Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn oma had het telkens over ‘introductie kookplaten’ en ik vond het te schattig om te verbeteren

15 likes

Ik weet niet waar je van houdt dus ideeëndump:
Soft taco’s met Mexicaanse zwarte bonen en zoete aardappel en guac, Mexicaanse rijst met bonen en avocado, gebakken gnocchi met caponata, vega fish and chips met mushy peas, vegagoulash met aardappelpannenkoekjes, pita’s met falafel en hummus, vegachorizo met aardappeltjes en ui en paprika uit de oven en olijven, jackfruit rendang, sloppy joes met linzen, pannenkoeken, moussaka, orzo, sushibowl, roti, paella, broodjes vegaburger met zoete aardappelfriet?

5 likes

Yesssss dank allemaal!!

1 like

Waar koop ik dit? En is het ook echt lekker?

Ik heb altijd die van garden gourmet! Ik snijd hem voor het bakken in plakjes en bak hem dan met extra gerookte paprikapoeder en zout (anders vind ik m net een beetje flauw) en dan vind ik hem echt wel lekker!

4 likes

AANKLAGEN!! Ik wil die “is het roze forum al af” gif terug

1 like

Jaa dit is spot-on. Als ik alleen ben denk ik echt om half 9 al oke mag ik naar bed, ben niet per se heel moe maar ben wel klaar met deze dag.

Mijn dagen bestaan ook echt uit werken - eten - stofzuigen omdat de katten er een zooi van maken - serie kijken - slapen - repeat every day. Echt triestig. Soms probeer ik ook een boek maar uit automatisme pak ik echt binnen 2 minuten weer mijn telefoon. Stomme gewoonte.

5 likes

Ik weet weer waarom ik 's avonds niet naar ‘die muziek’ luister, ik word door de feest- en drugsassociaties meteen weer opgefokt en ook wat dopey haha

Ik heb een dagje gewerkt in bergen op zoom en ik ben zooo moe dat ik er bijna van moet huilen

Ik kocht een luxe toetje maar als ik het open lijkt het meer op diaree in een plastic bakje. :roll_eyes:

Vind dit grappig icm je username en account😝

Jigglypuff gaat hard in het weekend :shushing_face:

Is het beste relatie advies ooit.

6 likes

Ik heb de hele klus geklaard. Zo’n 160 dingen in 1 dag nagekeken of zo. :joy: Zelf wacht ik ook nog steeds op toestemming om 1 van mijn laatste dingen voor mijn studie te doen en dat is dus 1 a4tje met wat tekst. :neutral_face:

4 likes

Ja want uiteindelijk is de enige relatie die telt, de relatie met jezelf :wink:

2 likes

Beau dronk net desinfectiemiddel en smeerde het in zijn gezicht :confused: deze vrijdag de 13e moet niet gekker worden

2 likes

Nee maar ik wilde hem nog wel altijd zien! Wist niet dat ie online stond, ga hem morgen kijken

Keith Bakker! Wauw daar noem je ook wel iemand

En idd ga ik ook opzoeken

1 like

Pff ik ben even zo teleurgesteld in mijn vriendinnen en nog ongesteld ook. Gelukkig hebben ze niet al mijn wijn opgedronken dus dat ga ik zelf maar even doen

Helaas, moet morgenvroeg werken :sob:

1 like