Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wat vet, dit nummer komt van mn lievelingscd ooit
Ik neem aan dat je de rest van die cd ook al geluisterd hebt?

Ik vind deze ook goed

3 likes

De kat vond het leuk om mij weer wakker te maken met zijn irritante bestaan. Opgestaan en nu net terug van een uur lopen :ok_hand: tijd maar goed besteden dan. Nu maar weer snel onder de douche, vies klam weer bah

Dat is een hele normale toevoeging aan een Thaise naam. Niet iedereen in de wereld spreekt dezelfde taal hĂš.

10 likes

Huh what’s going on op NPO1? Journaal stopt redelijk abrupt na 2,5 minuut en nu staat er al een tijdje “even geduld aub” in beeld?

Edit: nu wel gewoon goede morgen Nederland en reclame :thinking: maar heb nog nooit een 8 uur journaal van 2,5 minuut meegemaakt :joy:

1 like

Het is vandaag 11-11 en dat betekent opening van het vastelaovend seizoen :heart::green_heart::yellow_heart: normaal zou ik me klaar aan het maken zijn en mij in een pakje aan het hijsen zijn en nu :sob:

1 like

Oh hahah nee ik bedoelde ik geloof niet dat Samson geen echte hond is :joy:

3 likes

Haha ik krijg een mail van duo, ‘geachte California, de studiefinanciering van uw kind voor volgend jaar is bekend’ :joy:

Lekker wakker worden, altijd al vermoed dat er een langverloren kind ergens van me rondliep :sweat_smile:

21 likes

Hmh soms vraag ik mij af waarom mensen vaak een gesprek met mij beginnen, zonder te vragen hoe het gaat en gewoon gelijk al hun shit bij me dumpen en dan daarna vrolijk door gaan met hun leven. Die negativiteit heeft ook invloed op mij, meer dan ze wellicht denken (al is dat invullen voor een ander wat ik ook niet mag doen). Frustrerend soms, Snap dat mensen het kwijt moeten, maar toch
 Zo goed geef ik niet eens advies ook :sweat_smile:
(Wilde bijna zeggen; koop een dagboek. dit forum beĂŻnvloed me ook haha.)
(ik klaag over klagen oke lol. lekker weer)

1 like

Hier ben ik het ook mee eens hoor! Maar mijn ouders zijn christelijk en gingen hier vroeger vrij ver in. Ik heb nooit sprookjes gelezen (ken de meeste niet), Disney films keken we niet, Sesamstraat niet omdat daar een vampier in zat
 dus bij mij paste het ‘in het straatje’

1 like

Spotify nummerradio?

1 like

Moest meteen hieraan denken! De bovenste is het origineel en de onderste een soort remix, die ken je denk ik wel werd vroeger vaak op de radio gedraaid

2 likes

Zielig verhaal over muizenvallen

wij hebben al zooo lang last van muizen en ik was echt ten einde raad en had nu zo’n klapval neergezet. En daar zat een muis in vanochtend :weary: en ik vind het zo zielig, maar ook zo hypocriet van mezelf. Hij moest gewoon zelf naar buiten gaan en een ander huisje zoeken. Ik hoop maar dat hij echt heel snel dood was. En ik ben ook wel blij dat hij weg is, maar had het liever diervriendelijk gedaan. Totdat ik een andere muis zie, ga ik er gewoon vanuit dat hij alleen was. Mijn vriend zei al dat hij ze nooit met z’n tweeĂ«n heeft gezien, dus dat hij vast alleen was, haha (zijn muizen nooit, weet ik wel).

1 like

Op mijn vorige werk had ik iets ingesteld in Outlook, waardoor de zin automatisch werd afgemaakt als ik bijvoorbeeld typte ‘ik hoop’. Dan werd het automatisch ‘ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen enz.’. weet iemand toevallig hoe dit moet? Ik weet het niet meer en het was echt heel handig

Oh herkenbaar. Ik heb nu ook vallen staan omdat er zaterdag 2 muizen door de kamer renden. Ik had liever gezien dat ik niet door had dat ze er waren en ze hun eigen ding deden. Toch is dit voor zover mogelijk de meest humane manier. Als het goed is is het in 1 klap voorbij.

Aah ik had zo’n kooitje in mijn vorige huis en daar legde ik een stukje snickers in. Werkte echt als een tierelier!

afbeelding
Zo een! Mocht je toch nog een andere optie willen overwegen :crazy_face:

2 likes

Heb ik al geprobeerd, maar trapte hij niet in

Heb je ze dan ook echt levend weg kunnen zetten? Hoor namelijk ook vaak dat ze daarin zoveel stress kunnen krijgen en daaraan doodgaan.

Dit was de reden haha

15 likes

Ah jammer! Ook al met snickers? dat maakte bij ons wel echt het verschil :rofl:
En ja, heb ze allemaal levend kunnen uitzetten!

1 like

Gelukkig waren ze dan nu wel op tijd met stoppen! De vorige keer toen ze niet lekker was, zag er niet fijn uit en leek me ook niet heel wenselijk om dat uit te zenden

Lijkt alsof ze beter al met verlof kan gaan! Is toch ook geen doen om elke keer zo beroerd te worden terwijl je live op nationale tv bent. Gebeurde laatst idd ook al een keer

2 likes