Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wow ik leef al jaren in de veronderstelling dat McDonalds hier niet bezorgt en dat was prima, maar nu kwam ik erachter dat ze dat wel gewoon doen, maar mijn huis net buiten hun zone ligt.

Net is het me met een omweg wel gewoon gelukt en nu voel ik me een genie. Maccie over een halfuurtje :partying_face:

4 likes

Ik krijg volgens mij sinds corona zo een van mijn 1e picnic bestellingen zonder alcohol binnen. Goed er staat nog genoeg wijn in het voorraadhok ennn we moeten echt hoognodig uit die ā€˜dit voelt als een vakantie’ stemming.

Over iets minder dan een maand ben ik jarig en ik heb maar 1 plan: een grote Schwarzwalder Kirsch taart cadeau krijgen van mijn man en de hele dag, van 's ochtends tot 's avonds die taart verorberen. CANT WAIT.

20 likes

Tip voor de kerstlovers. Bij aankoop van 2 vellen decemberzegels krijg je gratis een Vondels kerstbal. Is niet online en zolang de voorraad strekt.

Had toevallig vandaag alvast mijn zegels gekocht en kreeg ā€˜m. Zal nog even foto maken morgen, maar is dus in de vorm van een envelop met postzegel en zo.

Edit: foto online gevonden

6 likes

Oeh ik volg even, zelfde vraag. Wil graag een iPad om te tekenen (met procreate) en een beetje artikelen lezen, aantekeningen maken etc. Ik twijfel of een gewone iPad ā€œgenoegā€ is of dat ik toch voor de pro moet gaan? Heb geen oneindig budget dus dat speelt wel mee haha.

1 like

Zo mee eens!!! Waarom kunnen die klootzakken zelf geen excuses aanbieden?!
Ik had vorige week echt bijna precies zo’n zelfde confrontatie. Die staat hierboven ook nog ergens, maar kan hem niet meer vinden. Een man reed met zijn scooter over de stoep en belandde bijna op mijn (geparkeerde) auto. Dus ik schreeuw ook precies ā€˜Kijk uit idioot!!!
En in plaats van een ā€˜Sorry dat was echt niet handig van mij’, kwam hij dreigend op me af en ging zo’n 30cm van m’n gezicht staan schreeuwen dat ik niet hysterisch moest doen en hij anders wel even een deuk in m’n auto zou trappen :open_mouth:
Was echt heel trots op mezelf dat ik dit keer heel hard vragend riep of hij me soms stond te bedreigen en dat een paar keer herhaalde zodat iedereen het hoorde en hij de benen nam. Normaal reageer ik altijd ook zoals jij omdat dat vaak als veiligste optie voelt. Heb daarna nog wel ruim een uur nagetrild. Ben ook nog steeds kwaad erover. Doe met je mee: HAAT aan die types! HAAT HAAT HAAT

13 likes
Samenvatting

24 likes

Dit soort mannen moeten dood.

2 likes

Ik heb nu alweer zin om lekker jankend onder een dekentje All You Need Is Love te gaan kijken volgende maand.

7 likes

Dit had absoluut niet moeten gebeuren maar mannen die uitstappen om verhaal te halen zijn 9 van de 10 keer ook aso’s die even hun gelijk moeten halen omdat hun ego aangetast is

Ik zag een prachtige nep-schedel met droogbloemen op etsy maar de verzendkosten zijn even hoog als de prijs :sob:

Denk dat ze verpakkingsmateriaal erbij rekenen, maar dan verwacht ik wel dat het zo’n beetje in gouden bubbelwrap is ingepakt.

2 likes

Hahahahaha dit is zo waar

1 like

Ik ga morgen om kwart over 7 hardlopen met een vriendin en ik vraag me echt af waarom :confused:

9 likes

Deze is echt heerlijk, instant karma.
20 likes

Ik heb vandaag een nieuw kussen gekocht. Nu hoef ik mijn ā€œkniekussenā€ niet mee om te draaien als ik op m’n andere zij willen liggen :raised_hands:

Het leven is goed.

8 likes

Ik zat helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van kopen zonder kijken op Videoland, staat die er nog niet op :disappointed_relieved: waarschijnlijk pas donderdag

Waarom donderdag :unamused: er staat ook niet meer bij elke maandag vooruitkijken dus ben bang dat het seizoen over is?

Echt hoe dom kunnen mensen zijn… :zipper_mouth_face:

1 like

Dat je dat nog weet! Bij mij zijn ze na 1,5 spontaan verdenen. Echt een wonder. Ik hoop voor jou dat het ook nog weggaat. Het is zo vreselijk :tired_face:

1 like