zo komt vermoordenâ en nu lig ik naar de deur te staren omdat er zo dus een inbreker om de hoek komt. Waar komt dit ineens vandaan, heb dit gevoel pas een paar maanden en ik word er helemaal gek van, het is zo vermoeiend. Waar slaaaaat dit op, hoezo kan ik niet normaal denken want er IS niks aan de hand. Moet ook nog eens plassen en het toilet is beneden, echt top.
Ik herken dit heel erg en het helpt mij soms (niet heel logisch verder) om heel hard âhallo?!!! Is daar iemand?â te roepen omdat ik dan hoop doodse stilte te horen. In de veronderstelling dat een inbreker dan nog een extra stommel zou maken of weg zou vluchten.
Goed dat je je realiseert dat je jezelf gekmaakt en dat er niks aan de hand is want dat is héél moeilijk. Ik weet dat je hier niks aan hebt maar het gaat echt wel weer over! Heb je veel stress? Slaap lekker
Ik heb dit sinds een paar maanden. Ben echt bang voor alles als ik alleen ben. Maar ik ben dan het type dat met oordopjes gaat slapen zodat ik niks hoor
Pff heb het zo kut deze week. Mn ârelatieâ is uit sinds gister (want hij âvoeldeâ het toch niet), en vanochtend hoorde ik dat de beste vriend van mn neef (mn neef voelt meer als een broer) is overleden door een stomme kut tyfus koolstofmonoxide vergiftiging gisteravond. Ik kan niet eens meer janken, mn tranen zijn op.
Sorry voor deze zielige post maar moest het even kwijt,
Was echt zo. Ik geloofde dat gewoon? Achteraf snap ik niet hoe blind ik kon zijn, maar het was echt me heilig haha
Reverse LoA
Zo heftig zeg, gecondoleerd!
Is heel begrijpelijk dat je emoties alle kanten opgaan en niet eens kan huilen terwijl je dat missh wel zou willen, voelt vast wat dof. Gun jezelf tijd/rust, en dan zal het nog wel slingeren maar met kleine stapjes kan je het vast aan 
Wat vertel je dat mooi zo!
Vandaag is onze intercom vervangen. Leek te werken en blij mee. Maar nu gaat al de hele avond de bel. Er is niemand die aanbelt. Dus ik vermoed toch een draadje mis. Kan het ook niet uitzetten. Ben inmiddels in staat dat hele ding van de muur te trekken.
Ja, huur. Nee, niet bereikbaar. Echt kak. Ga morgen oom direct die monteur bellen en niet eerst via de woningbouw.
En ik lig weer wakkerâŠ