Wat je even kwijt wil #45

Ik heb echt geen klap uitgevoerd vandaag. Was sowieso al niet vooruit te branden en die nieuwe lockdown zorgt ervoor dat ik weer continu het nieuws aan het refreshen ben, terwijl er eigenlijk geen klap verandert voor mij.

2 likes

Ik haal sinds een paar maanden mijn shag in Duitsland en ik moet zo lachen om het prijsverschil.

400 gram is daar 48.50 en hier 93 euro.

3 likes

Ja, ik had beter moeten weten, donā€™t feed the trolls. Hij is ondertussen gebanned van de sub. Hoop dat ik er geen gezeik mee ga krijgen want die sub is aardig groot en ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent.

2 likes

ik ben echt een klein kind. Heb rietjes gekocht met balletjes erin die naar banaan smaken die je dan in je melk moet doen en daar je melk door heen slurpt.

9 likes

Maar nu de belangrijkste vraag van de dag: Wat gebeurt er met Lang leve de liefde vanavond?! Want om 19.00 uur gaat natuurlijk niet lukken :hushed:

2 likes

Het zit ons niet meeā€¦ is dit een signaal vanuit de roverheid!!?

3 likes

Het zou toch vanaf deze week juist om 19.00 komen? Was eerst juist 18.00 :thinking:

Is er dan niets meer heilig :sob:

2 likes

Hahaha ik moest hier echt heel hard om lachen.

@Duif Ik moet bij jou naam altijd denken aan dit performancewerk van Kuang-Yu Tsui

1 like

Sorry maar wat een wandelende zaad donor zeg.

3 likes

Ik woon in het centrum en het is zo druk, verbaas mij echt hoe mensen denken. Alsof de overheid zomaar de winkels dicht gooit.

Wat een lul. Ik vind dat je er altijd heel rustig onder ben gebleven van wat ik hier zo had gelezen. Ik had hem al lang helemaal verrot gescholden. Niet dat je daarmee iets opschiet maar jezus.

Ahahaha mijn vijand Gijs nogiets die een tijdje bij De Slimste Mens zat staat nu in een politiek tv programma naast Wopke Hoekstra en hij lijkt nu echt 1.50m.

4 likes

Ugh, dat overzichtā€¦ Ik haat mensen.

Gijs groenteman wiens moeder Hanneke groenteman is en wiens vrouw Aaf Brandt Corstius is, die weer de zus is van Jelle Brandt corstius en de dochter van Hugo brandt corstius.

Heb zoā€™n hekel aan al die BNers die familie van elkaar zijn en allemaal bffs van de vara zijn.

10 likes

(Om en nabij) 2 meter!

1 like

Wat lief, dank! Het is best een pittige en complexe doelgroep waar ik dan hoofdbehandelaar van wordt en mijn hele fijne collega gaat met pensioen en wij waren wel een goed team haha. Straks ben ik meer op mezelf aangewezen. Gelukkig kan ik het met de rest van het team ook goed vinden :blush:

1 like

Ahh wat lief! Ik word er helemaal vrolijk van

2 likes

Shit ik heb iets besteld en dat wordt afgeleverd bij een Homerr punt. Maar die winkel gaat neem ik aan ook morgen dicht. Wel balen als dat betekent dat ik pas half januari het kan ophalen

Brrrrrrrrrrr

1 like