Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Zo klinkt een bever omgg :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Ahhh! Zo anders dan ik dacht!

2 likes

Mijn hond ligt naast me op de bank te slapen, dat is wel ongeveer mijn energie nu na afspraak met begeleiding :sleeping:
maar ik gooi me vol met koffie

4 likes

heb er zo’n hekel aan om eten over te moeten houden voor huisgenoten, bijv. als ik kook of iets lekkers meeneem “ja ik kan nu niet maar kun je een beetje overhouden” “heb nu nog werk maar wil later wel wat”

jammer, regel je eigen shit maar >:(

3 likes

Aaah ik hoop zo dat je snel een leuke baan vindt

1 like

Denk dat dit ook heel erg afhangt van in welke periode van je leven die 3 jaar zich afspeelde. Stel dat je van de 40 jaar op de arbeidsmarkt 3 jaar moet thuiswerken, dan is het inderdaad maar een klein stukje en is het niet zo lang. Maar als je 4 jaar studeert, en 3 van de 4 jaar van je studentenleven heb je doorgebracht op een zolderkamertje achter je laptop in plaats van op allerlei plekken om nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe dingen te doen dan hebben die 3 jaar best een groot effect. Of als je net een kindje hebt gekregen en de eerste 3 jaar van je kind spelen zich grotendeels thuis af, zonder oppasmiddagen bij opa en oma, zonder uitjes en vakanties. Dat is heel anders dan als je kinderen al volwassen zijn en het maar een klein stukje is van de jaren die je met elkaar op die manier doorbrengt.

Voor de een is die 3 jaar een klein stukje van een bepaalde periode in je leven, waarbij je nog heel veel kansen krijgt om het in te halen. Voor de ander zijn het 3 jaar die je nooit meer terugkrijgt en die je niet over kan doen, en die kunnen best vormend zijn voor hoe de rest van je leven er uit ziet en voor hoe jij als persoon wordt.

28 likes

Ik ben naar Free Love Paradise aan het kijken. Wat een fetisjisering van mensen. Lekkere “exotische” mensen aan de groep toegevoegd en dan direct: “voel je je meer een Tarzan- of Mowgli-type?” of “ja normaal viel hij niet op getinte vrouwen maar nu dankzij mij wel. Het valt hem meer op”

Que ?!!!

Ik heb vandaag een 9uurs dienst en ik geniet dan zo hard van mijn uur pauze. Lul me altijd met een smoesje weg en dan ga ik heerlijk in de auto zitten een uur. Stoelverwarming aan, kardashians erbij. Heerlijk :heart::heart::heart::heart:

57 likes

:heart::heart::heart::heart: @GEEZ

1 like

Ik denk echt dat mijn vriend binnenkort mijn nieuwe piercing (in mijn oor) er nog een keer uitslaat ofzo zonder dat hij het door heeft. :cry: Ik ben echt onwijs gek op hem maar waarom is hij zo’n lompe koe af en toe.

Gisteren gingen we weer douchen samen en volgens mij is het een hobby ofzo van hem om mijn haren helemaal in te zepen (en in de knoop te maken) en daar vervolgens helemaal de tijd voor te nemen. Maar als ik dan 10x roep kijk uit mijn nieuwe piercing dan voel ik alsnog keihard zijn hand er tegenaan komen of haar wat hij veel te lomp weghaalt bij mijn piercing. :cry:

1 like

Heb de rest van de middag vrij nadat ik bij de psycholoog ben geweest en nu heb ik al een half pak koekjes opgegeten :raising_hand_woman:t3:

16 likes

Ik ga straks kijken of het ook bij mij wordt geleverd :relaxed:

1 like

Het is zo’n donkere dag, vind het echt heel deprimerend. Krijg ook niks gedaan, behalve mijn hand verbranden aan de oven en er daarna hete koffie over gieten :+1:

1 like

Ik vind het zo leuk om te zien als hier mensen verhuizen, omdat ik dan hoop heb dat er normale mensen terug komen, maar helaas worden hier toch vaak mensen met urgentie geplaatst(of die ergens anders eruit zijn gezet)

Mijn moeder wil alleen een wenkbrauw scheermesje en een pillendoos voor in haar kerstpakketje wat is dit nou weer, dat is toch niet leuk om te geven haha.

4 likes

En echt een fucking lelijke mijter. Vind het nieuwe kostuum helemaal niks.

Ik heb een nieuwe tandarts en hij was zo streng bij de controle dat ik nu heel graag elke dag wil flossen zodat hij de volgende keer trots op me is. Jammer dat dat nog een half jaar duurt. Streng op een vriendelijke manier, zoals een goede docent kan zijn.

8 likes

Ik word juist een beetje rebels van m’n tandarts als ze weer begint over flossen haha.

'S ochtends denk je dat je er leuk en toonbaar uitziet.
Totdat je jezelf in teamsgesprekken ziet zitten. Ik voer ze niet dagelijks maar wat een domper is dat dan.

2 likes

Ja ik normaal ook en ik heb het bijna 31 jaar genegeerd maar hij werd echt een beetje boos op me. Normaal heb ik het gevoel dat ik voor de tandarts flos en nu liet hij gewoon weten dat het mij veel geld kan kosten en het is beter voor je gezondheid blabla. Toen dacht ik ja oké volgende keer laat ik je zien hoe goed ik gelost heb!!!

4 likes