Wat je even kwijt wil #45

Wat een achterlijk verhaal, mijn verloskundige heeft me 2 weken na de bevalling al een recept uitgeschreven ‘voor het geval dat’. Zou zeker overstappen, hier heb je niks aan lijkt me.

In ander nieuws, heb voor de leuk een schaal pepernoten en strooigoed op tafel gezet. Zit dus nu na mn ontbijt al pepernoten te eten :thumbsup:

3 likes

Ja wat is dat toch?? Schema van elke bouwvakker:
7-8 uur: tegels van een muur boren, doorgaans de andere kant van jouw slaapkamermuur
8-16 uur: zoetjes schilderen

32 likes

Ik ga de hele dag deze site refreshen :sleeping:

Is het al 5 uur?

1 like

Hier 7.30 eigenlijk. Stelletje haters -_-

Ja, of: 7.00-7.15 keihard boren, 7.15-9.00 koffiepauze.

4 likes

Het is pas woensdagochtend en wil nu al dat het weekend is. Mennnnnn dit worden lange dagen

3 likes

Ik kijk amper tv, maar nu ben ik dus begonnen aan dat programma van Jeroen van Koningsbrugge nav @anon37686689 s poll en nu zit ik op een woensdagochtend te bedenken dat ik zin heb om tv te kijken :unamused:
Ga even zoeken of ik een topic erover kan vinden want heb er zoveel over te zeggen :sweat_smile:

2 likes

Hahaha leuk! Ik kijk ook weinig tv maar dit soort programma’s vind ik altijd heel interessant.

1 like

Ik heb weer zoooo veel jeuk, ik word gek. Ik krijg ook echt een soort rare schokken ervan.

Ik ben nu al weer kwaad op spotify. Vorige jaar probeerden ze de hele tijd susan en freek door mn strot te duwen, als een van de artiesten waar ik het meest naar luisterde. Echt never nooit niet, opbokken ik haat hun. En dit jaar the greatist showman!? fuck offff mate

4 likes

Het is best erg met je gesteld als je de postnl bezorger tegenkomt op de markt en hij dan zegt: ‘Hey, misschien tot straks!’. En ja, hij komt straks :grimacing:. Het is wel al 2/3 jaar onze bezorger

26 likes

Ik denk dat ik aan het eind van deze dag of een draaiorgel heb gesloopt of m’n eigen trommelvliezen heb doorboort. Hij staat weer gewoon de hele tijd op dezelfde plek.

3 likes

Awh, dit vind ik wel lief!

1 like

Same. Ook door droge huid?

1 like

T is ook wel een aardige man! Toen onze dochter 2 jaar geleden geboren was, klopte hij ook altijd ipv aan te bellen haha

3 likes

Ik wilde dat ook zeggen. Volgens mij komt het bij mij door de winter/kou. Veel smeren met vette olie zoals jojoba helpt hier wel wat. @Krabsalade
Heb trouwens ook echt soort eczeem plekjes, geen idee waar dat, door komt er maar denk dan door met vieze nagels eraan te hebben gekrabd oid. Al zitten er ook ronde plekken random op mijn armen waar ik nooit aan heb gekrabd🤔

1 like

En @Lula en @ellegirltalk hebben jullie een waterontharder? Ik voel me hier soms het uithangbord voor waterontharders, maar waar ik me vroeger van top tot teen insmeerde met amandelolie en dan toch nog soms bloedend wakker werd omdat ik in m’n slaap een stuk huid had opengekrabd heb ik nu nergens meer last van, zelfs niet nu het vriest, ik heb nog niks gesmeerd dit jaar!

10 likes

Nee, hebben we niet, heb al een paar van jouw posts opgeslagen over waterontharders, haha je bent een goed uithangbord, want denk wel dat het zou helpen. Gisteren wat langer gedoucht en dan gaat het weer helemaal mis.

Lijkt ook net of niet alleen mijn huid jeukt, maar of het ook onderhuids jeukt/prikt/steekt, vet irritant iig.

1 like

Oh ik ken dit helemaal niet. Maar dat is meer iets voor in een koophuis denk ik? Ik kan niet zomaar aan de leidingen zitten hier (koophuis).
@Krabsalade kouder en korter douchen helpt wel. En ben zelf ook geen fan van producten met parfum want dan gaat het nog meer irriteren.

Ik douch al zo min en koud mogelijk en gebruik bijna geen zeep/douchegel, gebruik in de douch al zo’n bodylotion en meteen daarna met olie insmeren, of ik ga in een bad met veel olie, dat helpt ook wel goed. En “gewoon” niet beginnen met krabben he. Zucht… Ik weet het allemaal en ik doe het allemaal, maar grrrr…

@Oprah Ik heb ook allemaal droge velletjes op m’n voorhoofd zag ik gisteren.

2 likes