Op Videoland iig niet, prime heb ik niet dus durf ik niet te zeggen.
Alleen prime idd.
Heb voor de katten z’n toren gehaald waar ze het eten uit moeten halen met hun poten. Ene kat eet te veel en de ander als hij te veel eet, en niet kauwt komt het retour afzender. Nu zit de ene kat voor de andere kat er snoepjes uit te halen. Dat was niet de afspraak vriend.
@Eddie Het zit niet mee he ik hoop da je je morgen weer wat beter voelt
@boemboem Soms is het allemaal gewoon heel kut.
Ben al dik 8 uur aan het nakijken, dus gunde mijzelf een speciaal biertje. Had ik per ongeluk geen mondkapje meegenomen toen ik naar de supermarkt ging dus ben ik huiswaarts teruggekeerd en nu is het te laat. Ik heb ook echt niks anders in huis dan water, wat ik al de hele dag heb gedronken
Op advies van mijn leidinggevende heb ik volgende week een gesprek met de bedrijfsarts. Ben echt vetnerveus enzo, weet ik totaal niet wat ik moet verwachten en wat daarna een vervolgstap wordt, want het gaat echt niet goed, maar heeft niet direct met werk te maken. Dus. Heb verder geen zin om het tegen iedereen te zeggen en uitleg enzo. Dus sorry dagboekpost.
Oh en maandag psycholoog en woensdag fysio en tandarts dus lekker aan mezelf werken
Same hoor. Doe mij maar een winterslaap en maak me maar wakker als het voorbij is. Ik haal momenteel alleen echt geen energie uit werk. Er komen alleen maar dingen bij en ik kom al amper aan lesgeven toe. En ik wil dolgraag een andere woning en dat zit me ook niet mee.
Ik heb net zo lekker gezongen en gedanst op foute muziek met m’n vriend haha. Echt heerlijk, ben weer helemaal vrolijk.
Hadden allebei een drukke werkdag gehad dus helemaal suf toen we thuis waren.
Sterkte/beterschap @Eddie @Lentex en anderen die het nodig hebben!
@vitaminwater en @Lemongrab hebben me geïnspireerd dus ik ga morgen mn haar paarsig verven!! (Denk ik)
YESSS
Au ik ben echt zo’n kneusje, ik had net na mijn kickbokstraining het lumineuze idee om mijn high kick te oefenen thuis want dat lukte me niet. Maarja dat lukte natuurlijk niet omdat ik 0 lenig ben en echt niet ter hoogte van mijn hoofd kan schoppen want ik krijg mijn benen uberhaupt niet verder dan 45° uit elkaar. Dus ik zwiepte als een idioot mijn been omhoog en ging vervolgens kneiterhard op mijn plaat natuurlijk en nu heb ik mijn knie opengeschaafd en een bult op mijn arm die denk ik gekneusd is en een zere scheen. Lekker bezig weer
Hoop dat de buren me niet in actie hebben gezien haha.
Dit klinkt heel pijnlijk. U okay?
Kan het dat je deze vraag ook al in een ander topic hebt gesteld? Daar staat me iets van bij. Ik heb geen rechtsbijstandverzekering afgesloten bij mijn autoverzekering, maar ik heb überhaupt geen rechtsbijstandsverzekering.
Join the clubb!!!
Ja dat was het ook wel. Hoogmoed komt voor de val haha, letterlijk dit keer. Hopelijk na een nacht slapen het ergste weg morgen, alleen die arm baart me een beetje zorgen, hoop dat het gaat meevallen. Lig nu maar even bij te komen onder een dekentje.
Ik moet weer bijna naar de mondhygiënist en ik vind haar dus super aardig en nu vind ik het gewoon zielig voor haar dat ik niet dagelijks m’n tanden stook ritueel doe want ik wil haar niet teleurstellen.
Bij m’n vorige boeide het me niet, maar deze is echt voor me aan het rooten en ik doe het dan steeds 1 weekje braaf en daarna denk ik ja doei.
Ik raad een parenclub aan.
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
Meeehhhhh morgen overwerken. Het is nodig, maar ik hecht veel waarde aan mijn driedaagse weekends