Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Dus ik bestel gewoon mn pita gyros. Hebben ze het ineens als een soort kapsalon gepresenteerd. In zon bakje met onderop de pita dan de gyros een of andere randon salade met rucola??? Boven op en de tzaziki aan de zeikant… nah moet ik dit met mes en vork eten ofzo.

aanschouw de horror

7 likes

Gister McDonald’s besteld en weer extra dingen erbij gedaan, zodat ik vandaag kon ‘brunchen’ met cheeseburger en mcKroket #hurrrlak

25 likes

Schieten in mijn broek.

6 likes

Ik moet een motivatie voor een huurwoning gaan schrijven, serieus wat zet je daar in? Ik ben gemotiveerd mijn huur te betalen, kies mij?

34 likes

Rustige sociale buur?

2 likes

Wil je een hapje build your own pita?

Moet je nu ook al solliciteren voor een woning? :confused:

5 likes

Ja blijkbaar zijn al mijn financiële documenten en bankafschriften niet voldoende.

1 like

Goeie volkszanger

12 likes

Negatief gelukkig! Had de uitslag uiteindelijk na 23 uur.

5 likes

Aargh Vinted is irritant. Heb al 35252 keer een bepaalde verzendoptie uitgezet om dat daar geen punt van in de buurt zit hier maar hij blijft het als optie geven als mensen wat kopen.

Wat doe ik fout :tired_face:

Ik zit al de hele dag in mijn pyjama :metal:t2: Perfect dagje hiervoor!

4 likes

Ik ben net verhuisd dus ik ben echt ultra blut. Normaal gesproken leef ik voor het kopen van kerstcollectie make-up in december, maarja ging niet natuurlijk. Nu kreeg ik ineens bij de nieuwe wasmachine een 75 euro cadeaubon van de ICI Paris :+1: :+1:

Nu heb ik een Anastasia lipgloss-set van 70 euro, wat ik er normaal echt niet aan uit zou geven. Plus ik draag elke dag mondkapjes op mijn werk, dus eigenlijk slaat het nergens op. Maar het was eigenlijk gewoon gratis en ik ben er wel helemaal blij mee haha.

23 likes

Ik heb echt zondagavondgevoel, zo geen zin in morgen. Eerst tot 11 uur werken, daarna naar psycholoog en de rest van de middag/avond ‘vrij’, maar toch

2 likes

Bah ook die rucola erbij smeriggggg

3 likes

Ik ben nu wel voldaan en happy hoor:
50km gefietst (in de regen) tijdens het fietsen kreeg ik zin in hardlopen :grimacing:
net nog 8,5km hardgelopen doorweekt geraakt maar zelden zo blij binnengestapt!

Nu tijd om te koken!

14 likes

Spelletjes kunnen echt het slechtste in de mens naar boven halen :grimacing: mijn vriend wint altijd van mij met spelletjes, als we score zouden bijhouden zou het nu 150-5 zijn en die paar keer dat ik wel heb gewonnen was dan met iets doms als Uno of Regenwormen. Ik kan daar zo ontzettend salty van worden, echt heel ongezellig. Ik heb dit overigens helemaal niet als ik met vriendinnen of familie speel maar juist omdat hij altijd wint is het zo’n ding geworden. Elke keer neem ik me voor dat ik nu gewoon ff normaal ga doen als ik weer verlies maar dan doe ik toch weer zo :’(

2 likes

Ik heb lekker een grote schaal sushi besteld, mn kaarsen aangezet en kijk oude seizoenen van ex on the beach, heerlijke brakdag

22 likes

Meer LoA toepassen!

1 like

Ik moet echt douchen want zit nog steeds in mijn vieze sportkleren op de bank maar ben helemaal ingekakt. Mijn vriend zit me ook te enablen want toen ik zei dat ik moest douchen zei hij dat ik een dutje moest doen.

5 likes