Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik liep net even een rondje buiten en er liep een man achter me, ik vind dat soms best ongemakkelijk aanvoelen en dat is dan ook wel te merken denk ik (omkijken, lichaamshouding). Toen hij dat doorhad is hij even wat sneller gaan lopen zodat hij voor me liep, wat een stuk minder ‘bedreigend’ aanvoelt. Ik heb dit al vaker meegemaakt en vind het zo fijn als mannen dat doen. Jammer dat het nodig is, maar op zulke momenten wel heel prettig.

Ik merkte tijdens het lopen trouwens wel dat ik wat keelpijn had, hopen dat het door de koude wind kwam en niet door een virus :sweat_smile:

36 likes

Wat een zeikerds in kopen zonder kijken pff, wat wil je met zo’n budget in die regio

4 likes

Ja erg he, doe dan niet mee aan zo’n programma

2 likes

Ja en dan wel in de camera zeggen ‘nee hoor het is heel mooi’ :joy: heel apart

4 likes

Ik moest vooral lachen om die gigantische ongemakkelijke zoen met het scherm van kinderzitje er tussen

9 likes

Ik heb inmiddels bijna de helft van de cake op…

2 likes

Er komt toch niet weer zo’n lelijke zwarte pui/uitbouw hè? Ik vind dat zo lelijk, one trick pony deze man.

6 likes

Mag ik jou PB’en?:blush:

Maar gelukkig kunnen ze met het beach/Scandi stijltje (:face_vomiting:) alles weer opfleuren!

2 likes

Maar echt! Gelukkig is ze onherkenbaar en praat ze het meest irritant slome ooit
Moet trouwens nog opzoeken of thatcher in het echt ook zo sloom praatte

1 like

Wat denk jij nou, een aflevering is niet compleet zonder zwarte pui

9 likes

2doc. Bart die de steen naar huis brengt.
Briljant!! Een ijstijd steen uit Drenthe wil hij terug naar huis brengen in Scandinavië
Zo leuk gefilmd :laughing:

2 likes

Ik vind dr stem echt heeeel accuraat

In mijn flatgebouw is beneden een ruimte met containers waar je zelf je vuilnis moet weggooien. Het slot is al een aantal maanden kapot maar dat was nooit zo’n probleem want je kon er gewoon nog in en ja, het is maar een vuilnisruimte dus je zult niet snel last krijgen van ongewenste bezoekers.

Nu hebben ze eindelijk het slot vervangen voor een ander, er zit nu namelijk een nieuw slot op met een nieuwe sleutel waardoor niemand er meer in kan. :expressionless: Dat is ook niet aan ons doorgecommuniceerd, ineens zat het er. Ik vraag me echt af hoe ze dit nou precies voor zich zagen haha. Ik vind het wel komisch maar ondertussen kan ik m’n vuilnis niet weggooien en dat is wel wat vervelend.

Weten zijn ouders het inmiddels al?

Ik vind het jammer dat ze dat huis helemaal verbouwen in kijken zonder kopen. Had wel graag gezien dat die zuurpruim gewoon in die badkamer uit 1899 moest douchen

Oh jezus ik haat dat geblaat over styling ZO ERG. Stik in je houtlook :face_vomiting:

18 likes

Oh die badkamer vind ik echt vreselijk. Blij dat zij het zo mooi vinden maar dat oranje en dan die gekke vloertegels aan de muur?

5 likes

Ik ga NU mijn haar blonderen. Hoe vaak ik wel niet dacht dat ergens een beest zat en het mn eigen haar was. Nu sta ik te trillen omdat ik dacht dat ik een muizenstaart voorbij mn hoofd zag lopen…

16 likes

Beide negatief :partying_face:

12 likes

Ze lijken nu wel oprecht blij, dat valt me mee

2 likes