Wie heeft nou weer die tering grote berg kleding op m’n bank gelegd waardoor ik nu niet languit gestrekt kan 

Ik mag morgen de deur weer uit na thuisquarantaine omdat ik bij een vriendin was geweest die later positief getest werd. En ik kan echt niet wachten om morgenochtend gewoon lekker even naar de HEMA te gaan en boodschappen te doen. Al gaat het volgens mij wel echt mega hard regenen.
Like voor de buurvrouw, maar zo raar dat dat op de deur hangt inderdaad? Alsof arm zijn betekent dat je geen briefgeheim meer hebt, heeeeel vreemd. Hoop toch dat dat inmiddels anders gedaan wordt
Ik heb zo’n buikpijn dat ik misselijk ben.
Hoort de zaterdag na vrijdag de 13e nog kutter te zijn?
Ik lig lekker op de bank wijn te drinken terwijl mijn vriend quesedillas staat te maken met verse guacamole. Vanavond meer wijn drinken, kaasjes eten en Harry Potter Hogwarts Battle spelen. Life is gooooood.
Net toen ik aan het bedenken was of ik ging wandelem of eten stond mijn vader aan de deur. Dus toen samen gaan wandelen en daarna gegeten. Zometeen nog lekker in bad denk ik en dan met warme chocolademelk lezen of film kijken 
Hahahaha ik kijk op Netflix, staat er opeens een kerstfilm op 67 van 128 minuten gekeken. Dus ik app m’n moeder: “Leuke film aan het kijken?? Trots op je dat je Netflix aan hebt gekeken!!!”
Appt ze terug: “Ja, heerlijke film. Alleen ik krijg 'm niet stopgezet en ik moest heel nodig plassen. Kan jij helpen?”
Love m’n a-technische mama.
Ik ben een soort oma aan het worden. Zojuist allerlei gaten gestopt van kledingstukken en nieuwe knopen erop gezet. Spannendste zaterdagavond van 2020. 
Kan ik ook nog influencer toevoegen aan mijn bezigheden van vanavond. 
Ik ben al 3 weken gestopt met drinken (was nodig) alleen nu zit ik te denken wanneer ik dan wel weer wil drinken, ga dan niet zo skeer maar 2 glazen drinken want wil wel ff all out
Ik heb dat ook gedaan en beste beslissing ever! (Mocht je nog enige twijfel hebben haha)
Ik ga morgen eens kleding verkopen via Vinted. Ik ben benieuwd.
Verschrikkelijk… Zo’n figuren moeten opgesloten worden, waarom kan dit zelfs??
Ik durf het niet op te zoeken, docu ook niet gezien uit zelfde reden. Oh bah bah wat voor persoon ben je dat je dit doet.
Ik heb met het afsnijden van bloemen een stuk van mijn eigen vinger eraf gesneden.
Lekker bezig geweest dus
@VickyViolence woo thanks voor de tip over die inruilbox bij zalando. Vandaag mooi voor 30 euries kleding op kunnen sturen die al heel lang stof lag te happen. 
Ik las inruilbox dus ging ff googlen, staat er bij dingen die ze niet accepteren
- Basics zoals effen, eenkleurige t-shirts
Mijn hele kledingkast is zwart dus ik lees niet eens verder 
Truien, broeken, jurken, jassen etc mogen wel hoor. Ik snap wel dat ze basic t-shirts weigeren, dat lijkt me iets wat alleen de fervente tweedehandsshopper tweedehands zou kopen.
Mijn zusje is al jaren 
verliefd op een jongen in haar klas, maar nu heeft haar BFF een crush op hem en dat is dus gemeen. Dus ik vroeg hoe deze adonis er dan wel niet uit ziet, zegt ze: “hij is gewoon echt ZO knap. Hij heeft echt DE looks
”
🥲 

lol ja echt een 10 jarig jochie met DE looks 

, ben echt heel benieuwd nu(en daarna ging ze hem voor me opzoeken op google, maar helaas)