Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Is het al 31 december? Hoor overal hier vuurwerk en in de verte zie ik het ook. Is ineens het nieuwe jaar begonnen?

2 likes

Like voor je comfort voedsel :heart: Groot gelijk, hoop dat je d’r heel erg van gaat genieten!

1 like

Sorry maar dit kan echt niet. Vind het echt niet normaal dat je vriend zoiets zegt als je gewoon een keer pizza eet.

1 like

Ja ik zit ook middenin een vuurwerkshow momenteel.

2 likes

Dit is absoluut niet de manier om zijn bezorgdheid te uiten. Makkelijk gezegd maar hoop echt dat je je er niet teveel van aantrekt. Of nee. Gewoon helemaal niks. Jouw lijf. Jij bepaalt wat je eet. En niemand gaat dood van af en toe een pizza. En zelfs als je elke dag pizza wil eten. Jouw keuze :tipping_hand_woman:.

2 likes

:heart::heart:

Ik wil jou echt nét appen, toen ik zag dat je hier reageerde :kissing_heart:
Hoe is het gegaan vandaag?

1 like

Ik heb mijn eerste gymshark sale overleefd :scream: (en uberhaupt eerste keer besteld daar, ben benieuwd!)

1 like

Nou dat is ook niet leuk (en oké) :disappointed_relieved:
:heart::heart:

Oooh is dat wat? Kan je dan helemaal elkaars profiel bekijken enzo? En is de match makkelijk op te heffen? Ik durf het niet omdat fb meer prive is dan tinder ofzo haha

GELUKKIG NIEUW JAAR! :clinking_glasses:

4 likes

Ik verveel me zo dat ik het liefst al ga slapen ofzo. Ik voel me echt een beetje meh, alleenig. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Maar goed het is het weekend voor mijn stopweek dus dat zal het wel verklaren.

Ik ging de CG methode proberen inclusief gel maar het helpt geen fuck bij mij. Ik had altijd mega veel slag en sinds mijn haar korter is niet meer en dit doet ook al niks boehoe.

En mijn Netflix op tv werkt niet?! Scherm blijft zwart maar hoor wel geluid.

Oke klaagzang voorbij.

Als iemand ff tips heeft om te doen, yes please.

1 like

Maar hij snapt toch zelf ook wel dat zo’n opmerking niet helpt?
Ik worstel er af en toe ook mee en als mijn man me ziet twijfelen over wel/niet chocolade/chips/pizza/noemmaarwat dan is zijn opmerking: ga je ervan genieten en je niet schuldig erover voelen? Want neem het dan en geniet ervan. En anders is het misschien niet de moeite waard. Maar dan is het nog altijd mijn keuze. (En ook geen opmerkingen achteraf als ik me toch schuldig voel. Maar die vraag helpt wel.)

2 likes

Ik hoorde van iemand dat het een " protest" was tegen het vuurwerk verbod.
Volwassenen zijn de grootste kleuters.

9 likes

Voor jou ook! :partying_face:

1 like

Ik heb niks zinnigs te zeggen, alleen dat ik het herken. 's Avonds voelt soms een beetje als aftellen om te gaan slapen, maar ik ben nu ook tegenwoordig al moe rond 19/20u (ik gok door de donkere dagen?). Ik probeer nu gewoon vlugger een boek erbij te nemen, geeft voor mij toch het gevoel dat ik m’n tijd nuttiger besteed dan series kijken.
Ik ben ook sinds een tijdje bezig met de CG methode (had vroeger pijpekrullen en nu golven/krullen) maar vind mijn draai ook er nog niet in
 Blijkbaar is het enorm zoeken als ik het zo zie op de FB pagina van Curly Girls.

1 like

Heb je al iets verkocht? Want dan krijg je een heel stappenplan te zien met wat je moet doen

Wat moet ik komende week eten? Ik ben curry en soep MOE

Niet mokken, lekker wokken!

Tofu (evt gerookt) marineren in ketjap manis, rijstazijn, sambal, knoflook, gember, djinten, laos, peper, zout. Rijst koken. Uien fruiten in de wok/wadjan, nog meer knoflook plus de gemarineerde tofu toevoegen. Rijst erbij en opbakken. Groente naar smaak toevoegen (ik had de laatste keer nog sperciebonen en broccoli in de vriezer, maar bijvoorbeeld prei of verse spinazie is ook altijd goed). Op het eind nog wat taugé erbij, evt gebakken ei erover als je niet veganistisch eet. :drooling_face:

Is gewoon een soort nasi.

5 likes

Ik heb slecht nieuws. Ik was m’n Favorieten aan het opruimen en kwam er zo achter dat Giphy onze Thierry-gifjes er zonder pardon afgeflikkerd heeft. :triumph:

2 likes

pannekoeken

4 likes