Wat je even kwijt wil #45

Echt niet oké!! Kan je nog een keer het gesprek aan en vertellen waarom het zo belangrijk voor je is de regels te volgen? Of tegen je moeder zeggen dat jij weg bent als je broer zich niet aan de regels houdt? Kijken hoe ze dan reageert. Succes, ik kan me voorstellen dat je je heel alleen voelt :slightly_frowning_face::kissing_heart:

Ik heb vandaag m’n motor theorie examen en zie er zo tegen op… m’n oefen examens heb ik meerendeel niet gehaald op 1,2 vragen

Waarschijnlijk wilt diegene het via Homerr ontvangen? Dat werkt super fijn en gewoon hetzelfde als PostNL. Verder is alles hetzelfde.

2 likes

Heb ik laatst ook gedaan en ging goed, pakketje was er nog eerder dan bij een eerdere verzending binnen Nederland! Al zag ik wel dat die pakketpunten voor dat bedrijf wat goedkoop naar België en Frankrijk verzendt niet op heel veel plekken zitten, ik had geluk dat het in mijn dorp zat, het volgende punt was 30km verder!

1 like

59 likes

Waarom beginnen fucking bouwvakkers altijd om 8 uur met boren… Het is niet alsof ze hele dag moeten want meestal zit ik max 3 kwartier tot 1.5 uur in de teringherrie en daarna zijn ze met andere (minder luidruchtige) werkzaamheden bezig.

:face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Succes! :crossed_fingers:t3:

1 like

Ik heb vrij vandaag maar ik moest uitslapen, ik moet boodschappen doen, 7000 stappen zetten, m’n tante komt langs dus moet opruimen en ik moet aan de studie. Oh en sporten vanavond. Dat klinkt niet als een vrije dag :disappointed_relieved:

2 likes

Het komt vast goed, ik ga voor je duimen! Ik haalde de oefenexamens soms ook net niet en het echte examen had ik slechts 4 fout! Ik vond de oefenexamens online ook lastiger dan het echte examen.

1 like

Heb laatste weken zoveel moeite om mijn bed uit te komen wauw. Normaal ben ik voor de wekker wakker en ga ik er alvast meteen chill uit. Nu word ik van de wekker wakker en ben ik echt als een baby van neeee ik wil blijven liggen laat me met rustttt.

5 likes

Was bij de huisarts voor medicatie om mijn melkproductie (borstvoeding) op te hogen. Stel daarbij ook gelijk een vraag over de minipil. Begint die man helemaal te flippen, dat ik niet de pil moet slikken “want borstvoeding is ook een manier van anticonceptie (wat compleet achterhaald is)”, en dat het zo logisch en mijn eigen schuld is dat ik niet voldoende melk heb.

Fun fact… Er zit een heel ander verhaal achter de reden dat de melk niet voldoende is, waar ik oprecht nog steeds mee zit, dus dit raakt me echt. Eikel.

1 like

Wat een incapabele zak?!
Ik zou kijken of ik kan overstappen naar iemand die zijn kennis wel op orde heeft en normaal kan doen.

19 likes

Wtf wat een kutlul! Zon man zou beter moeten weten toch. En hij zou ook advies moeten geven ipv te flippen. Heb je nou niet hetgeen gekregen wat je wilt? Want dan zou ik gewoon terug gaan en om een andere dokter vragen.

7 likes

Wat een eikel zeg. Is er een mogelijkheid over te stappen, eventueel binnen de praktijk?


Elke keer als ik 's ochtends wakker wordt om te werken voelt het als midden in de nacht. Maar ik sta pas om 8 uur op. Zit nu ook al gaar een uur voor me uit te staren. Ik slaap ook gewoon acht uur maar dat het zo donker is, is echt vervelend.

3 likes

Ja ik heb wel hetgeen gekregen wat ik wil (alleen geen herhaalrecept van de pil), maar ik ben echt oprecht geraakt door zijn uitspraak dat het mijn eigen schuld is dat ik niet genoeg melk heb.
De melk is letterlijk zwaar afgenomen omdat mijn zoontje niet meer bij mij wilde drinken, wat ik echt heel erg vond. Ik doe alles om de productie weer omhoog te krijgen en dan roept hij zoiets?

Ik ga inderdaad gewoon overstappen. Is ie helemaal gek geworden.

13 likes

Dat is nog best laat, normaal beginnen ze om 7 uur al.

Juist, ik heb ook letterlijk mijn eigen behandeling mogen bedenken… Zelf met medicijnnamen gekomen, dosering enz. en hij zegt “oke is goed”.
Maar dat ie nu roept dat borstvoeding anticonceptie is is echt de druppel. Hij zegt ook, begin anders 3 maanden na de geboorte met je anticonceptie. Mijn kind ís 3 maanden…

1 like

Zo leuk dat bijna iedereen hier buiten de kerstlichtjes al aan heeft :heart_eyes:

8 likes

Wow het is gewoon half 10? Maar het is nog zooo donker :sob: ik wil weer wakker gemaakt worden door zonlicht en fluitende vogeltjes en dan zal ik niet zeuren dat het dan zo vroeg is, beloofd

3 likes

zat net letterlijk naar buiten te kijken en mijzelf af te vragen of het nou aan mij lag dat het nog zo donker was :sweat_smile: