Ik heb m’n vriend meteen gebeld, gelukkig konden we hem samen dragen. Zal een foto posten als hij helemaal af en mooi is.
Haha ja zal best! Dan was je echt nog aan het slapen
De bever is ook veel op tv geweest geloof ik, ik zag het ook voorbij komen. Toen zag je een opgezette bever op een auto om te laten zien hoe groot zo’n beest is
Thanks
Merci
Ja dat is gewoon irritant
Pff en wat doet hij precies onder jouw raam?
Gatsie ik lag gewoon wakker tot 6:00 Ben 1,5 week ziek geweest met heel weinig slaap ivm hoesten dus had gehoopt dat ik wat beter zou slapen deze week.
Ik heb precies hetzelfde! In het begin vond ik thuiswerken nog wel prima maar ik ben nu alles zo zat. Ik sta steeds vaker somber op en er is gewoon geen uitzicht? Normaal kijk ik ook heel erg uit naar kerst, en gaan we ook vaak naar Duitsland naar een kerstmarkt. Ik kan echt somber worden van de gedachte dat alles niet doorgaat. Het voelt ook dubbel want ik ben gelukkig niet ziek en zoveel mensen hebben het slechter, maar toch vind ik het jammer dat ik ook mijn wintersport weer heb moeten annuleren
@SpeedOfSound
Ik heb dit ook… denk dat iedereen er wel last van heeft.
Mijn vriend is de hele week van huis, ook s nachts en die heeft er geen last van, maar voor hem is er niet zoveel anders. Mijn vriendinnen ervaren iig ook hetzelfde
Zo naar als je niet goed slaapt hè… Maar wel fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat!
Om het gevoel van een collega te creëeren hebben mijn zus en ik whatsappen videobellen aanstaan en soms doen we het geluid uit als de één moet bellen met collega’s. Iemand zien helpt me al een beetje om me niet zo saai alleen thuis te voelen. Donderdag is echt de moeilijkste dag altijd. Zo’n sleur die werkweek Alle werkdagen lijken ook op elkaar.
Ik heb vandaag echt zo’n dag dat ik denk: fuck it, ik ga in bed liggen met een zak chips en Netflix. Maar mezelf toch maar naar de keuken geschopt om pannenkoekjes te maken, en gelukkig maar want het zijn de beste die ik ooit gemaakt heb. Met chocoladesaus en aardbeien
Echt stom dat UW wordt overgenomen door Vinted…
Ik heb de afgelopen twee jaar op een helft van m’n bed geslapen en nu heb ik m’n bed 180 graden gedraaid, zodat ik op de andere helft lig.
Zak ik dus alsnog weg naar de andere kant van m’n bed, naar m’n eigen gemaakte kuil
Ooh ik vind het best chill. Ik vind Vinted veel fijner om dingen op te zoeken
Ohh ik merk dat ik een paar weken mn nek niet gestretcht heb de tering, meteen weer dagelijks doen
Deze, ze zijn zacht, klein, dempen goed en voor mijn kleine oortjes de enige die niet pijn doen in de loop van de nacht.
Moldex contours en dan de Small
ik zou het bijna doen!! ok ik heb geen 500 paar, maar pb me even. stuur ik een setje op om te proberen.