Wat je even kwijt wil #45

Meestal als je rond lunchtijd valt het wel mee.

1 like

Ligt aan je supermarkt, ik ben zelf omgekeerd :grimacing:

4 likes

Haha hier absoluut niet!

1 like

Ohh jaloers! Ik was te laat :sob: Wel een heerlijk vooruitzicht ja!

1 like

It’s payday en ik heb zo’n zin om lekker kerstcadeaus voor mezelf te kopen van m’n eindejaarsuitkering :moneybag: heb kapot hard gewerkt de afgelopen maanden, dus vind dat ik het verdien.

Als er nog iets is waarvan je denkt: dit. moet. je. hebben. Let me know :joy:. Mag alles zijn, spelletjes, beautyspul, schoenen, tas, pyjama’s, sieraden, decoratie.

10 likes

Als je spelletjes wilt, kijk in Review je spellen

1 like

Mijn Dr. Martens rugtas is echt een van mijn beste nieuwe dingen van de afgelopen jaren! En ik krijg voor kerst een rijstkoker, lijkt me ook een hele fijne toevoeging aan m’n leven.

1 like

Ik heb dus een spelletje op het oog (keer op keer) maar ‘t is nergens meer te krijgen haha. Bij Bruna is de leverdatum na 31 januari. Grappig effect van corona, een run op spelletjes, maar jammer voor mij. Ga eens in het topic lezen vanavond :grinning_face_with_smiling_eyes:.

1 like

Joooo, wat is dit voor maand. Schrik me dood van mijn salaris: 13e maand, een of andere eenmalige uitkering (geen idee waar ik dat aan te danken heb) én de zorgbonus :partying_face:

25 likes

Producten van Jetske Ultee! Te beginnen met de exfoliant en de moisturizer.

1 like

Deze is suuuperlekker

Samenvatting

2 likes

Je bent erbijjjjjj

1 like

Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gisteren om 11.00 iets besteld bij Hunkemöller wat met DHL Parcel geleverd zou worden binnen 5-6 werkdagen. Nou oké, snap ik met die drukte. Maar was toch een beetje sceptisch. Kreeg het pakje met goede bestelling 5 minuten geleden bezorgd, netjes voor m’n deur gelegd door de bezorger > aangebeld > afstand tot ik het binnenhaalde :tada:

7 likes

Ik zou met een vriendin ergens luxe kerst eten bestellen maar wij zijn natuurlijk veel te laat daarmee (het is voor vanavond) dus nu ga ik maar een super lekker witte chocolade / oreo toetje maken om het goed te maken. Nu al zin innnnn

Ook hier Payday, lekker veel naar de spaarrekening ook weer. Vriend had kerstbonus, ik heb kerstbonus twee weken terug gehad, lekker veel extra geld van overuren en storingsdienst. En de 13de komt hier wel weer in februari. Heerlijk om zo de spaarrekening aan te vullen :heart:

Heb ook zin om te shoppen maar niks nodig en ben uit ideeën wat ik dan wel kan kopen. Dus ik doe eens braaf niks.

Weer lekker verder hermit zijn met stardew :heart:

6 likes

Goedzo, geld moet rollen. Ik benoem even waar ik blij mee ben als ik rondkijk in huis.

  • Uggs, pantoffels en gewone voor buiten. Alsof ik in de hemel loop
  • iPad met pen
  • Draadloze stofzuiger
  • Charlotte Tilbury make up
  • Goede warme winterjas (heb er een van woolrich)
  • Jas van Ted Baker (zo een klassieke wollen)
  • KitchenAid menger
  • Le Creuset pan
6 likes

Borduurgaren :smirk:

2 likes

Ik was net in de supermarkt en het was eigenlijk heerlijk rustig, niet anders dan normaal. Er wonen voornamelijk islamitische mensen in deze wijk dus die zullen wel geen/weinig kerst vieren. Ik klaag niet :sun_with_face:

Het ene moment wil ik fanatiek een workout gaan doen, kwark met blauwe bessen eten en 10.000 stappen halen. Het andere moment wil ik naar de McDonalds en de oliebollenkraam rijden. Ben benieuwd welke optie het aan het einde van de dag is geworden…

12 likes

Doe allebei :slight_smile:

10 likes