Is dat een andere functie? Hoe zie je dat
In de app zelf gewoon, vlak onder die foto van de kaarten/en brieven, staat volg je pakket.
En dan staat er een google maps van mijn omgeving en de route van het busje, en eronder staat: Nog 14 huizen
Huh ik heb dit volgens mij niet. Als ik op de post klik zie ik alleen âVerwachte bezorgdatum dinsdag 15 decemberâ. En daaronder nog iets over Feestdagen. Jammer!
Aaarggh, dat liedje van de AH kerstreclame is op de radio. Nu hoor ik meteen dat rotjoch met zân piano en valse gejengel in mijn hoofd.
Ik weet dat het hele concept van een deelscooter is dat je hem altijd mag pakken, maar toch voelt het altijd alsof ik de scooter van iemand jat en dan durf ik niet meer. Dat je net even de Hema binnen loopt en dan bij terugkomst is je deelscooter weg.
Bij deelfietsen (dat heb ik wel eens gedaan) kun je kiezen tussen âik laat hem weer vrij voor de rest van de wereldâ of âik zet hem even op slot maar fiets straks weer verderâ. Zou dat met die scooters ook niet zo zijn?
Ja dat kan!
Oh, goede. Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ze in mijn stad bepaalde stadsdelen hebben âafgeslotenâ voor die scooters omdat iedereen ze gewoon thuis in de tuin neer gingen zetten en dat ook niet helemaal te bedoeling was. Dus geen idee of je ze echt mag âclaimenâ.
Hahaha anders zou wel kut zijn als je ergens heengaat met scooter en dan terug opeens moet lopen 

Bij deelfietsen mag je ze claimen maar dan betaal je wel gewoon door, ik weet niet hoe dat bij die scooters zit maar lijkt me ook zo te werken?
Zo aso om ze dan in je tuin te zetten, hoe kom je erbij.
Volgens mij betaal je daar niet door maar het bedrijf kan de gps tracken dus ze konden toen zien dat ze op prive terrein stonden. Ik vraag me ook echt af hoe dat nu werkt, als je dat stadsdeel in rijdt of ze dan opeens uitvallen haha.
Oh ja ik bedoel dat wanneer je hem dus wel openbaar laat staan en in de app zet dat je hem even later weer gaat gebruiken, je gewoon doorbetaalt. Niet als je als een aso het in je tuin zet.
Als je klaar bent met een deelscooter moet je hem afmelden, dan geef je hem vrij voor een ander. Als je niet afmeldt, kan je hem daarna gewoon weer pakken maar betaal je idd wel door
Nee je kan wel door die âverboden gebiedenâ rijden, maar je mag ze daar niet parkeren. Zou wat zijn als je rijdt en ineens blokkeert dat ding omdat je de grens over gaat haha.
Laatste loodjes op de zaak deze week, ik zit met echt te verheugen op mân kerstvakantie vanaf maandag! Gelukkig is mân vriend ook vrij en ik heb al allemaal leuke dingen bedacht om thuis te doen. Ik ben helemaal geinfluenced door The Queens Gambit dus er ligt een schaakspel klaar, tegen het einde van mân vakantie ben ik natuurlijk aanstormend wereldkampioen.
Duuuus ik had een heel leuk masker gekocht doe ik hem op is het een kinder maskerâŠ
Ik mag vanaf morgen ook thuis werken, baas gaat het regelen. Daar ben ik wel heel blij mee want geen 2+ uur meer in het ov elke dag, maar lijkt me ook wel heel erg wennen!
Thatâs what Christmas means to me my love! 

âMijn alter ego is Evertâ best leuk feitje.