Wat je even kwijt wil #45

Ik zat net op google te zoeken naar mijn 1e vriendje en omg wat is die lelijk geworden omg :joy:

15 likes

Er wordt weer eens carbid af geschoten hier.

Why!

Er zit een dikke vlieg in mijn slaapkamer, maar ik zie zo niet waar hij zit dus kan ik hem niet doodslaan.

Hierdoor heb ik mijn eerste vriendje ook weer eens op gezocht. Hij is er niet veel knapper op geworden. :sweat_smile:

1 like

Ik heb vandaag de politie gebeld omdat ik me zorgen maakte over een verwarde mevrouw die midden op de straat stond en de weg naar huis niet meer goed wist (‘normaal weet ik het altijd, maar nu in het donker niet
’). Ze wilde geen hulp want het zou wel goedkomen, maar heb toch gebeld. Ik kon helaas niet blijven dus geen idee hoe het is afgelopen maar hoop dat de politie haar thuis heeft kunnen brengen.

10 likes

Vriend en ik hadden een beetje ruzie, niks heel serieus, maar wel geĂ«indigd met ‘ga maar naar bed dan’ ‘oke prima ben al weg’. Komt ie 5 minuten later toch naar beneden om mij nog een knuffel te geven. En dat is dan weer precies waarom ik weet dat hij zo goed voor mij is. :two_hearts:

13 likes

Ik was vandaag in het kruidvat en er stond een vrouw voor me in de rij zonder mondkapje dus ik zei echt overdreven aardig ‘oohh u bent uw mondkapje vergeten!’ Maar die was ze niet vergeten hoor! Dus een andere klant aan vroeg aan de kassamedewerkster of dat gewoon mocht? En dat mag dus blijkbaar in het kruidvat want er zouden mensen een medische reden kunnen hebben voor het niet dragen van een mondkapje en het personeel is niet bevoegd om daar naar te vragen.

Ik vind het maar een vaag verhaal.

16 likes

Ik ging kijken waar ik iphone 12 mini en abo het voordeligst kon halen en kom bij Lebara uit. Ik heb hun nog nooit gehad maar is dat wel wat? Het heeft echt zo’n raar image in m’n hoofd. Goedkoop=duurkoop ofzo. Krijgen wel goede reviews verder maar ja.

Wat het personeel zegt klopt wel. Alleen politie en boa’s mogen vragen naar de medische reden
Denk dus dat vele die tegen mondkapjes zijn er misbruik van maken

2 likes

Ja maar een winkel mag mensen wel weigeren dus ik snap echt niet dat zo’n grote keten als kruidvat niet gewoon dat standpunt inneemt.

1 like

Ik zag dit vanmiddag voorbij komen

Ja dan gaan al die gekkies zich daar op beroepen natuurlijk :woman_shrugging:t3: Ik voorzie heel veel toekomstige ruzies voor mij in de toekomst

13 likes

Ja dat dacht ik ook gelijk! Ben benieuwd hoe dat gaat

Is regel 1 bij alle hulpverleningssituaties niet ‘breng jezelf in veiligheid’? Ik zou maar zo denken dat jij in de staat waar je op dat moment in was niet veilig had kunnen ingrijpen en voor je eigen en baby’s veiligheid hebt gekozen. Goed gedaan dus. Die ruzie is verder niet on you.

4 likes

Nouja de telefoon is natuurlijk overal even duur, dus het is dan het abonnement waardoor het goedkoop wordt. Volgens mij kun je van de meeste providers wel een kaart vinden met hun dekking per regio, ik denk dat het dan vooral belangrijk is of het bereik bij jou in de buurt goed is.

Lol, laat mijn moeder het maar niet weten. Ze is ook beetje corona-gekkie en draagt nu een mondkapje van mesh-stof als “verzets-daad”. :roll_eyes:

2 likes

Ja ze zitten op het kpn netwerk en ik woon in Rdam dus het zou goed moeten zitten. Ik zit natuurlijk dan 2 jaar aan ze vast dus daarom ben ik een beetje bang en ik denk waarom is dat zo goedkoop joh bij jullie

Maar het zal wel meevallen dan.

God ik ken je moeder niet maar ik haat dr nu al

18 likes

Ze benadrukte ook nog even dat ze zonder mondkapje ook altijd blikken van verstandhouding uitwisselde met andere verzetsstrijders.

30 likes

Wat stom van hun! Misschien kun je aan je moeder vertellen dat als zij komen, dat jij in een airbnb gaat? Dat ze dus de ernst gaat begrijpen?
Hoop voor je dat ze lekker thuis blijven en jij hele fijne dagen hebt (al lijkt een airbnb of hotelletje oid ook faaacking leuk. Wel met een bad. Bruisballen mee, laptop voor serie mee
)