Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Hahha laat die man lekker de vloer stomen en koken

5 likes

Haha zag iemand die ongemakkelijk verstekeling in zn leren jackie op de boot van Sinterklaas met zn portofoon weg proberen te duiken? ‘The eagle has landed’

4 likes

Waar is Amerigo? Is hij dood? :cry:

1 like

Ja volgens mij wel. Vorig seizoen al toch?

Like voor de herkenning. Heb alles ook maar open open gezet.

Haha same

11 likes

Met pensioen. Sinds vorig jaar. Toen kwam het beste paard van stal: het snelste paard. Ozosnel.
Fantastische verhaallijn :heart_eyes:

6 likes

Ik zit er nu over te lezen en volgens Wikipedia heette het paard in de jaren 50 Bianca

7 likes

Sinterklaas werkt thuis :joy:

Ja sorry ik ben hier te enthousiast over, maar ik word al weken (ja weken idd) bedolven onder vragen en enthousiaste (ahum drukke) koters over Sinterklaas dusse

4 likes

Ah ik zit net te kijken naar de sinterklaas intocht, maar vind echt dat ze het leuk hebben aangepast gezien de situatie!

8 likes

Ik vind dit best een grappige Sinterklaas, al die busjes vol lokale kids en meuk

1 like

Wel gek dat bij aankomst van de boot alle bomen nog in het blad zaten, maar ze bij het pietenhuis bijna allemaal kaal zijn… :face_with_monocle:

1 like

Gisteren in mijn klas wilde de kinderen graag dit ‘sinterklaasliedje’ horen

En ik vind het zo’n vrolijk liedje, een keer iets anders dan ‘zie ginds komt de stoomboot’

2 likes

Ja, ik zag hem ook :rofl:

1 like

Jeetje ik moet heel mijn huishouden nog doen en zit als een slons op de bank sinterklaas te kijken

2 likes

‘Een blokkade… op de snelweg… in Friesland…’ :joy:

17 likes

Nog 5 uur werken en dan weekend :tada:

Niet dat een weekend nu echt iets is om naar uit te kijken op vandaag :sob: wantja, flesje bier kan ik ook door de week drinken.

3 likes

Ik heb gister raamstickers besteld met huisjes en Sinterklaas thema en kerst.
Hoop dat ze snel binnenkomen.

1 like

Haha doe ik normaal ook! Moet wel zeggen ik heb vandaag een religieuze feestdag waarbij je dus je hele huis een grondige schoonmaak maak geeft (normaal dus van te voren) maar heb dat nu gedaan haha. Dus ik “moest” ergens ook wel.

1 like

Mijn vriend en ik die samen klussen:

“Is het zo recht?”
“Jaoh, soort van.”
“Oke, en deze lijn ook?”
“Semi.”
“Oke, prima”.

:joy:

47 likes