Dit soort mannen moeten dood.
Ik heb nu alweer zin om lekker jankend onder een dekentje All You Need Is Love te gaan kijken volgende maand.
Dit had absoluut niet moeten gebeuren maar mannen die uitstappen om verhaal te halen zijn 9 van de 10 keer ook asoās die even hun gelijk moeten halen omdat hun ego aangetast is
Ik zag een prachtige nep-schedel met droogbloemen op etsy maar de verzendkosten zijn even hoog als de prijs
Denk dat ze verpakkingsmateriaal erbij rekenen, maar dan verwacht ik wel dat het zoān beetje in gouden bubbelwrap is ingepakt.
Hahahahaha dit is zo waar
Deze is echt heerlijk, instant karma.
Ik heb vandaag een nieuw kussen gekocht. Nu hoef ik mijn ākniekussenā niet mee om te draaien als ik op mān andere zij willen liggen
Het leven is goed.
Ik zat helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van kopen zonder kijken op Videoland, staat die er nog niet op waarschijnlijk pas donderdag
Waarom donderdag er staat ook niet meer bij elke maandag vooruitkijken dus ben bang dat het seizoen over is?
Echt hoe dom kunnen mensen zijnā¦
Dat je dat nog weet! Bij mij zijn ze na 1,5 spontaan verdenen. Echt een wonder. Ik hoop voor jou dat het ook nog weggaat. Het is zo vreselijk
Ja dat dacht ik ook maar ik ging het opzoeken en kwam op Twitter tegen dat deze aflevering vertraagd is. Er komen nog 3 afleveringen.
Ja dit! Witte muren en plafond, tl lampen allemaal absoluut niet helpend.
Snap dat je het er niet bij kan hebben. Ook aan twee oren dat is nog vervelender. Het is ook zo klote dat je niet echt kan weten hoe het komt en of het nog weggaat. Sterkte en ik hoop dat het bij jou ook spontaan verdwijnd.
Ik twijfel iedere week tussen Hunted en KzK, ik vind KzK zo lang duren tegenwoordig
Als in: live op tv, terugkijken doe ik altijd nog
Heb ik net een puddingbroodje en 2 tiramisu toetjes als avondeten naar binnen gewerkt? Ja.
Vandaag kijk ik Hunted live, zoān leuk programma. Nog leuker dan KzK.
Geen idee waarom, maar ik heb zo een intense hekel aan Trijntje Oosterhuis.