Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mag ik jou PB’en?:blush:

Maar gelukkig kunnen ze met het beach/Scandi stijltje (:face_vomiting:) alles weer opfleuren!

2 likes

Maar echt! Gelukkig is ze onherkenbaar en praat ze het meest irritant slome ooit
Moet trouwens nog opzoeken of thatcher in het echt ook zo sloom praatte

1 like

Wat denk jij nou, een aflevering is niet compleet zonder zwarte pui

9 likes

2doc. Bart die de steen naar huis brengt.
Briljant!! Een ijstijd steen uit Drenthe wil hij terug naar huis brengen in Scandinavië
Zo leuk gefilmd :laughing:

2 likes

Ik vind dr stem echt heeeel accuraat

In mijn flatgebouw is beneden een ruimte met containers waar je zelf je vuilnis moet weggooien. Het slot is al een aantal maanden kapot maar dat was nooit zo’n probleem want je kon er gewoon nog in en ja, het is maar een vuilnisruimte dus je zult niet snel last krijgen van ongewenste bezoekers.

Nu hebben ze eindelijk het slot vervangen voor een ander, er zit nu namelijk een nieuw slot op met een nieuwe sleutel waardoor niemand er meer in kan. :expressionless: Dat is ook niet aan ons doorgecommuniceerd, ineens zat het er. Ik vraag me echt af hoe ze dit nou precies voor zich zagen haha. Ik vind het wel komisch maar ondertussen kan ik m’n vuilnis niet weggooien en dat is wel wat vervelend.

Weten zijn ouders het inmiddels al?

Ik vind het jammer dat ze dat huis helemaal verbouwen in kijken zonder kopen. Had wel graag gezien dat die zuurpruim gewoon in die badkamer uit 1899 moest douchen

Oh jezus ik haat dat geblaat over styling ZO ERG. Stik in je houtlook :face_vomiting:

18 likes

Oh die badkamer vind ik echt vreselijk. Blij dat zij het zo mooi vinden maar dat oranje en dan die gekke vloertegels aan de muur?

5 likes

Ik ga NU mijn haar blonderen. Hoe vaak ik wel niet dacht dat ergens een beest zat en het mn eigen haar was. Nu sta ik te trillen omdat ik dacht dat ik een muizenstaart voorbij mn hoofd zag lopen…

16 likes

Beide negatief :partying_face:

12 likes

Ze lijken nu wel oprecht blij, dat valt me mee

2 likes

Mijn neefje van 8 zit nu 10 dagen in quarantaine omdat zijn moeder positief getest is. Hij verveelt zich nu al dus ik wil hem eig iets geven tegen verveling en omdat ik het ook gewoon een beetje zielig vind.
Hij is heel erg fan van playstation, voetbal en pokemon :rofl: Fifa heeft hij al haha (en vind ook wel erg boven budget)
Iemand nog een leuk idee?

Ik heb vorig jaar wat kaarsjes met nag champa geur gekocht en brand nu mijn laatste. Het is een heel klein kaarsje maar ruikt zó sterk en net wat fijner dan de nag champa wierook. Vind het echt kut dat ik ze nergens zo kan kopen…

Een vriendin gaat emigreren en nu heb ik haar @tuula badje :grimacing:

12 likes

Ja Beau denkt nogal heel irritant in manvrouwhokjes. Zo was een vraag bij Weet ik veel waar een hdmi kabel geidentificeerd moest worden uit 3 plaatjes ‘echt een vraag voor de mannen’. Rot op joh

5 likes

Het moment dat je weet dat je oud bent is wanneer mensen op maandagavond aan het drinken zijn en je wel kan huilen omdat vroeg slapen nu niet lukt.

2 likes

Het is nog steeds aan de gang. En het kutte is dat ik niet weet waar het vandaan komt dus ik kan de politie ook niet bellen.

Ah man ik sta in de regen op zo’n stom klein kutstation waar mn bff woont en er zit nu al iemand een dikke jonko te roken. Het is 10 voor 7. Zo smerig rot op kutkind.

2 likes