Wat je even kwijt wil #45

Volgens mij is er iets aan de hand met google… bij mij werkt docs ook niet, maar gmail en youtube doen ook niks

Wat kots ik sowieso van “dit laat ik me niet afnemen”. Baahh wat afnemen? Je hebt niets behalve egoïsme, zak vla.

2 likes

Oh shit

Volgens Twitter is het een wereldwijde storing op alle services van Google :sweat_smile: kon er ook nog wel bij dit jaar toch

4 likes

Heftig wel! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren

Oh God de apocalypse is hier, had ik toch maar wel doomsday prepper moeten worden

11 likes

Mijn werkmail deed t ook niet ohhh dus ligt niet aan mij

Die kut sportscholen weer dicht whyyy… zou morgen EINDELIJK de sportspullen uit mn woonkamer gaan verhuizen naar een opslag :cry:

Wel beter dat je het nog niet gedaan had anders kon je weer alles terug sjouwen.

2 likes

ooh wat een super goed idee! heb bijna kerstvakantie dus ik denk dat ik dan ook maar een roadtripje ga maken!

1 like

Ja was ook ff bang dat het aan mijn account lag en dat ik alles kwijt was

Ik heb een baan aangeboden gekregen op de plek waar ik nu gedetacheerd ben en ik denk dat ik het moet gaan doen: veel meer doorgroeimogelijkheden, meer salaris en hoef niet meer in te werken. Maar ik vind het tegelijkertijd zooo spannend.

59 likes

Ja ik heb over 2,5 uur een deadline, mijn groepsgenoot heeft diens gedeelte nog niet af en ons doc staat alleen in Drive, ik ga echt leip
Edit: werkt weer!!

Ik heb net kattenvoer gehamsterd.

3 likes

Ja dat wel maar het ziet er zo lelijk en rommelig uit

Pfffff moet ik nu alles afzeggen deze week??? Ik kan niet tegen deze onduidelijkheid

En ja i know moet wachten tot vanavond maar ik weet niet hoe ik dat in 3 dagen nog recht gebreid krijg met m’n cliënten

Ohhhh gelukkig werkt het weer! Succes met de deadline nog even

1 like

Nou ik heb net mijn Q&A sessie gehad, ze wilden weten of we al hadden gezoend, waarom we niet getrouwd zijn en hoe lang ik ben #theimportantthingsinlife

81 likes

Hahahahahahhahaha gezoend :joy::joy::innocent:

3 likes

Aaah ik vind dit echt lief/leuk!

3 likes