Heb geen zin meer in vandaag
Moe wakker geworden, maar moet vandaag echt aan de bak. Misschien eventjes douchen om beter wakker te worden.
Dat niet maar ik vind ze wel flexibel. Het zijn een soort siliconen schijfjes.
Wow het regent zooo hard. Wil in bed blijven en naar de regen luisteren, maar heb stomme afspraken vandaag.
Ik schrok net zo hard toen ik de keuken inliep. Loopt er ineens een kat rond, en met mn slaaphoofd dacht ik, WAT IS DAT OMG EEN BEVER zou niet weten wat een bever in de binnenstad 2 hoog heeft te zoeken. Ik had de balkondeur per ongeluk open staan. Ben iig wakker. En wat een deprimerend weer.
Nee joh een bever op twee hoog in een stad? Hoe kreeg je hem weg! Zijn die dingen niet enorm
Ohropax soft bevallen tot nu toe het beste. Het blijft kut want het ligt veel lekkerder zonder en mijn oren jeuken vaak, dus ik haal ze er vaak snachts onbedoeld uit. Maar toch beter dan andere die ik heb geprobeerd. Deze vormen meer naar je gehoorgang.
Haha nee! Dat dacht ik met mn slaaphoofd, geen idee hoe dat in godsnaam in me opkwam?! Maar het was de kat van de buren gelukkig maar.
Hahahah fuck sorry helemaal verkeerd gelezen. Ik vond het al een machtig verhaal
Herkennen jullie Mulu ook ergens van? Hij heeft toch ook aan een ander programma meegedaan? Iets met jongeren die problemen hadden en toen had hij gewonnen dacht ik?
Haha dat was echt absurd geweest. Toevallig heb ik een aantal dagen geleden iets randoms over bevers op youtube gekeken dus misschien dat ik daarom die link legde.
Ik wil even kwijt dat ik het forum zo leuk vind. Ik ben een long time lurker en ben sinds een paar weken lid, en het voelt zo gezellig om mee te posten. Voor mijn gevoel wordt iedereen in haar waarde gelaten en daardoor is de sfeer echt top. Hartjes voor jullie
Ik herkende hem niet maar even gegoogled: https://www.npo3.nl/deelnemers-snobs-sloebers
Hier kun je ook een kort filmpje van hem zien, hij lijkt in een korte tijd wel flink afgegleden zeg
Ja daar herkende ik hem van. Ik schrok er ook van hoe hij er aan toe is in verdoofd. Eigenlijk van alle deelnemers !
Bwuh even spuien hoor. Mijn baan is echt heel erg kut, mijn cyclus zit op dag 86, mijn lijf doet zeer en ik wil niet meer. ik ben zo klaar met alle tegenslag. Ik wil in bed liggen en niemand zien en spreken en alleen maar slapen. En dan wakker worden en dat alles dan gefixed is.
Beh wat rot allemaal. Knuffel!
Knuffel!
Hahaha ik doe dat wel eens omdat ik dan te lui ben om een Bluetoothboxje te zoeken aka te lui om op te staan . Maar wel alleen als ik alleen thuis ben, want als ik dat doe waar mijn vriend bij is word ik ook gedwongen ‘dat schelle geluid’ uit te zetten. Kan ‘m daar ook geen ongelijk in geven
Ja ik dacht ook al dat ik hem herkende! Dat programma had hij toen gewonnen inderdaad. Echt wel triest om hem nu zo te zien.
Daar herken ik hem dus van! Hij kwam me al bekend voor