Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Oe yes, thanks voor de tip. Heeeel af en toe hebben ze het (vaak ook weinig en duur). Ga mss van het weekend even gluren (vorige week lag er bij mij nog niks).

1 like

Echt weggegooid geld dit. Goeie lobbyisten hebben ze in die branches wel, kunnen ze in de zorg dus ook wel gebruiken.
Of misschien kan, net als in de VS nu, in maart alles weer teruggedraaid/omgegooid worden :+1:t4:

1 like

Mijn god ik kan m’n baby’s echt niet aan vandaag. Gelukkig staan er sprookjes op Spotify. Joejoe

Top mijn werk gaat mij interviewen voor een filmpje op Facebook (doen ze iedere week met iemand anders), ik ben maandag waarschijnlijk mega brak dus dat gaat echt geweldig worden (kuch). :joy:

Oh ik zocht die laatst ook, heb ze gevonden bij Loods5 (for some reason…)!

1 like

Hahaha, wat een plek ook.

Hallo we hebben ook voor jullie geklapt hoor.

1 like

Ik ben aangekomen op het punt dat ik geen calculator meer nodig heb om het eindcijfer te berekenen. Ooit word ik nog wiskundige. :joy:

1 like

Ik las ergens dat volgend jaar het gewoon weer mag, dus snap er niks van.

3 likes

God ik kan vandaag de vioollessen van de buren even niet aan hoor. Keihard the weekend, joe joe

Ik wil quesadillas eten maar wat stoppen jullie er altijd in? Ik heb inspi nodig, kom niet verder dan bonen, paprika’s, mais, ui,…

Taco gehakt?

1 like

Guacamole :taco::burrito:

2 likes

tomaat

1 like

Friet

6 likes

Gebakken zoete aardappel of zwarte bonen pureren met chipotle/adobo saus, maar sowieso heel veel guacamole

3 likes

De pizzabezorgster zei net ‘lekker eten lieverd’ tegen me. Ik ken haar niet maar het voelde helemaal fijn :heart:

41 likes

Eet je vlees? Zoja dan zou je er kip en kaas bij kunnen doen of gehakt. Zo nee dan of alleen kaas of je zou vega gehakt of oesterzwammen of jack fruit kunnen gebruiken. Je zou die even fijn kunnen blenden met een uitje ,paprika , taco kruiden en iets van soya saus.

2 likes

*guacemole of gewoon avocado, rode ui, geraspte kaas en sambal
*tomatenpuree en dan verschillende groenten naar keuze
*geraspte kaas, champignons en paprika
*kip, sour cream, paprika, maïs, ui, bosui en kruiden naar keuze

2 likes

Oh dankje! Misschien ook lekker met Tzatziki dit
:crazy_face:

@Lula dat hebben we hier niet.

2 likes