Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ok na mijn rant over consumerism laatst ben ik vandaag even hypocriet want ik ben zo ontzettend blij! Ik heb vandaag van m’n verjaardagsgeld een gietijzeren pan gekocht en toen ik net door de straat fietste zag ik bij het grofvuil een Zweeds keukenbankje staan!!!1! Echt supermooi oud ding met de originele scharnieren nog in de zitting en alles omg ik ga morgen meteen schuren en doen. Ik ga vol Jonna Jinton met dit ding.

tl:dr ik heb 2 nieuwe dingen en nu ben ik blij

Zo'n bankje

41 likes

Ik ook niet! Heb alleen een zak broccoliroosjes in de vriezer hahahaha.
Maar verder vind ik het ook echt niet gepast om dit nu te doen. Zit niet te wachten op die kleine bacillenverspreiders op m’n stoep die aerosolen in m’n gezicht staan te schreeuwen met hun korte kutliedje dat alleen draait om de snoep die ze met hun smerige klauwtjes komen graaien

4 likes

Een collega van mij doet ook mee met volgend seizoen! Hoop wel dat hij iets anders is dan de meeste stellen dit seizoen :slight_smile:

Komt er nog wat leuks op de buis of zal ik vast naar bed gaan

2 likes

Ik zou vast gaan slapen

9 likes

Ik zie allemaal foto’s van St Maarten voorbij komen en echt iedereen deelt snoep uit wat we vroeger als ‘het beste huis van het dorp’ zagen. Hele chocoladeletters, grote zakjes Haribo, hele candy bars, dat soort dingen. Echt belachelijk, als ik mee zou doen zou ik een doos Celebrations kopen en daar mogen ze het mee doen.

2 likes

God ik vertel bijna nooit iets aan m’n moeder en zus en weet weer precies waarom. Ik vertel een leuk verhaal over m’n leerlingen en m’n zus raust er doorheen met hoe ontzettend zwaar het is op werk. Iets wat ze elke week zegt. En mn moeder stuurt alleen maar foto’s van hoe de boodschappenmeneer verkeerd rijdt. Dank voor de gezellige interesse weer hé.

Ja nu ga ik dus naar bed

3 likes

Ik heb net zonder schaamte ‘Achter gesloten deuren’ gekeken en me kostelijk vermaakt, om zowel het vreselijke acteerwerk als de fantastische verhalen. Echt genieton.

9 likes

Zal dat niet zo zijn met de gedachte dat de paar kinderen die komen naar weinig huizen gaan? Dus dat zij alsnog een gevoel van goede buit hebben en dat de uitdelende partij denkt nou dit jaar komen er heel weinig kinderen, dus kan ik wel eens iets groots geven

Ik zie schalen vol met wel minstens vijftig stuks snoep. Maar misschien komen er normaal honderd mensen, dat kan natuurlijk.

Ik vind 50 mensen al veel haha! Had zelf meer 10 kinderen in gedachten ofzo :joy:
Als ik 50 kinderen verwachtte zou ik iig geen chocoladeletters, candybars of grote zakjes haribo op uitdelen.
Ik zou mini candy bars kopen en hopen dat er veel overblijft

1 like

Ik had nu eigenlijk aan de andere kant vd wereld moeten zitten
Al vrij snel bedacht dat dat hem niet ging worden
Nog even m’n zinnen gezet op 11-11,maja ging natuurlijk ook niet door
En dat terwijl ik nu door geen werk geeneens vrij hoef te vragen en helemaal naar de getver had kunnen gaan
En ik snap 't allemaal wel door corona natuurlijk, maar toch sund. Vergeet ook steeds dat 't vandaag is en dan zie ik weer rood wit geel en oeteldonk op de socials

Wat een vondst! Hoe heb je dat mee naar huis gekregen?

@Lula https://twitter.com/rawan/status/1326626217634754560?s=19 so you

Hahaha heerlijk. Toegegeven: heb ook heel even getwijfeld.

1 like

Gatverdamme heb zo’n (emotioneel) zware dag op mijn werk gehad (zorg) dat ik lig te huilen in bed. Wel met mijn collega’s en vriend nagepraat erover, maar ben alsnog helemaal lichamelijk naar van de ellende.

3 likes

Volgt iemand hier ook de docu serie Verdoofd? Het is echt zo heftig zeg, jezus

1 like

Ik ben er achter gekomen dat ik het type persoon ben geworden dat naar huis gaat als haar telefoom bijna leeg is en geen oplader bij de hand heb.

2 likes

Knuffel :heart::heart:

1 like

Ja! Heel heftig om te zien. Weet niet waarom maar vooral Boaz raakt me.