Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Oke gelukkig! Dan houd je je zelf wel bezig

1 like

Nou precies inderdaad hahah nooit gedacht dat ik zelfs die files of vervelende collega’s die maar niet weggaan van je kamer zou missen. :joy:

Tijd voor een kerstfilm!

3 likes

Ik moest net onverwacht naar het ziekenhuis en merkte dat ik gelijk ZOVEEL aan het praten was. Dit is de enige persoon die ik buiten mijn vriend heb gezien het laatste half jaar. Die vrouw zal wel gedacht hebben…

14 likes

Ik vind dat hele fenomeen van ‘pedojagers’ zo ongelooflijk triest.

18 likes

Heeft iedereen dit al gezien? :heart: Kippenvel en traanoogjes hier. Je ziet echt dat de ballerina in haar weer helemaal terugkomt in 1x.
26 likes

Ik zit in de stilte coupe en een lompe man was aan het blèren door zijn telefoon. Een andere man zei daar wat van en toen was de belerende man op zijn pik getrapt. Hij ging een over zijn toeren. Want als je hem wilt corrigeren dan heb je aan hem de verkeerde. Ik moest daarom lachen maar de schreeuwende man kon mij niet zien en werd nog bozer op die andere man. Ze gingen nog net niet vechten. Ik hoop eigenlijk nog dat een conducteur ze eruit zet. Wat een korte lontjes.

1 like

@Otzi Ik moest aan je denken…

20 likes

Hahah dit kan toch niet echt zijn? Altijd als ik dat plaatje van die Ecce Homo restauratie zie ga ik weer stuk. Dan denk ik ok ik ben toch niet zo’n fail als ik dacht, het kan altijd erger whahaha

2 likes

Awh, wat kut! Beterschap!

1 like

Bah, beterschap!
Wat zei de huisarts? Kan dit door de griepprik komen?

1 like

Was je al naar de huisarts geweest? Beterschap :heart:

1 like

Meh ik heb echt geen honger, als ik nu niet normaal ga eten dan ga ik vanavond weer 3 zakken chips en een hele brie lopen schranzen, maar ik weet ook niet wat ik dan nu wél wil eten.

1 like

ik droomde vannacht over witte bolletjes met boter en hagelslag die wij vroeger altijd aten dus helemaal geinfluenced door mijn eigen droom ben ik dat gaan halen vandaag en nu heb ik witte bolletjes met een lekkere laag boter en hagelslag en wauw kun je nostalgie proeven? Nou, dat heb ik nu dus wel ughhhhhh zo fout lekkerr. Ik maak hier mijn avondeten van

(Fout omdat ik nooit witbrood eet, buikpijnbrood Maarja)

50 likes

Ik heb echt een hele verdrietige bui.
Door corona is vrijwel alles waar ik veel energie uit haal of blij van word weggevallen.
Vooral op vakantie gaan & natuurlijk uitgaan, buiten de deur eten, dagje onbezorgd shoppen of naar de spa en m’n teamsport. Het onder de mensen zijn …
Maar: ik haal ook veel energie uit mijn werk. Ik werk met hart en ziel & ben elke dag heel blij dat het nog mag/kan. Alleen nu ik deze week het nieuws ontvangen heb dat degene die ik vervang gestart is met reïntegreren (voor nu ergens anders) … word ik ook instant verdrietig als ik aan het werk ben. Het feit dat alles wat ik doe geen investering is voor de toekomst & het feit dat ik straks misschien wéér ergens opnieuw kan gaan beginnen.
En ik ben het single zijn ook zat. Ik zit echt vol met liefde, zo voelt dat. Ik wil voor iemand koken. Verrassingen kopen. Iemand kriebelen, iemand aanmoedigen. Maar er is niemand. Ik ben nog heel jong, dus wat klaag ik … maar ik heb gewoon een onvervulde behoefte.
Ik zat gewoon jankend in de auto naar huis en heb zin in een winterslaap.

Als kers op de taart heb ik me vanavond laten strikken voor een bijles, waar ik 0,0 energie voor en zin in heb nu maar afzeggen is geen optie. Kan ik gewoon niet. En ‘t kind heeft morgen toets.

Lief dagboek - einde verhaal.

11 likes

Ik ben gevraagd om een zin van een liedje IN TE ZINGEN voor iemand. Ik ben echt een valse kraai, wat doen die mensen mij en zichzelf aan.

6 likes

Misschien gewoon later eten? Om half 8 of zo haha.
Wraps of een stokbroodje met soep of iets anders simpels wat geen chips is :v:t2:

Ik had vanochtend vet gezonde groenten en dingen gekocht voor nu maar ik heb net alles in de vriezer gegooid en ga nu pizza eten. :+1:

13 likes

M’n fiets is er eindelijk. En heb net 7,5 km gefietst en kwam zonder zweet op m’n voorhoofd thuis. Zo. Fucking. Chill.

29 likes

I see Drenthe, I press like.

Klinkt als een mooi moment

1 like