Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ehmmm dat kan hier geloof ik niet + ik woon maar 5 min van de McD + ik moet nog wel wat stappen zetten van mezelf haha.

2 likes

Ik heb vandaag een jaar verlenging gekregen op werk + een mooie loonsverhoging en mn vriend vandaag een vast contract gekregen. Zo blij!

57 likes

Ik moet mijn hele huis schoonmaken maar heb het koud en geen zin dus lig onder een dekentje op de bank.

Van schoonmaken (stofzuigen elk geval) krijg je het wel warmer dus dan is het win-win.

1 like

Haha, ja in ga nu maar eens een poging wagen.

1 like

Om @grace maar even te quoten: “Hele museumwereld failliet maar deze bitch niet hoor!”

Contractverlenging in the pocket :partying_face:

91 likes

Aardkrekel, zo noem je je huisdier veenmol als die weer eens de boek heeft ondergekakt.

@Lula Wat fijn voor je :), ik zou dan een mooi museum oprichten voor verlengde contracten want die worden ook schaars, ben ik bang.

5 likes

Als je je lonely voelt moet je niet the notebook kijken vind ik

3 likes

Ik wil graag een uurtje kringlopen maar ik loop al drie dagen een nakijkmarahton en moet nog zoveel doen. :grimacing:

2 likes

Hahaha of als je het nieuws probeerd te kijken en net op het belangrijkste punt besluit je veenmol net langs je oren te vliegen. “Godverre kut aardkrekel!”

3 likes

image

Wa seggie???

Fuck it, toch maar even oude troep aanschouwen en dan weer boos op mijzelf worden dat ik een uurtje wat anders doe… :joy:

4 likes

Je zou een skunnen kijken naar Ritter. Heb daar zelf een tas van en ben daar wel tevreden over.

1 like

Mijn veenmol als ik hem een aardkrekel noem.

26 likes

image

Sap de aardwortel als ze hoort dat er concurrentie is van een andere aardbewoner.

24 likes

Bedankt nu heb ik dat liedje in mijn hoofd

2 likes

Concurentie van Wap de aardkrekel.

6 likes

THERE’S SOME WORMS IN THIS EARTH

xxxxzzz

11 likes

Hoezo gebeurt dit? Waarom krijgt deze branch zoveel geld, waarom krijgt de nertsenfokkerij 19 miljoen en waarom krijgt de zorg zo weinig?
Ik snap dit niet.

5 likes

Oh maar ik kwel mezelf graag als ik me zo voel! Ben ook allemaal zielige muziek aan het luisteren

Ik sta in de Laidl met mn karretje bijna vol en kom erachter dat ik geen geld bij me heb :sweat_smile: nu komt mn man ook hierheen om te betalen. Hoera voor dat hij thuis werkt :joy::tada:

7 likes