Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Hahahaha ja ik had hem gezien! Echt veel mensen hebben hem naar mij doorgestuurd :joy:

Moet mezelf weer zien te vermaken dit weekend maar mijn ideeën zijn echt op, zou haast maar gewoon gaan werken

Ja ik ben ook benieuwd, kan toch niet goed zijn.

Hahah natuurlijk ff op funda gekeken en het huis boven me staat te koop voor 5 ton :sweat_smile::sweat_smile: doe normaaaaaal

2 likes

Misschien is deze een optie voor je!

1 like

Hahah nou ik ben niet op zoek hoor. Ik mot geen huis. En zeker niet het huis boven me want het is vreselijk verbouwd, alle charme is eruit gesloopt.

1 like

Gisteravond verveelden mijn vriend en ik ons dus gingen we elkaar natekenen. Mijn vriend kreeg veel te kleine ogen en een te groot hoofd en bij mij was het precies andersom haha. Wel een leuke bezigheid

3 likes

Ik wilde voor je kijken maar de app is in onderhoud haha😅. Zal later nog eens kijken!

Ik ook. Ik wil ontbijten met een kitkat of chocolade koekjes. Ik heb de laatste tijd ook een ontbijtkoek (met kandijsuiker wel) verslaving.

1 like

Ja dit. Ik ga straks maar ff een hobby verzinnen

Werd vanochtend ongesteld wakker, een dag te vroeg. Stond dus net m’n ‘baas in eigen buik’-poster voor de ramen te hangen terwijl mijn buik lekker doet waar ze zelf zin in heeft

27 likes

Bijna tijd voor de sint intocht. Mezelf vol proppen met kruidnoten en chocoladeletters op de bank. Zin innn

1 like

Laat het me weten als je een goede hobby bedacht hebt haha

1 like

Wat dan? Was ie dronken op tv?

Ooooh ik ben zo slecht in opruimen en dingen weggooien. Alles wat ik tegenkom moet bestudeerd worden en kan ik echt niet wegdoen. Waarom ben ik zo. Duurt ook jaren op deze manier

3 likes

Hij smeerde ontsmettingsmiddel in z’n gezicht en dronk ervan. Was echt heel raar, hij ging maar door ook :confused:

Ehm oke wat apart. Volgde hij trump’s advies op ofzo ? Of was dat injecteren van ontsmettingsmiddel :joy:

Hij was de lolbroek aan het uithangen :woozy_face: Loretta Schrijver zat erbij en die was helemaal bezorgd van “oh nee haal weg bij je ogen!!” En toen hij nog een keer in z’n mond deed “Oh getsie stop daarmee joh!”
Het was echt heel raar en vies

1 like

Heb echt zo’n last van huisstofmijt de laatste dagen, echt facking irritant :fu:t2:

1 like

Jaa goede dag vandaag! Heb al de huiskamer helemaal afgestofd, vaatwasser uitgeladen, wc schoon gemaakt, badkamer schoon gemaakt, beddengoed in de was, boven alles gestofzuigd. Mijn man heeft beneden gestofzuigd. Ik moet alleen de vloer nog stomen en dan douchen koken en de rest van de dag vrijjj

7 likes