Ik had gisterochtend een interview op mijn werk maar ik weet nu al de helft niet meer van wat ik heb gezegd want kan niet zeggen dat ik me nou helemaal nuchter voelde op dat moment. Kreeg vandaag wel feedback dat ik goed kan praten hahaha.
@Dazed mag ik jou vragen het te regelen? Ik ben best wel een noob op dat gebied. Het was van mij een vraag âkunnen we niet zoiets met elkaar doen?â Maar ik weet stiekem niet hoe
@desecretaris ik heb iets soortgelijks meegemaakt en heel veel liefde voor jou. Probeer er alsjeblieft over te praten en het niet als jouw schuld te zien. Het is een verschrikkelijke rotte peer, die ver over de normale grenzen is gegaan. Ik draag graag iets bij (veel zal het niet zijn want ik heb niet veel), om niet continu herinnerd te hoeven worden aan deze nare periode : waar je overigens doorheen gaat komen!!
Ik pb je even!
Ik heb de hik en zit te kakken tegelijk
Klote combinatie
Ik ook!
Ik ook!
Hallo mama hier doen jullie wel een beetje voorzichtig met dat getikkie.
tikkie jij bent hem
Ik spring hier toch maar even in als moderator. Het bericht van Nevermind is natuurlijk hartstikke heftig maar ik ben er niet zoân voorstander van om dan maar opeens Tikkies aan te gaan maken n.a.v. een verhaal op het internet en ik weet dat de andere @moderators daar ook zo over denken. Het staat jullie vrij dit te regelen, los van het forum, maar ik zou hier toch wel even goed over nadenken. En als dit doorgang vindt, dat dit enkel achter de schermen plaats kan vinden. Oproepen tot het doneren van geld of openbare Tikkies plaatsen mag sowieso niet. Even los van hoe wel/niet heftig iemands verhaal is.
Met vrienden maak ik elke persconferentie een bingokaart. Met vakjes als âIrmaâ of âdomme vraag over draagvlakâ. Sindsdien is de persconferentie echt een feestje.
Ik heb zoân zware dag op werk en ik heb er ook nog mee ingestemd om een half uur langer te blijven. Ik kan niet meerđ«
Ik had wat maanden niet zĂłân last van menstruatie maar de hel dit is dag 5 op rij met een gruwelijk irritante pijnlijke baarmoeder en ik ben er nog dagen niet vanaf.
Ik wilde mijn vriend laten zien dat ik buikspieren had gekregen dus ik spande ze heel hard aan en toen liet ik een hele harde scheet Tot zover mijn leven als verleidelijke fitgirl.
Twitter heeft ook Reels gekregen. Twitter was het echt het laatste bastion waar de âmooie mensenâ nog niet de overhand hadden gekregen, maar helaas.
Ik word echt zo onredelijk pissig een paar dagen vlak voor mijn menstruatie. Zijn er mensen die dit herkennen?
Ja
Ik begin in die periode altijd ruzie te zoeken met mijn man. Heb het sinds ik ben overgestapt van pil naar spiraal. Op het begin had ik het niet door en hadden we telkens hele heftige ruzie om iets super soms. Dus als ik nu begin te snauwen zegt hij meteen dat ik het niet meen en ik ongesteld moet worden en dat realiseer ik me dan ook meteen waardoor we het nu niet meer escaleert.
Door de hele corona ben ik echt een kluizenaar geworden. Ik word al moe als ik eraan denk dat ik het huis uit moet. Laatste keer dat ik echt buiten ben geweest is zaterdag⊠Moet eigenlijk naar de supermarkt om een pakketje weg te brengen en fruit te kopen, maar aankleden en gaan is echt teveel moeiteâŠ
Mijn vriend kan dan ook weinig goed doen, dat verdient hij helemaal niet.