Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Toen ik van de week spullen ging uitzoeken bij mijn ouders vond ik allerlei mooie t-shirts van Dior van mijn ex. Hem spreek ik al jaren niet meer en ondertussen woont hij samen met een nieuwe chick. Ga zo maar even foto’s van de shirts maken en de Vinted app openen :ok_hand:t2:

59 likes

Ik ga begin volgend jaar in therapie voor mijn hypochondrie (kom ik weer met mn verhaal :roll_eyes:) maar ik zit dus in een facebook groep met lotgenoten. Maar ik kan die mensen toch zo niet serieus nemen “Hellup mn wang is warm ga ik nu dood” berichten. Hardstikke zielig maar ik moet mezelf inhouden om dan niet te typen “ja binnen 5 min” of om te zeggen “dat zijn tekenen van een hartaandoening” Vind het echt aanstellers terwijl ik het zelf ook heel erg heb. Zo hypocriet

4 likes

Dat lijkt me toch ook niet de bedoeling dat iedereen zulke hysterische berichten gaat plaatsen? Dan maak je elkaar alleen maar bang

Ik heb soms echt het idee dat er mensen lopen te grappen. Gister zag ik ook 10 berichten voorbij komen van iemand die bang was om ziek te worden als ze bij een “drugsgebruiker” in de kamer zou staan :face_with_raised_eyebrow:

Haha ik heb afgelopen zomer een eigen auto gekocht en toen in een auto topic gevraagd wat ik allemaal nodig zou hebben voor in de auto! Mocht je nog inspiratie willen, was echt handig ;p

1 like

Wat een combinatie :grin:

1 like

Pff ik heb net twee uur straight genotuleerd via zoom en ik ben me toch een partij gaar :weary: Denk dat ik zo maar even ga wandelen

2 likes

De postbode kwam net en die klopte op de deur. Dus ik erheen en hij zegt iets van ‘hnng bel niet’ en hij drukte op de deurbel en die ging dus keihard naast ons hoofd af. En ik keek hem zo onbegrijpend aan en hij mij eigenlijk ook. Nu een uur later snap ik pas wat hij bedoelde, want soms werkt dat knopje niet echt lekker. Maar hij zei het zo onduidelijk :’)

12 likes

Iemand schreef in plaats van piercing pisring en nu moet ik al 5 minuten als een kleuter lachen die voor de eerste keer iemand ‘poep’ hoort zeggen. :face_with_raised_eyebrow:

34 likes

Mijn moeder had een onderzoek en was allemaal best wel stressvol en spannend, maar wat er gevonden is was goedaardig en ben zooo opgelucht kan wel janken

69 likes

Ik was gister in de sportschool en er stond een man voor mijn neus uitgebreid zijn ballen goed te doen. Ik weet niet waarom, maar ik werd daar zó onredelijk boos van. Ik graai toch ook niet mijn ondergoed tussen alles uit hé, bah.

3 likes

Net gewandeld in Drenthe bij de grootste hunebed, en nu in de auto terug. Met de zon op mijn gezicht.

9 likes

Vandaag voor het eerst een zwarte slip dress over mijn sweater aangetrokken (draag nooit jurken) en een panty erbij en goddamn, wat voel ik mij mooi! :blush:

37 likes

Bah, dat zou ik ook niet willen zien, doe dat lekker thuis joh. Geen manieren sommige mensen

1 like

Ik vind vooral dit zo lastig, qua werkzaamheden zou mijn werk op kantoor niet anders zijn dus ik kan wel inhoudelijke dingen over mijn werk delen, maar juist die onbenullige dingen als er kwam een stinkerd naast me in de trein zitten of ik zag dit of dat gebeuren mis ik. Mijn spannendste moment in de week is als ik naar de supermarkt ga en er botst iemand met zijn karretje tegen me aan of draagt geen mondkapje.

8 likes

Ja dit. Je maakt gewoon niks meer mee om het er samen over te hebben.

1 like

Oohh nou vandaag een peeling gehad, net een rondje in mijn eentje buiten gewandeld, nog niets gegeten want doe een bepaalde dieet en ik ga nu een poging doen om aan mijn scriptie te zitten. Ben echt trots op mezelf.

6 likes

Ik had een snoepje gekocht waarop stond mega foam bla bla. Dus ik verwachte een soort van eetbaar haarmouse gebeuren maar ik zit nu gewoon een soort van belleblaas prut mn keeltje in te spuiten.

8 likes

Krijg je op dit moment alleen slachtofferhulp? Misschien verstandig om daarnaast toch ook nog miss een psycholoog aan te trekken. Klinkt echt alsof zoveel in je leven nu is veranderd

1 like

Fijn en heel goed van je :kissing_heart: Je verdient beter en het lijkt me heel lastig om zelf alles te verwerken wanneer je 0 schuld hebt gehad.
Kun je nog ontspannen met hobby’s of andere dingen waar je blij van wordt?

1 like