Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn vriend gaat zo naar de snackbar en ik mis inspiratie. Wat zal ik eens nemen?

Friet

29 likes

Kaassticks

1 like

Mozzarella tomaat kaassoufflee
Broodje groentekroket met majooo

3 likes

Duh

Dat is de covid-editie van glow!

3 likes

Vlammetjes

1 like

Bamischijf

1 like

Ik ga gewoon alles nemen wat jullie roepen denk ik

6 likes

Echt leuk om te zien dat al zoveel mensen kerstversiering buiten hebben hangen. Alsof iedereen denkt: wat een klote zooi maar laten we het dan maar gezellig maken. Krijg er echt zo’n samenhorigheidsgevoel van :heart:

10 likes

Garnalen met poblano peper (maar paprika en chilipeper kan ook) met spinazie. En natuurlijk verse guac en sour cream erbij.

1 like

Ik had een vega gehaktbal die op moest. Die heb ik gegeten met truffelmayo. En nu heb ik geen zin meer in m’n curry mehhh

Kaassoufflé maar die mag je maar voor de helft op eten.

5 likes

Ik heb opeens zo’n intense zin om 3 uur lang in een grote Carrefour rond te lopen

14 likes

Niks van aantrekken! Slaat nergens op, dat commentaar van hem. Waar bemoeit hij zich mee zeg?! Hoop dat je pizza lekker was, en dat je ervan hebt genoten!

8 likes

Wat een nare reactie van hem. Bedoelde hij het als een grapje? Alsnog niet grappig maar mag hopen dat dit niet serieus was. Hopelijk heb je genoten van je pizza!

2 likes

Eigenlijk wel! We beginnen in groepsverband en vind het gewoon privé. Een ander hoeft niet te horen waar ik mee zit, haha. Maargoed het hoort erbij!

Grrrrr is het alweer fucking vrijdag. Echt ik heb leuke banen, niks op aan te merken. Maar ik haat het zo dat de dagen zo aaneengesloten voorbij gaan zonder leuke, andere dingen. Ik mis m’n oude baan :sob:

1 like

Net alvast boodschappen gedaan en heb pepernoten, schuimpjes, speculaas en een chocoladeletter gekocht voor mezelf morgen voor tijdens de intocht van Sinterklaas.
Had gehoopt dat ik me beter zou voelen, maar helaas.
Hoef morgen in elk geval niet meer in de zaterdagdrukte naar de supermarkt :sweat_smile:

13 likes

Dump hem.

5 likes