Wat je even kwijt wil #45

Oh, goede. Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ze in mijn stad bepaalde stadsdelen hebben “afgesloten” voor die scooters omdat iedereen ze gewoon thuis in de tuin neer gingen zetten en dat ook niet helemaal te bedoeling was. Dus geen idee of je ze echt mag ‘claimen’.

Hahaha anders zou wel kut zijn als je ergens heengaat met scooter en dan terug opeens moet lopen :sweat_smile::joy:

4 likes

Bij deelfietsen mag je ze claimen maar dan betaal je wel gewoon door, ik weet niet hoe dat bij die scooters zit maar lijkt me ook zo te werken?

Zo aso om ze dan in je tuin te zetten, hoe kom je erbij.

Volgens mij betaal je daar niet door maar het bedrijf kan de gps tracken dus ze konden toen zien dat ze op prive terrein stonden. Ik vraag me ook echt af hoe dat nu werkt, als je dat stadsdeel in rijdt of ze dan opeens uitvallen haha.

Oh ja ik bedoel dat wanneer je hem dus wel openbaar laat staan en in de app zet dat je hem even later weer gaat gebruiken, je gewoon doorbetaalt. Niet als je als een aso het in je tuin zet.

Als je klaar bent met een deelscooter moet je hem afmelden, dan geef je hem vrij voor een ander. Als je niet afmeldt, kan je hem daarna gewoon weer pakken maar betaal je idd wel door

1 like

Nee je kan wel door die “verboden gebieden” rijden, maar je mag ze daar niet parkeren. Zou wat zijn als je rijdt en ineens blokkeert dat ding omdat je de grens over gaat haha.

2 likes

Laatste loodjes op de zaak deze week, ik zit met echt te verheugen op m’n kerstvakantie vanaf maandag! Gelukkig is m’n vriend ook vrij en ik heb al allemaal leuke dingen bedacht om thuis te doen. Ik ben helemaal geinfluenced door The Queens Gambit dus er ligt een schaakspel klaar, tegen het einde van m’n vakantie ben ik natuurlijk aanstormend wereldkampioen.

13 likes

Duuuus ik had een heel leuk masker gekocht doe ik hem op is het een kinder masker…

3 likes

Ik mag vanaf morgen ook thuis werken, baas gaat het regelen. Daar ben ik wel heel blij mee want geen 2+ uur meer in het ov elke dag, maar lijkt me ook wel heel erg wennen!

6 likes

That’s what Christmas means to me my love! :microphone::musical_score::man_cartwheeling:

“Mijn alter ego is Evert” best leuk feitje.

13 likes

Deze calmers zitten dus niet echt in je gehoorgang. Maar meer nog in je oorschelp.

Daar dus.

Die mini’s waren mij daardoor echt te klein terwijl mijn gehoorgang heel smal is.
Ze gaan jou dus ook vast passen

Maar ik zal een review geven!

3 likes

I did it! Heb het geaccepteerd want ik ga er qua salaris en doorgroeimogelijkheden heeel erg op vooruit :grin:

70 likes

Oohh jongens ik doe weer eens wat goeds. Had op facebook aangegeven dat ik twee gezinnen die het niet breed hebben blij wilde maken met een supermarkt cadeaubon twv 50,- Nu heeft er een meisje op gereageerd die ik niet heel goed ken maar waarvan ik wel weet dat ze het goed kan gebruiken. Heb haar adres om het op te sturen… zie ik gister ineens allemaal anti corona berichten op haar pagina en dat piet “zwart” moet blijven etc :tired_face:

Vind het lullig om er van af te zien dus ze krijgt de bon wel, gun het haar kindje natuurlijk ook maar jezus :expressionless:

Is er overigens hier nog iemand die de tweede bon goed kan gebruiken? Ik wil er nog 1 weggeven aan iemand die het echt zwaar heeft deze dagen. Supermarktbon of van een een speelgoedwinkel voor eventuele kerstcadeau’s aan de kids.

32 likes

Ik ken niemand, maar erg lief!!!

1 like

Zelf maken!

er zit een BH beugel in mn tiet te prikken. tooooop

1 like

Is het al vrijdag?
Het is ook zo donker hier de hele dag. Moet zelfs een lamp aan, terwijl groot dakraam en zijraam heb.

3 likes

Wat goed! Gefeliciteerd.

1 like