Oh nee. Sander S. en Jake/Jaap schuiven aan bij Beau. Zitten echt in mijn allergiezone
Ja en Mulu ook, je ziet echt hoeveel verdriet hij heeft. Hoop dat het nu goed met hem gaat.
Daphni ben ik nog niet helemaal achter hoe het zo ver is gekomen bij haar. Ze lijkt ook nog in de ontkenningsfase te zitten en het te zien als gewoon lekker feesten
Maar waarom dan?
Jaaa Beau haalde deze tweet zojuist ook aan
Wat zijn nou echt lekkere oordopjes om mee te slapen? Ik heb nu die wax dingen. Opzich wel tevreden mee maar misschien zijn er nog fijnere? Vind deze soms een beetje zweterig
Mijn ex gebruikte van die paarse van Pluggerz, vond hij fijner dan van die wax dingen.
Mijn kat is ook geobsedeerd door die dopjes want ze speelt er obsessief mee
Ah zo lief, dankjewel
Oh ja, Mulu ook! Hoop echt dat hij goede hulp krijgt en er vanaf komt.
Daphni snap ik ook niet nee, die gaat maar door en beseft volgens mij niet hoe verslaafd ze is.
Sleepsoft van alpine. Wel wat duur maar ik vind ze wel de fijnste.
Kun je die een beetje vormen nog? Want volgens mij heb ik een kleine gehoorgang en deze zien er groot uit
Ohropax mini en pluggerz afwisselend. Als ik te lang dezelfde soort gebruik worden ze pijnlijk.
Ik heb echt een overvolle kledingkast en ik moet nu verplicht elke dag een kledingstuk aan wat ik al tijden niet heb gedragen, om te kijken of ik het toch nog leuk kan stylen en anders gooi ik het op Vinted. Shoppen in eigen kledingkast
HOE doe je die streep tussen teksten in
——
Maar dan dat die zo lang wordt
Drie (of meer) underscores op een eigen regel!
Dankje!
In other news: youtube heeft een storing en ik val altijd in slaap terwijl ik een filmpje kijk. Wat een ellende
Ik word echt de hele tijd 's nachts wakker en nu dan ook alweer voor de wekker wakker. Pff wat irritant zeg.
Hoe kan het dat ik nu weer elke nacht slecht slaap. Ik snap het gewoon niet.
Maar het regent dus kan zo wel m’n nieuwe rode regenjas aan. Dat is leuk.
Zo kut geslapen, blegh