Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

ahahha ja dit is echt een mood hoor. Ik zag mezelf net ook zitten en ik dacht echt wtffff wat gaat hier mis

1 like

Ik zit me er as we speak aan te ergeren dat ik net zo wit ben als de muur achter me

2 likes

Haha, ik ben ooit twee jaar niet naar de tandarts geweest en had daarna 6 gaatjes(maar hij was totaal niet judgy erover), terwijl ik wel gewoon 2 keer per dag poetste! Mijn tandarts gaf ook aan dat ik moest stoken en sindsdien doe ik dat netjes en die keer daarna 0 gaatjes, dus ja het bespaart echt veel geld en mijn tandarts is ook altijd heel trots!! :blush:

2 likes

Eindelijk na 8 maanden weer eens naar de kapper geweest.
Was ook wel echt nodig.

3 likes

Komt vast goed! Ze zijn er niet om je te pesten. Ik was tien jaar niet geweest (oeps) en toen ik bij een nieuwe tandarts kwam daarna was ze heel erg aardig. Geen oordeel ook daarover, ze vroeg alleen heel open hoe het kwam dat ik zo lang niet was geweest. En nu ga ik weer braaf elk jaar uit mezelf zonder moeite. Morgen weer toevallig dus zo maar even tandenstokers kopen lol.

1 like

Ik ga denk ik ff in bad, omdat het kan :v:t2:

13 likes

groetjes vanuit bad :v:t2:

2 likes

Nouuu vorige week gaf m’n tandarts ook 2 van die flos staafjes mee, daar zou ik 2 weken mee moeten doen. Na 1x gebruiken knapte 'ie al doormidden (beiden) en 't zijn ook nog eens van die dure krengen dus ik dacht laatmaarrrrr. Welgeteld 2 dagen geprobeerd. Hoezo kunnen ze flossen niet leuk maken :thumbsdown:

Ik vind het leuk om te glimlachen naar honden en om erna te zien dat hun baasjes glimlachen naar mij. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Nou ik ga morgenochtend naar de tandarts, door jullie reacties hier zie ik er nu ook echt tegeop. Want vorige keer zei hij dus al dat ik elke avond moet ragen, nooit gedaan ja af en toe als er echt eten tussen mijn tanden zit maar thats it.

Jawel, ik heb hetzelfde…en haat dat ook echt, elke keer spijt wanneer ik bij de mondhygiëniste in de stoel ligt met die rot geluiden van dat geschraap.

Mijn tandarts is gestopt met dit verhaaltje vertellen steeds want ze weet dat ik het toch niet doe. :rofl::innocent:

1 like

Ik ben een appeltaart aan het bakken, je moet wat met zo’n dag.

11 likes

Ja ik vertrouw tandartsen ook niet echt, geldwolven zijn het (niet heel serieus maar wel een beetje)

7 likes

Haha, ik ben juist het omgekeerde gewend. Dat ik zelden iets heb. En dat vertrouw ik niet :joy:

2 likes

Yes, lekker bezig. Ik heb mezelf die dag deels door de regen gesleept, maar ben er nog steeds blij mee.

3 likes

Ik heb vanmiddag ook een cake gebakken. Neem morgen wel een gedeelte mee naar mijn ouders anders moet ik die hele cake zelf opeten :sweat_smile:

5 likes

Meeste dingen kan je invriezen!

Ik zie het probleem niet.

23 likes

Welke iPad raden jullie aan? Ik wil hem ten eerste casually gebruiken maar ik heb ook plannen om een webshop te beginnen, dus dan zou ik hem ook daarvoor gebruiken + om designs te tekenen etc. Ik heb nog een oude Macbook Pro maar die gebruik ik amper nog, dus het zou die ook een beetje vervangen. Het zal vooral voor thuisgebruik zijn.

Edit: oeps, ik wou dit in het Durf te vragen topic posten!