Wat je even kwijt wil #45

Ik vind dit wel een mooie reden om toch een nieuwe noisecancelingkoptelefoon voor mezelf te kopen, de prijs zal wel weer gaan stijgen komende weken. Kunnen m’n vriend en ik gezellig samen met zo’n ding op ons kop in lockdown :smiling_face_with_three_hearts: Straks moeten we 5 weken met elkaar praten, stel je voor.

18 likes

Maar waarom hamsteren jullie dierenvoeding? De winkels worden als essentieel gezien en blijven open.

1 like

Hahahaha zulke posts toveren toch nog een beetje een glimlach op mijn gezicht na mijn inzinking in het ov net

1 like

Hahaha, ik ga echt stuk om al die mensen die nu massaal naar de winkels gaan en de foto’s met files op de wegen die naar centrums gaan. Ik snap serieus niet wat je nu acuut moet gaan kopen omdat de winkels een maand dicht gaan?? Supermarkt blijft gewoon open dus daar kan je al je voedsel halen. Ik hoor sommige van mijn vriendinnen die nu snel kerstcadeautje gaan kopen, dat kan toch gewoon online.

6 likes

Ik denk dat sommige mensen speciale dierenvoeding kopen bij tuincentra en die gaan wel sluiten.

1 like

Mijn god zeg. Mijn vader is echt zn kluizenaar maar moet vandaag wel ff naar de Blokker om cadeau te halen voor m’n moeder die in januari jarig is :woman_facepalming:t3: ik kan me hier zo kwaad om maken. (Pa is risico groep)

Ik doe niet aan kerstcadeaus maar ik zou dit ook wel een goede reden vinden om het een jaar over te slaan. De bezorgers hebben het echt al druk genoeg lijkt mij.

3 likes

Eens, mijn moeder zei net ook al nou gelukkig zijn wij inmiddels gestopt met de kerstcadeautjes. Maar inderdaad zou het dit jaar ook lekker overslaan.

1 like

Haha ja ik heb dit ook net met m’n moeder afgesproken. We hebben allebei nog niks voor elkaar gekocht (ook omdat het nu we allebei de hele dag thuis zijn onmogelijk is om stiekem te doen), en zijn het nu erover eens dat andere dingen belangrijker zijn. Helemaal goed zo joh, prima.

Ga wel begin januari uit huis, vorige week contract getekend, dus of dat allemaal gaat lukken zo wordt spannend. Vooral een kwestie van goed plannen ipv ff snel lastminute schroefjes halen denk ik.

3 likes

Ik heb echt een wattenhoofd vandaag. En had vanmiddag een afspraak met iemand voor wat vragen waar ik al lang mee zit en die gaat nu óók niet door. Denk dat ik nog even 1 ding ga doen en dan deze dag cancel en m’n bed in duik.

2 likes

Gelijk heb je! Super random maar wat voor vogeltjes heb je :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wacht even, baby daddy zou voor het eerst op bezoek komen?

Het gaat slecht met mijn opa en hoewel ik dit wist komt het toch weer hard binnen. Ik wist al dat de kans heel klein was dat ik hem nog zou zien maar nu wordt het steeds kutter. Hij woont in het buitenland en zijn vrouw, mijn stiefoma, is eerder dit jaar overleden. Zonder corona hadden we ernaartoe kunnen gaan afgelopen juni maar uiteraard niet doorgegaan. In haat die afstand en merk gewoon dat ik mezelf erg afsluit van de ellende en het dan nu ook spannen vindt om te bellen, want hij ligt in het ziekenhuis. We bellen sowieso weinig en video bellen enzo is altijd gedoe geweest.

Ik was net bij de petsplace en dat was echt gekkenhuis :joy: zakken hondenvoer van 20kg zijn de nieuwe wc rollen dus

14 likes

Heb al 6 keer tegen m’n leidinggevende gezegd dat ik geen vier nachten achter elkaar wil draaien, had ze dat in januari wel weer ingeroosterd, toen al aangeven joh, heb het al zo vaak gezegd, maar heeft ze het niet veranderd. Nu in februari weer, dus een redelijk pissige mail eruit gegooid. Heb verder nooit roosterwensen maar dan dit ugh.

@Max hoe ging je gesprek?

1 like

Goed! Wilde het eerst face to face doen, maar ook ivm maatregelen thuis gebleven en heb het via teams gevoerd. Toch raar zo’n eindejaarsgesprek digitaal. Maar, ze zijn super tevreden en ik krijg een loonsverhoging van 7.5% en zit daarmee bij de hoogste stijgingen van de unit! Heb er niet over onderhandeld, want had niet het idee dat er meer mogelijk was. Dus tevreden mee!

44 likes

2 valkparkieten :relaxed: Een wildkleur (mannetje) en een opaline cinnamon (pop/vrouwtje). Ze zijn handtam. Al is het vrouwtje nog wel een beetje voorzichtig, maar ze durft sinds de laatste paar dagen steeds meer. In het Vogels tam krijgen topic zie je een foto van haar.

5 likes

Gelukkig gaat het maar om de ontmoeting met zijn kind. En niet iets cruciaals als de kapper ofzo. Echt mad respect dat je zoveel geduld hebt met die gast.

25 likes

Ik keek naar mijn afschrijvingen en schrok. Er stond een afschrijving bij uit Maastricht en ik ben sinds corona en daarvoor een hele tijd niet daar geweest. Ik dacht help iemand kan met mijn bankgegevens betalen maar het blijkt dat Monkey Coffee in Tilburg Maastricht gebruikt :woman_facepalming:

2 likes