Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik: hmm zou wel meer boeken willen lezen maar vind boeken best prijzig
Ook ik: misschien moet ik een ipad kopen zodat ik ebooks kan lezen

1 like

Abo op de bieb :grin:

3 likes

Wat zijn goede garnering combi’s voor in gin tonic?

Ook ik: te lui om naar de bieb te gaan die letterlijk op 5 min loopafstand zit

Haha nee denk dat ik me inderdaad weer ga aanmelden bij de bieb!

2 likes

ligt aan welke gin je hebt! een citrus gin doet het goed met een schijfje citroen of sinaasappel, een kruidige gin met bijvoorbeeld een peperkorrel of een kardemom pitje! ik heb het grote gin boek hier dus als je vertelt welke gin je hebt kan ik misschien helpen?

Ik heb nog geen gin! Dus ik sta ook wel open voor aanraders daarvoor! Ik drink we eens gin als ik de stad in ga (ging ha ha…). Maar nu wil ik voor aankomend week het ook eens voor thuis halen. Ik denk dat ik wel meer ben van het frisse en fruitige en minder van het kruidige

misschien heb je hier iets aan! zou als ik jou was niet gelijk een heel dure gin kopen, dan is het niet zo erg als je het toch niet heel lekker vind haha

3 likes

Een extra shotje gin

8 likes

Op Facebook heb je een soort tinder optie dus ik was een match met een man, best ok gesprek en toen stuurde ik een gifje en zei hij “heh, wat is dat?”
afbeelding
Laat maar zitten, hier heb ik echt geen zin in

40 likes

Ik had altijd een hele fijne OV verbinding naar werk maar door de aangepaste dienstregeling moet ik een kwartier eerder weg en 2x extra overstappen :sleeping: irritant

Tering ik sliep echt bijna en ineens hoor ik een vet harde knal waardoor ik weer klaarwakker ben. Leek eerst op onweer maar denk dat het vuurwerk ofzo was.

Dat is zo kut wakker worden. Meteen hartslag van 100000

Haha ja echt joh! En ook zo lang mogelijk naar het raam kijken of je iets ziet flitsen of wellicht een volgende knal.

Ik word de laatste tijd wakker met liedjes. Heel irritant.
Vandaag is het: ik wil van mijn auto af punt nl

12 likes

Welke gin gebruik je hiervoor wat dit klinkt heel erg lekker.

1 like

Bijnaaa weekend

2 likes

Oe voor morgen: wij kopen auto’s punt NL

Na vandaag drie dagen weekend. Echt, zo naar uitgekeken :heart:

1 like

Hehe het is vrijdag.

1 like

De 13de

21 likes

Zo het liedje van KvK luisteren!

6 likes