Ik heb net geld overgemaakt van mijn ASN naar ING rekening. Normaal staat het er direct op, nu niet. In ASN staat het wel verwerkt. Nu stress ikš want ik heb het echt even nodig. Is het normaal als het wat langer duurt? Anders bel ik zo de bank even.
Altijd fijn om je weekend te beginnen met 1000 messen in je baarmoeder
Vrijdag de 13e, ongesteld wakker geworden
Keek het filmpje van de nos over de aanslagen van 5 jaar geleden in Frankrijk en Belgiƫ. Echt weer heftig om te zien.
Indomie
Ik word een beetje brak wakker en er is nog verse jus en left over pizza in huis. Voelt als een godsgeschenk.
Bedankt he
Is er iemand die wel eens promoties draait op instagram en betaalt via paypal die ik wat mag vragen? Of daar verstand van heeft?
Oh Greyās anatomy, daar was ik vroeger echt fan van maar Meredith kon ik echt niet uitstaan.
Ik moet zo werken, maar heb geen zin in mensen, of om überhaupt te praten met andere
Ohhh ik wil het zo graag nu al kijken maar wil toch wachten tot het hier op tv komt⦠ga wel even de preview opzoeken nu!
Beterschap!!
Dit heb ik ook heel vaak, eerst was het burna boy - on the low. Ik werd er echt gekkkk van, en deze week is het sheās a mona lisa. En ik ken dat laatste nummer amper dus 2 zinnen worden steeds herhaald in mn hoofd.
Wat ben ik een lui mormel vandaag.
Heb vreselijk geslapen en zit nu in een online college maar voel me echt slecht. Het is nu pauze dus ik denk dat ik maar gewoon eruit ga
Baaang baaang baaang
Mijn vriend heeft ruzie met de kat (denkt 'ie). En hij is het nu met hem aan het goedmaken.
Ik ben mega aan het aftellen. Is het al weekend? Is het al december? Ben ik al klaar met mijn opleiding? Heb ik mijn vrije dag al weer terug? Is het al 2021? IS CORONA AL OPGETIEFT?
All the feels, its exhausting
Nee thug life