Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn neefje van 8 zit nu 10 dagen in quarantaine omdat zijn moeder positief getest is. Hij verveelt zich nu al dus ik wil hem eig iets geven tegen verveling en omdat ik het ook gewoon een beetje zielig vind.
Hij is heel erg fan van playstation, voetbal en pokemon :rofl: Fifa heeft hij al haha (en vind ook wel erg boven budget)
Iemand nog een leuk idee?

Ik heb vorig jaar wat kaarsjes met nag champa geur gekocht en brand nu mijn laatste. Het is een heel klein kaarsje maar ruikt zó sterk en net wat fijner dan de nag champa wierook. Vind het echt kut dat ik ze nergens zo kan kopen…

Een vriendin gaat emigreren en nu heb ik haar @tuula badje :grimacing:

12 likes

Ja Beau denkt nogal heel irritant in manvrouwhokjes. Zo was een vraag bij Weet ik veel waar een hdmi kabel geidentificeerd moest worden uit 3 plaatjes ā€˜echt een vraag voor de mannen’. Rot op joh

5 likes

Het moment dat je weet dat je oud bent is wanneer mensen op maandagavond aan het drinken zijn en je wel kan huilen omdat vroeg slapen nu niet lukt.

2 likes

Het is nog steeds aan de gang. En het kutte is dat ik niet weet waar het vandaan komt dus ik kan de politie ook niet bellen.

Ah man ik sta in de regen op zo’n stom klein kutstation waar mn bff woont en er zit nu al iemand een dikke jonko te roken. Het is 10 voor 7. Zo smerig rot op kutkind.

2 likes

Ik begin mezelf weer minder leuk te vinden en denk dat ik mentaal toch wat achteruit ga ofzo. Iedereen die ik ken blijft ook maar shit op me dumpen en vraagt nooit echt hoe het met mij gaat.
Gisteren tegen een paar vrienden gezegd dat ik een app break neem als voor zorg maatregel, even niet hele verhalen krijgen over weet ik het wat, begint de dag weer met ellende. Na dat ik heb gelopen en hoofd klein beetje weer op een rijtje heb, gelijk een bak shit over je heen. Heb er serieus de hoofd ruimte niet voor, maar dat durf ik dan ook weer niet te zeggen zucht.

Lekker egoĆÆstisch klink ik weer.

Ken ik ook niet echt! wel dat selfcare gebeuren. al probeerde ik gisteren dus wel echt een dag niks te doen, dus ook even niet lopen omdat het moet etc. niet echt succesvol dus. Thanks voor de tip ik ga er eens naar kijken <3

1 like

Gvd gister mn fiets gejat , baal er zo van. Daar gaat weer mn eindejaarsuitkering.

Ik heb dus vanmorgen hardgelopen en ik vond het best… leuk? Dus nu ben ik een ander mens

Heb alleen geen zin meer in de rest vd dag

25 likes

@desecretaris ik zou zijn nummer blokkeren en aangifte gaan doen bij de politie. Laat het niet zo in de hoop dat het vanzelf overgaat. Liever teveel actie ondernomen dan te weinig.
Verder kan je alleen maar een dikke knuffel geven en je sterkte wensen. Probeer er ook met iemand( je moeder of professionele hulp) over te praten. Is niet niks wat je hebt meegemaakt.

41 likes

Heftig zeg! Ik heb niet echt raad voor je sorry maar vind het echt heftig dat je dit hebt moeten meemaken en vind het heel knap hoe je er mee omgaat! Goed dat je voor jezelf hebt gekozen!:kissing_heart:

1 like

@desecretaris wat een heftige tijd heb je gehad zeg, dikke knuffel. Verder sluit ik me aan bij het advies van @Daelyss

Wat betreft de tattoo, misschien is er hier iemand die daarbij kan helpen of iemand kent. Ik wil best wat doneren (en misschien meer mensen hier?) zodat je er iets moois van kan laten maken of weg kan laten halen

18 likes

Ja ik ook en ik denk echt wel meer meiden inderdaad.

@desecretaris wat een rotsituatie :frowning::two_hearts:

1 like

Wees niet zo hard voor jezelf, hij heeft misbruik van je gemaakt en kijk hoever je in een jaar al gekomen bent, super knap!

Veel sterkte :heart:

3 likes

Heel veel sterkte! Ik denk dat het slim is dat je aangifte doet, het is zoals ik het zo lees namelijk stalking. Want zoals ik lees voel je je eigenlijk niet veilig.

1 like

Wees alsjeblieft niet zo hard voor jezelf. Je hoeft niet verder op de blaren te zitten voor iets wat iemand je heeft aangedaan. Maar snap ook als je het liever zelf doet, maar om hulp vragen is ook sterk!

2 likes

Tjee, wat heftig zeg! En wat sta je er sterk in!

Een toevoeging op het aangifte doen: maak een logboek van wanneer hij contact zoekt, langsrijdt, belt, sms’t etc. Ik vind het idd ook stalkerig gedrag, alleen het moeilijke daarvan is dat je zelf een soort moet gaan aantonen dat dat zo is. Dus hou alles goed bij!

5 likes

Oh ik zou ook zo zijn denk ik. Waarschijnlijk was ik erachteraan gefietst omdat ik die spanning anders niet trek. Hoe is dit afgelopen?