Zit een beetje naar hangers voor in de kerstboom te kijken en kom zoveel 2020-hate kerstboomhangers tegen
Oh kwam Snieklaas vandaag⦠was die gast al weer helemaal vergeten. Het had wel echt bij 2020 gepast als hij dit jaar ineens plots een dag te laat kwam. Of in een hele andere stad was aangekomen.
Merppp mijn moeder ligt in het ziekenhuis sinds woensdag en ik ga vandaag langs, maar ik voel me helemaal sad dat ik haar niet kan knuffelen en dat er maar 1 persoon een half uurtje langs kan komen⦠Corona is echt kut
ik ben bij mān ouders en moest al mān kleren ophangen in de kast maar te weinig kleerhangers en nu ben ik middenin gestopt moeten ze maar meer kleerhangers faciliteren, de groeten ik ga dingen doen die ik leuk vind
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden en daar ben ik het wel mee eens, maar het is echt zo irritanttttttttt dat ik 2 dagen barstende koppijn heb als ik een rimpel glad laat spuiten.
Of nu ff 14 dagen met al zijn pieten in quarantaine
Vriend heeft al vanalles voor me uitgezocht met zorgverzekering, weet nu bijna zeker dat ik volgend jaar mijn ogen ga laten laseren Lijkt me echt mega fijn en een goede investering
Dit kun je ook wel googelen toch?
@Nefertiti hahaha ik lach hardop, wat zei jij?
Mijn haar zit in de verf! Ben benieuwd
Ik deed nog mn best om het aardig te zeggen, aangezien ongeveer 95% van jouw vragen uit posts lijkt te bestaan die je op google kan vinden, maar ok
En dat laatste: dus dat betekent dat mensen maar niet meer moeten googelen? Ik vind dat heel vaak irritant en volgens mij ben ik daar niet de enige in.
En hier staat toch gewoon uitgelegd hoe je offline kaarten kunt gebruiken: https://support.google.com/maps/answer/6291838?co=GENIE.Platform%3DiOS&hl=nl
Ja maar al die anderen moeten ook gewoon googlen
Ik zou wel je mobiele gegevens uitzetten inderdaad. Anders pikt Google Maps in mijn ervaring dat toch op door o.a. actuele info te geven m.b.t. files etc.
@Baron Overigens verbruikt Google Maps helemaal niet zo veel data, hoor. Zeker als je de satellietweergave uitzet, valt het reuze mee. Ik weet niet hoe vaak je het gebruikt natuurlijk, maar bij mij verbruikt het volgens mij zoān 10 Ć 20 MB op een autorit van 1,5 uur.
Omg heb zoveel huiswerk deze week
En heb echt te veel snoep gegeten net, vet irri ben echt misselijk
Vandaag in een meubelzaak bij een bank wezen kijken nadat we hadden gezien dat die vanuit het merk zelf in de korting waren gedaan.
Voert die verkoper het hele gesprek met mijn man, praat door mij heen en als klap op de vuurpijl (toen bleek dat er 50 euro bezorgkosten op de bank zaten en mijn man vroeg of daar wat aan gedaan kon worden) ākon er wel een leuke cadeaubon bij voor mevrouw. Kan ze lekker wat uitzoekenā. Wtf gast. Die bank wordt het grootste deel van mijn salaris betaalt. Doe normaal.
Nu besteld bij een online aanbieder en komt hij maandag al binnen Was gelijk klaar met die vent.
Heb de kerstboom net opgetuigd.
Nu nog lampjes vinden en dan finito.
Fuck 2020, rechtdoor naar 2021
Maak er maar 2022 van want 2021 wordt ook een bitch
Was ik niet de enige. Ik ben die zaak uitgelopen, mijn man heeft hem nog beleefd afgewimpeld
Ik heb net staan schreeuwen tegen een paar jongetjes (jaar of 6/7) ik het park omdat ze achter de pauwen aan renden en met stenen naar ze gooiden. Ik had het iéts vriendelijker kunnen brengen, maar de boodschap was duidelijk⦠Nog even werken aan mijn pedagogische vaardigheden.
Ik moest net ineens denken aan die ene keer dat mijn buurman zijn oude stokbroden aan de eendjes gaf en ik alles van de grond pakte en het zelf op at? hahaha vreselijk armoedig.
Edit : Ik was trouwens 7 ofzo haha. Zie nu dat ik het oo een manier heb getypt alsof het nog recent was