Ik had net een realisatie.
Oliebollenkramen, zijn die essentieel?
Zo niet, hoe komen we aan onze oliebollen?

(
)
Ik had net een realisatie.
Oliebollenkramen, zijn die essentieel?
Zo niet, hoe komen we aan onze oliebollen?

(
)
Ze zijn niet essentieel-essentieel, maar wel open, dacht ik. Omdat kerstboomverkoop buiten ook nog mag. Voor mij voelt dat een beetje in dezelfde sfeer.
Oh I feel you! Vanmiddag pas ‘spoedvergadering’ dus er is behalve dat dit de laatste dag is, nog niks concreet. Ik kan zo slecht tegen die onzekerheid, niet wetend wat ik moet doen. Ook echt wakker gelegen met dit moet ik niet vergeten, dat moet ik meenemen, dit moet ik nog doen vandaag pffff.
Maargoed, we’ve got this girl!

Het onderwijstopic wil je graag spreken
Ik ben nu met het OV onderweg naar m’n werk (voortgezet onderwijs) en het voelt een beetje als het laatste uitstapje dat ik de komende vijf weken zal maken 
Toen ik het gisteren in mijn klas vertelde, waren er echt veel kinderen bij die bijna moesten huilen. Ze vinden het echt niet leuk. Ik zelf ook niet en ik moet mezelf echt motiveren zodat ik de kinderen kan motiveren. Ook de abruptheid, zo midden in deze week, maakt het lastig. Ik voorspel in ieder geval veel onrust op het werk vandaag.
Ik moet echt nog even bijkomen van mijn werkdag gister. Ik heb het in de bijna twee jaar dat ik er werk nog nooit zo druk gezien daar. 's middags heel veel telefoontjes en mensen die bij de kassa vroegen of wij als bouwmarkt wel open zouden blijven, nou uiteindelijk niet dus, maar kon er toen nog niet zoveel over zeggen, aangezien wij ook nog niets wisten. Toen de toespraak van Rutte bezig was, had mijn collega hem aanstaan zodat wij wisten waar we aan toe waren. Toen ik aan klanten kon vertellen dat wij inderdaad ook dicht gingen werden er klanten boos op mij en kregen we zelfs een telefoontje of we niet toevallig tot 12 uur open konden blijven. Uiteindelijk heeft het tot ongeveer een half uur na sluitingstijd geduurd om alle klanten de winkel uit te werken.
Hoe het allemaal verder gaat bij mijn werk is nog niet bekend, dat komt allemaal in de loop van de dag. De mensen die full time werken gaan wel gewoon aan het werk, dingen als schoonmaken, tellen en administratie moeten ook gewoon gebeuren. Ik ben part time caissière, dus ik heb nog geen idee hoe ik ingepland kan worden. Ik hoop in ieder geval dat ik iets kan doen, want ik wil niet tot midden januari thuis zitten.
Het valt onder afhaal horeca dus het mag! Ik had dezelfde angst gisteravond🤣
Wat voor oordopjes heb je gekocht?
Wat voelt dit forum als een safe space voor mij overigens. Ben gisteren op Twitter en insta behoorlijk geschrokken van hoe complotmensen je compleet aanvallen als je je aan de covidmaatregelen wilt houden. Wat een bak ellende krijg je over je heen. En natuurlijk is dit forum ook heel divers en worden er ook felle discussies gevoerd hier, maar heb wel het idee dat dat over het algemeen in alle redelijkheid gebeurt. (Uitzonderingen daargelaten) Mensen, ik vind jullie fijn en voel me veilig hier😘
Dit zijn ze. Ze zijn niet gemaakt om tinnitus te verhelpen, maar er zijn mensen die er baat bij hebben. Ik kreeg een tijd geleden een facebook ad en daar waren een hoop mensen enthousiast. En ik dacht, voor dat geld kan ik het wel proberen. Zag alleen net dat ze veel negatieve reviews hebben ivm verzenden, maar ik had die van mij snel in huis.
Ik ben heel benieuwd wat deze doen. Heb ze nu ook besteld. Ik heb moeite om omgevingsgeluiden te filteren waardoor ik al snel een gesprek niet kan verstaan als er geluid op de achtergrond te horen is. Voor dit geld lijkt het me wel de moeite waard om te proberen, hoop dat ze snel binnen zijn 
Ik kon de bodylotion niet vinden gisterenavond dus de zelfbruinercreme van kruidvat gebruikt maar wat ruikt dat toch lang. Helemaal vergeten.
Beetje zomergevoel.
Ben benieuwd! Prijs viel mij inderdaad ook mee. Als ze veel duurder waren geweest had ik het niet gedaan.
Succes!
Ik heb ze ook besteld. Ik heb heel kleine oortjes dus had de small besteld. Maar die zijn vet klein!
Nu weer wachten op de normale.
Ik hoop ook geluid te filteren en die piep in mijn oor te verminderen.
Hoe dat zou werken snap ik niet (zijzelf ook niet) ik hoor de piep meer in mijn hersenen dan mijn oor…
@Madam-Mikmak @Baron ik ben ook echt benieuwd. ik word de laatste weken echt gek van mijn suis weer.
Succes! Waarom zou je geen uitkering mogen dan? Ik dacht dat iedereen daar recht op had? 
Ik heb sinds een tijdje die PostNL functie aanstaan, dat je al kunt zien wat voor een post je krijgt. En het maakt me nog nieuwsgieriger dan ik al ben. Ik zie nu ook een kerstkaartje en ik ben in staat om handschriften op te gaan zoeken en te vergelijken, hou me tegen
(de brief van de belastingdienst negeer ik maar even)
Vind dat echt een leuke optie inderdaad
En ik kijk steeds als ik een pakket krijg hoeveel huizen er nog voor mij aan de beurt zijn