Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Werd vanochtend ongesteld wakker, een dag te vroeg. Stond dus net m’n ‘baas in eigen buik’-poster voor de ramen te hangen terwijl mijn buik lekker doet waar ze zelf zin in heeft

27 likes

Bijna tijd voor de sint intocht. Mezelf vol proppen met kruidnoten en chocoladeletters op de bank. Zin innn

1 like

Laat het me weten als je een goede hobby bedacht hebt haha

1 like

Wat dan? Was ie dronken op tv?

Ooooh ik ben zo slecht in opruimen en dingen weggooien. Alles wat ik tegenkom moet bestudeerd worden en kan ik echt niet wegdoen. Waarom ben ik zo. Duurt ook jaren op deze manier

3 likes

Hij smeerde ontsmettingsmiddel in z’n gezicht en dronk ervan. Was echt heel raar, hij ging maar door ook :confused:

Ehm oke wat apart. Volgde hij trump’s advies op ofzo ? Of was dat injecteren van ontsmettingsmiddel :joy:

Hij was de lolbroek aan het uithangen :woozy_face: Loretta Schrijver zat erbij en die was helemaal bezorgd van “oh nee haal weg bij je ogen!!” En toen hij nog een keer in z’n mond deed “Oh getsie stop daarmee joh!”
Het was echt heel raar en vies

1 like

Heb echt zo’n last van huisstofmijt de laatste dagen, echt facking irritant :fu:t2:

1 like

Jaa goede dag vandaag! Heb al de huiskamer helemaal afgestofd, vaatwasser uitgeladen, wc schoon gemaakt, badkamer schoon gemaakt, beddengoed in de was, boven alles gestofzuigd. Mijn man heeft beneden gestofzuigd. Ik moet alleen de vloer nog stomen en dan douchen koken en de rest van de dag vrijjj

7 likes

Hahha laat die man lekker de vloer stomen en koken

5 likes

Haha zag iemand die ongemakkelijk verstekeling in zn leren jackie op de boot van Sinterklaas met zn portofoon weg proberen te duiken? ‘The eagle has landed’

4 likes

Waar is Amerigo? Is hij dood? :cry:

1 like

Ja volgens mij wel. Vorig seizoen al toch?

Like voor de herkenning. Heb alles ook maar open open gezet.

Haha same

11 likes

Met pensioen. Sinds vorig jaar. Toen kwam het beste paard van stal: het snelste paard. Ozosnel.
Fantastische verhaallijn :heart_eyes:

6 likes

Ik zit er nu over te lezen en volgens Wikipedia heette het paard in de jaren 50 Bianca

7 likes

Sinterklaas werkt thuis :joy:

Ja sorry ik ben hier te enthousiast over, maar ik word al weken (ja weken idd) bedolven onder vragen en enthousiaste (ahum drukke) koters over Sinterklaas dusse

4 likes

Ah ik zit net te kijken naar de sinterklaas intocht, maar vind echt dat ze het leuk hebben aangepast gezien de situatie!

8 likes