Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik vind dit best een grappige Sinterklaas, al die busjes vol lokale kids en meuk

1 like

Wel gek dat bij aankomst van de boot alle bomen nog in het blad zaten, maar ze bij het pietenhuis bijna allemaal kaal zijn… :face_with_monocle:

1 like

Ja ik snap echt niet waar het vandaan komt? Ben normaal niet zo’n vreetzak. Had zin in knakworst voor lunch, maar ik dacht ik maak een tosti met mosterdsoep (niet dat dat veel gezonder is maar anders koop ik weer mayo en dan vreet ik die hele pot leeg). Alleen toen zag ik vegakroketten dus nu eet ik mosterdsoep met dat. En vanavond ga ik vegaburgers eten. Ik geef er maar gewoon even aan toe :woman_shrugging:

Zit wel lekker in een schoonmaakflow, nu ff lunchen en dan nog stofzuigen en de badkamer en dan klaaaaaaaar.

Gisteren in mijn klas wilde de kinderen graag dit ‘sinterklaasliedje’ horen

En ik vind het zo’n vrolijk liedje, een keer iets anders dan ‘zie ginds komt de stoomboot’

2 likes

Ja, ik zag hem ook :rofl:

1 like

Jeetje ik moet heel mijn huishouden nog doen en zit als een slons op de bank sinterklaas te kijken

2 likes

‘Een blokkade… op de snelweg… in Friesland…’ :joy:

17 likes

Nog 5 uur werken en dan weekend :tada:

Niet dat een weekend nu echt iets is om naar uit te kijken op vandaag :sob: wantja, flesje bier kan ik ook door de week drinken.

3 likes

Ik heb gister raamstickers besteld met huisjes en Sinterklaas thema en kerst.
Hoop dat ze snel binnenkomen.

1 like

Haha doe ik normaal ook! Moet wel zeggen ik heb vandaag een religieuze feestdag waarbij je dus je hele huis een grondige schoonmaak maak geeft (normaal dus van te voren) maar heb dat nu gedaan haha. Dus ik “moest” ergens ook wel.

1 like

Mijn vriend en ik die samen klussen:

“Is het zo recht?”
“Jaoh, soort van.”
“Oke, en deze lijn ook?”
“Semi.”
“Oke, prima”.

:joy:

47 likes

Ik had mijn moeder gevraagd om even een filmpje van de hond te maken (ben al lang niet bij m’n ouders geweest) en die kreeg ik net, hoor ik op de achtergrond de intocht van Sinterklaas hahha ik vind het zo’n schattig idee dat mijn ouders lekker de intocht op tv aan het kijken zijn.

9 likes

Al twee vriendinnen die in 4 weken tijd vertellen zwanger te zijn. :grimacing: ik heb nog heel veel vriendinnen in een lange relatie dus denk dat over 2 maanden iedereen zwanger is haha

3 likes

Nou dat hoort er toch bij, zeker op de dag dat Sinterklaas aankomt mag je je schoen zetten

5 likes

Ik wil ook m’n schoen zetten en dat iemand er dan een cadeautje of wat lekkers in doet :disappointed_relieved:

16 likes

Ik doe dit elk jaar voor mezelf!

3 likes

Ja kan ook natuurlijk maar ik doe m’n hele leven alles zelf (geen probleem, ik mot geen lastige partner) maar dit is dan zoiets dat ik niet leuk vind om voor mezelf te doen

Leuk!

Ik heb een keer Amerikanen Sinterklaas Kapoentje laten zingen voor kruidnoten, vonden ze echt fantastisch.

Ik ook, want dat kunnen ze dus echt voor geen meter. Had toen ook wat in hun schoenen gedaan, snapten ze ook totaal niet maar vonden ze wel heel leuk.

10 likes

Ik heb net een spekletter in een schoen van mijn vriend gestopt. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ie die gaat vinden.

2 likes

Ik liep net door de stad (in U op dat stukje tussen station en HC, waar altijd mensen je willen aanspreken). Nu was er een jongen die er heel awkward uitzag en er niet uitzag als een fondswerver dus ik dacht ‘ah dat is vast zo’n jongen die een flirtcursus doet’. Ik liep nog eens extra met mijn zeven maanden zwangere buik naar voren want dan zou hij misschien wel begrijpen dat ik niet beschikbaar ben. Maar nee hij bleef meelopen en zei: ik heb vanochtend uit de wc-pot gegeten. Het was heel lekker.

:woman_shrugging: :woman_shrugging:

43 likes