I did it! Heb het geaccepteerd want ik ga er qua salaris en doorgroeimogelijkheden heeel erg op vooruit 
Oohh jongens ik doe weer eens wat goeds. Had op facebook aangegeven dat ik twee gezinnen die het niet breed hebben blij wilde maken met een supermarkt cadeaubon twv 50,- Nu heeft er een meisje op gereageerd die ik niet heel goed ken maar waarvan ik wel weet dat ze het goed kan gebruiken. Heb haar adres om het op te sturen⊠zie ik gister ineens allemaal anti corona berichten op haar pagina en dat piet âzwartâ moet blijven etc 
Vind het lullig om er van af te zien dus ze krijgt de bon wel, gun het haar kindje natuurlijk ook maar jezus 
Is er overigens hier nog iemand die de tweede bon goed kan gebruiken? Ik wil er nog 1 weggeven aan iemand die het echt zwaar heeft deze dagen. Supermarktbon of van een een speelgoedwinkel voor eventuele kerstcadeauâs aan de kids.
Ik ken niemand, maar erg lief!!!
Zelf maken!
er zit een BH beugel in mn tiet te prikken. tooooop
Is het al vrijdag?
Het is ook zo donker hier de hele dag. Moet zelfs een lamp aan, terwijl groot dakraam en zijraam heb.
Wat goed! Gefeliciteerd.
Ja ze zijn open, om het geluid minder verstoord binnen te laten.
Als ik overprikkeld ben komt al het geluid op dezelfde sterkte binnen. Ik hoop dat dit helpt filteren.
heb echt een pleuris humeur en mood swings van hier tot de voordeur.
Al kreeg ik net wel een soort borrel pakket met zes flessen bier en een worstenbrood maak pakket van werk. dat vind ik dan wel weer leuk.
Ja alle groothandels zijn gewoon open!
Na alle verdrietige omstandigheden van de afgelopen maanden en jaren ben ik zo ontzettend gelukkig met mân nieuwe baan. Ik werk hier nu sinds maart en ik heb gewoon een vast contract aangeboden gekregen Ă©n ik krijg alle ruimte om zelf projecten op te starten. 
Net ook weer een heel leuk project besproken met een externe partij. Al denk ik niet dat ik in het contract mag zetten dat ik een keer mee wil met de helikopter 
De Hema hier is in de ochtend open gegaan, toen dicht, nu weer open en nu weer dicht maar wel druk bezig met dingen afplakken.
Leuk uitzicht tijdens het thuiswerken zo 
Haha hmm verwarring alom⊠Ik heb nog pantyâs besteld om af te halen in de winkel, benieuwd of dat nog mag straks 
De Hema is hier ook open. Action enzo dicht, maar ook mijn pakketpunt. Nu moet ik even op zoek naar een andere
Ik heb nu al voor de 11e dag achterelkaar knallende koppijn en ik word er GEK VAN 
Ouw muk gelukkig maar
Haha ja ik ben benieuwd, hoop het voor je 
Ik heb in mijn middagpauze even seks gehad. Word ik blij van. Perks van thuiswerken.

Ik ben op mijn werk, fucking vreemd hier zonder klanten, maar blij dat ik toch mijn uren kan maken vandaag. Maar nu is er schijnbaar echt al een stuk of 20x gebeld of we open zijn 
En dan ook nog zeggen: âJa jullie nemen toch op, dan kom ik gewoonâ Ja er zijn hier meer dingen te doen dan alleen verkoop.