Wat je even kwijt wil #45

Waarom zijn mannen zo waardeloos?!

7 likes

Ik moest net huilen om het idee dat alle kerstbomen nu versnipperd gaan worden nu de tuincentra dicht gaan :sob:.

14 likes

Ja snap ik! Ik vraag me af wat hij had gedaan als hij zwanger was(en geen abortus meer kon doen) haar ten vondeling leggen???

Hoe kan je zo weinig interesse hebben in je kind??

Ja zo sad, maar hoorde wel dat veel kerstbomen naar goede doelen e.d. gaan (gelukkig)

Snap ik heel goed! Wat een enorme zak hooi. Gelukkig heeft L een geweldige mama die wel alles voor haar doet.

9 likes

Gefeliciteerd! Wat maakt het nog spannend voor je?

Wat een leeggelopen ballon zeg :roll_eyes:

6 likes

Ik had zaterdagavond nog snel een afspraak gemaakt voor bij de kapper vandaag en dat was het laatste plekje. Mijn haar zit eigenlijk nog wel goed en mijn moeder kon voor vandaag geen afspraak meer maken dus heb maar gezegd dat ze in mijn plaats moest gaan.

8 likes

@Oprah sjezus, wat een proleet die gast.
Maar die meid heeft voldoende aan alle liefde van jou!!

1 like

Oh jongens ik ben helemaal blij. Ik werk als zzpā€™er voor mijn oude stagebedrijf tegen een tarief dat eigenlijk veel te laag is (organisatie heeft weinig budget, iedereen werkt tegen lage tarieven en doet het er meestal bij omdat ze het leuk vinden). Nu heb ik behoorlijk bijgedragen aan het binnenhalen van financiering voor de komende jaren en ik heb laatst gevraagd wat dit financieel voor mij zou betekenen. Ik vond het idioot spannend om aan te kaarten en kon er ook niet direct antwoord op krijgen, maar ik hoor net dat er ruimte is voor bijna een verdubbeling van mijn tarief! De andere helft van de week werk ik in de horeca waar ik nu natuurlijk bijna geen uren kan maken, dus dit maakt het echt een heel stuk beter te doen allemaal :blush:

96 likes

Echt zin in de slimste mens vanavond. Ik heb vast een topic aangemaakt, kunnen we daarin zeiken op de deelnemers. Mag ik daarnaar linken??

13 likes

Ik heb 10 minuten geleden een voederhuisje met vetbollen opgehangen in de tuin en ik ben nu boos omdat er nog GEEN EEN vogel op af is gekomen. Ondankbare krengen.

27 likes

Je bent niet de enige. Mijn vader heeft een online dierenapotheek en vandaag is de drukste dag ooit bij ze.

17 likes

Ik denk dat voor sommige mensen geldt dat wat ze niet zien (daadwerkelijk dus niet op beeld), niet bestaat. Als je er bij bent ā€˜moet je er iets meeā€™. Daarmee wil ik niks goedpraten want ik vind het echt erg. Maar volgens mij werkt die ontkenning wel zo. Dan blijft het verder weg en kun je makkelijker doen alsof het niet bestaat.
Aarsloch

Mijn borduurwerkje is bijna af :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ben jij dit?

1 like

Nou daar gaan weā€¦ proberen de weekboodschappen te doen tussen alle hamsteraars.

1 like

Ik weet weer waarom ik Reddit haat. Ik was verstrikt geraakt in een discussie waarbij iemand daarna screenshots heeft gefabriceerd waarop ik ā€˜zegā€™ dat ik ā€œJoden haat en dat ze tijdens de holocaust beter zijn best hadden moeten doenā€.

Gelukkig zijn de mods er nu mee bezig, maar oh mijn god, wat is er mis met mensen. Heb mijn les weer geleerd, ik ben daar weer weg.

Ik heb eindelijk een stage gevonden, maar de communicatie is echt ruk. Ik wacht al twee weken op een startdatum en inmiddels ook een week dat ze een simpele overeenkomst hebben getekend. Het is dat ik weet dat ze ook in een enorm drukke periode zitten en dat ik veel positieve ervaringen heb gehoord over de organisatie want anders zou ik er nu al klaar mee zijn.