Yesss leuk! Showen als je het gedaan hebt he! Oja tip: smeer een hele pot vaseline langs je haarlijn, oren en nek om paarse vlekken overal te voorkomen
Ik zit bij de kapper en ze kwam met precies hetzelfde plaatje van een kapsel aan dat ik zelf ook al had opgeslagen ter inspiratie. Goals
Show us!?
Ik heb zon hekel aan pubers die overal gewoon voorrang nemen en zo voorbij crossen op scooters enzo . Ik ben al een paar x bijna van mn fiets gepleurd omdat er zon rot kind ineens voorschoot. Ik heb er net een helemaal kapot gescholden. Ze worden steeds erger ook.
Ben net even naar mijn favoriete koffietentje (oke we hebben er hier maar 1 ofzo) geweest en heb ze de geborduurde egel cadeau gedaan. ze vonden het zo leuk! Ben ik blij om. Had zelf zoiets in mijn hoofd van; gatverdamme doe niet zo kinderachtig soonsoon.
En natuurlijk heb ik ook een koffie gehaald #supportyourlocals
Mooi! Dus baleayage (?) achtig? Ik denk wel lang zitten. Hoe toevallig dat jullie hetzelfde plaatje kiezen joh
Ik heb deze video ook gezien (ken verder die mensen helemaal niet), maar volgens mij komt het niet zo vaak voor dat de vrouw staat tijdens de bevalling hoor! Volgens mij hebben ze daar vaak teveel pijn voor haha. Vond het ook wel shocking om te zien
Oh wow hele mooie kleur ook! Ja het plaatje was meer voor het kapsel zelf, de kleuren zijn lichter want ben van mezelf (donker)blond. De verf zit er nog in haha dus nog even spannend hoe het eindresultaat wordt!
Ja maar zit nu nog ff naar andere kleuren te kijken en nu weet ik niet welke kleur ik wil!
En er is nog een ding, want een vriendin wilde laatst haar haar roze verven en een vriendin van haar blijkbaar ook en dat vond ze heeeeeeeeeeeel erg (ze is een beetje een dramaqueen soms). En haar kapper had gezegd dat het niet kon met haar haar. Dus als ik mn haar nu ga verven vindt ze dat al helemaal kut denk ik (ook al wil ik meer paarsig).
Wie woont er ook al weer in Zweden? Ik wil voor een Zweedse vriendin een leuk verjaardagscadeau bestellen bij een Zweedse winkel, maar ik geen Zweedse webshops (ok op ikea na dan).
Dat is een feit haha, maar helaas vandaag zijn mijn werkzaamheden met levende mensen vandaag
Tuurlijk, stuur maar. Zal ik je vanavond berichtje terug sturen.
ik moest net voor mijn bijbaan een soort fotoshoot doen en mijn topje van werk aan, en de fotograaf dacht even lollig te zijn door te zeggen ‘nou, dan mag je plaatsnemen in de zaal met alleen je topje aan’
ah, the joy of being a woman
Heb je gezegd dat hij moest oprotten
Dat slaaptekort is echt killing zo aan het einde van de week. Vraag me af hoe ik vandaag ga doorkomen én nog werk gedaan krijg. Hoop zo dat het lukt om morgen uit te slapen
Bah wat een stomme dag. Ben blij dat ik vanmorgen al de deur uit ben geweest nu het ineens zo grijs is, ik ga alleen nog naar buiten voor McDonalds.
Weekend! Zo aan toe!
Kun je niet laten bezorgen