Ehmmm dat kan hier geloof ik niet + ik woon maar 5 min van de McD + ik moet nog wel wat stappen zetten van mezelf haha.
Ik heb vandaag een jaar verlenging gekregen op werk + een mooie loonsverhoging en mn vriend vandaag een vast contract gekregen. Zo blij!
Ik moet mijn hele huis schoonmaken maar heb het koud en geen zin dus lig onder een dekentje op de bank.
Van schoonmaken (stofzuigen elk geval) krijg je het wel warmer dus dan is het win-win.
Haha, ja in ga nu maar eens een poging wagen.
Om @grace maar even te quoten: “Hele museumwereld failliet maar deze bitch niet hoor!”
Contractverlenging in the pocket
Aardkrekel, zo noem je je huisdier veenmol als die weer eens de boek heeft ondergekakt.
@Lula Wat fijn voor je :), ik zou dan een mooi museum oprichten voor verlengde contracten want die worden ook schaars, ben ik bang.
Als je je lonely voelt moet je niet the notebook kijken vind ik
Ik wil graag een uurtje kringlopen maar ik loop al drie dagen een nakijkmarahton en moet nog zoveel doen.
Hahaha of als je het nieuws probeerd te kijken en net op het belangrijkste punt besluit je veenmol net langs je oren te vliegen. “Godverre kut aardkrekel!”
Wa seggie???
Fuck it, toch maar even oude troep aanschouwen en dan weer boos op mijzelf worden dat ik een uurtje wat anders doe…
Je zou een skunnen kijken naar Ritter. Heb daar zelf een tas van en ben daar wel tevreden over.
Sap de aardwortel als ze hoort dat er concurrentie is van een andere aardbewoner.
Bedankt nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Concurentie van Wap de aardkrekel.
THERE’S SOME WORMS IN THIS EARTH
Hoezo gebeurt dit? Waarom krijgt deze branch zoveel geld, waarom krijgt de nertsenfokkerij 19 miljoen en waarom krijgt de zorg zo weinig?
Ik snap dit niet.
Oh maar ik kwel mezelf graag als ik me zo voel! Ben ook allemaal zielige muziek aan het luisteren
Ik sta in de Laidl met mn karretje bijna vol en kom erachter dat ik geen geld bij me heb nu komt mn man ook hierheen om te betalen. Hoera voor dat hij thuis werkt