Ja dat dacht ik ook maar ik ging het opzoeken en kwam op Twitter tegen dat deze aflevering vertraagd is. Er komen nog 3 afleveringen.
Ja dit! Witte muren en plafond, tl lampen allemaal absoluut niet helpend.
Snap dat je het er niet bij kan hebben. Ook aan twee oren dat is nog vervelender. Het is ook zo klote dat je niet echt kan weten hoe het komt en of het nog weggaat. Sterkte en ik hoop dat het bij jou ook spontaan verdwijnd.
Ik twijfel iedere week tussen Hunted en KzK, ik vind KzK zo lang duren tegenwoordig
Als in: live op tv, terugkijken doe ik altijd nog
Heb ik net een puddingbroodje en 2 tiramisu toetjes als avondeten naar binnen gewerkt? Ja.
Vandaag kijk ik Hunted live, zoân leuk programma. Nog leuker dan KzK.
Geen idee waarom, maar ik heb zo een intense hekel aan Trijntje Oosterhuis.
Godver. Ik wilde meesporten met een online groepsles. Webcam voor de zekerheid afgedekt. Was dat kaartje er blijkbaar afgevallen terwijl ik in een debiele pyjama outfit volledig in beeld stond. Niet sportend. Maar gewoon raar staan, voor me uit kijkend. Toen ik het zag, rende ik uit beeld. Durfde pas na een tijdje mijn scherm dicht te klappen.
Oef ik ben soms echt een slachtoffer van mijn eigen doemgedachten. Mijn vriend is net naar het inbraakalarm bij zijn voetbalclub gefietst (wonen wij naast + hij zit in bestuur), en ik ben zĂł bang dat er inbrekers zijn die hem iets aan doen? Hij heeft al geappt dat er idd ingebroken was en dat hij daar ff bezig is, maar hij reageert niet op mijn vraag âwaren ze al wegâ en âhebben ze de boel overhoop gehaaldâ, maar wel op de vraag of ik moet helpen/iets moet doen. Maar dan heel kortaf.
Hij zal bezig zijn met politie bellen ed, en mij ff iets laten weten omdat ik daarom had gevraagd, maar ik kan alleen maar denken dat hij onder schot gehouden wordt en gedwongen wordt mij âgerust te stellenâ
Waarom ben ik zo!!!
Ik kreeg vandaag random zoân groot compliment van een collega, ik glunder er nog van
ik verveel me zo erg, heb echt geen idee meer wat ik moet doen⊠is nu al de tweede keer dit jaar dat ik geen werk heb door corona en ben nu even in NL maar wat moet je in godsnaam elke dag doen? ik heb al een kleurboek, een boek om zelf een taal te leren, heb netflix en alle streamingdiensten maar ik word zo afgestompt ofzo? vind echt niks meer leuk en word alleen maar chagrijnig dat je niks kunt doen. heb vanmiddag al 3 uur in bad gezeten en genetflixed en nu denk ik echt oke ik ga maar naar bed? krijg deze week de sleutel van het appartement van mân zusje en van een vriendin zodat ik in ieder geval even ergens naartoe kan, maar daar moet je natuurlijk ook iets doen. echt sorry voor deze zeikpost maar ik word echt even gek. iemand nog tips?
Het nieuwe seizoen van The Crown staat online met Diana en Thatcher en ben veeeel te invested
Heb gister alles al gezien
Pfoe 50 M2 met zân 3en.
Haha die bob (of is het Alex) is ook altijd zo subtiel: je gaat er sowieso op vooruit.
Oh man, 3 ton in den haag met deze eisen. Kan toch niet meer joh.
Heb het ook in het andere topic gepost maar helaas geen reacties. Laat je me weten als jij wat meer info vindt?
Kut ik heb iets in een mailtje een beetje te brutaal verwoord. Als het maar niet tegen mij gebruikt gaat worden.
Ah shit haha, je had moeten zeggen dat het een pakketje voor de buren was!
Ik oooook en ik was heel bang dat ik Thatcher aantrekkelijk ging vinden omdat ik Gillian Anderson aantrekkelijk vind maar mijn God wat een naar mens :â)