Als je inlogt bij Van Dale Online krijg je altijd een random woord in beeld en daarnet was dat bij mij:
Zeer FF van je, Van Dale.
Als je inlogt bij Van Dale Online krijg je altijd een random woord in beeld en daarnet was dat bij mij:
Zeer FF van je, Van Dale.
Vind veenmol lief klinken maar aardkrekel echt een scheldwoord.
Ik vraag me dan echt af of mijn hersenen wel rust hebben gehad die nacht.
Ik zie gewoon meteen Thierry voor me bij het woord aardkrekel! Wat een perfecte term voor hem
Beterschap!
Grr ik kon de paarse haarverf niet vinden in de stad. Ga ik het nu bestellen of ga ik het toch bruin verven, want dat heb ik nog staan. Maar eigenlijk wilde ik dat bewaren voor als het paars lelijk zou zijn. Dilemma dit.
En ik voel me een beetje lonely want niemand reageert op mn berichtjes en heb niks concreets gepland dit weekend. Vanavond wel de vega mc kroket eten heb ik bedacht!! En the notebook kijken denk ik en zondag wil ik misschien een massage nemen want dat is alweer even geleden.
Paaaaaaarssss
Paars paars paars! Hiero, morgen in huis: https://www.voordeeldrogist.eu/directions-haarkleur-cerise-88-ml.html
En de vega mckroket is top.
Jaaa het bleek te liggen aan een storing bij ING haha dus stress om niksš
Ja ik wilde die van lāoreal want die gebruik ik altijd! En die kleur is ieeets minder heftig.
Wat is trouwens jouw eigen haarkleur? Want ik vraag me af of het pakt op mijn haar, het is nu middenbruin denk ik?
Oh mijn god ik probeerde net iets te sturen naar The Body Shop via een contactformulier. Ik klikte op āindienenā en het leek niet te werken. Ik druk dus uit frustratie in een hoog tempo nog vijftig keer op die knop, boos dat het niet werkte klikte ik de tab weg want zo belangrijk was het nou ook weer niet (pakketje was open bij aankomst, maar alles zat erin).
Krijg ik een e-mail: Bedankt voor uw bericht. Klik ik dat bericht open, staat het er nog 17 keer. Oeps. Ben net zoān gekkie nu.
Kleding besteld want vind speciaal ervoor naar de stad gaan nu onnodig. Maar wat is er met de truien van tegenwoordig gebeurd joh, alles is breed en kort.
Het is echt vrijdag de 13eā¦
Ben vanochtend uit de bus gevallen, schoenen kapot. Ik ben gelukkig nog wel heel
Nespresso account gehackt, iemand had voor 250 euro koffie besteld.
Een boreale aardkrekel!
Het voelt alsof ik het nu misschien ga jinxen, maar ik heb zoān goede week en ik ben echt een stuiterbal momenteel Heb in een week tijd nieuw werk en een appartement gevonden, me ingeschreven voor een cursus die ik al een poos wilde doen maar het steeds te veel geld vond en nu eindelijk kan betalen, kreeg te horen dat ik nog een opleiding volgen vanuit mān oude werk Ć©n had mān eerste (betaalde) fotografie opdracht.
Heb het mentaal best wel zwaar gehad de afgelopen tijd, soms zelfs energieloos dagenlang in bed gelegen, en nu is er eindelijk vooruitgang. Zo fijn. Werkloos thuis zitten is echt niet goed voor de mentale gezondheid
Wat is dit nou weer. Het zou tot 3 uur droog blijven. Zit ik te lunchen en kijk ik op van mān telefoon, regent het opeens!? (ik werk buiten dus dit is best vervelend haha)
Ik ben ook best donker hoor, ook middenbruin denk ik. En ik heb het nu 1 keer gewassen en het is echt al een stuk minder fel wel, dus niet zo heftig meer.
Ik eet te weinig hagelslag. Eet ik echt nooit en heb nu net een broodje hagelslag gegeten, wil niks anders meer.
Oke ik ga ervoor!!