Ik heb m toen gezien toen het net uit was. Kan me dit niet meer herinneren, dus ga m denk ik morgen nog een x kijken.
Ah wat is er gebeurd? Geniet van je wijn en lekker slapen zo
Wat zal ik t weekend eens gaan doen? Heb nul plannen maar ook niks te beleven met de caronaaaaaa
Ohhh vandaag ook zo lekker he, echt waarom heb ik dit pas 11 maanden later in 2020 ontdekt. Dit had het jaar ietsie mooier kunnen maken iedere dag
Ik heb door jou ook hagelslag gekocht en gister op een broodje gegeten fakkkkkking lekker
Ik mis op deze dagen altijd de V&D! Die heerlijke chocoladeletters, de winkel binnenlopen en de geur van vers gebakken speculaas. Al die versieringen, mensen die gezellig hun Sint- en kerstinkopen doen.
Nostalgieā¦
Ik ook, en witte bolletjes en boter! Ik wilde een foto van mijn ontbijt gaan maken, en toen kwam ik beneden en zag ik dat mijn vriend alle witte bolletjes heeft opgegeven als ontbijt?!
dump him
Ja ik ook. Zo jammer dat ze weg zijn.
Hahahaha ja ik had hem gezien! Echt veel mensen hebben hem naar mij doorgestuurd
Ik ben echt veel aan het vreten de laatste tijd en nu heb ik weer zin in allemaal ongezonde dingen. Hou me tegen.
Moet mezelf weer zien te vermaken dit weekend maar mijn ideeƫn zijn echt op, zou haast maar gewoon gaan werken
Ja ik ben ook benieuwd, kan toch niet goed zijn.
Hahah natuurlijk ff op funda gekeken en het huis boven me staat te koop voor 5 ton doe normaaaaaal
Misschien is deze een optie voor je!
Hahah nou ik ben niet op zoek hoor. Ik mot geen huis. En zeker niet het huis boven me want het is vreselijk verbouwd, alle charme is eruit gesloopt.
Gisteravond verveelden mijn vriend en ik ons dus gingen we elkaar natekenen. Mijn vriend kreeg veel te kleine ogen en een te groot hoofd en bij mij was het precies andersom haha. Wel een leuke bezigheid
Ik wilde voor je kijken maar de app is in onderhoud hahaš . Zal later nog eens kijken!
Ik ook. Ik wil ontbijten met een kitkat of chocolade koekjes. Ik heb de laatste tijd ook een ontbijtkoek (met kandijsuiker wel) verslaving.
Ja dit. Ik ga straks maar ff een hobby verzinnen