Wat je even kwijt wil #45

Ja ze zijn open, om het geluid minder verstoord binnen te laten.
Als ik overprikkeld ben komt al het geluid op dezelfde sterkte binnen. Ik hoop dat dit helpt filteren.

1 like

heb echt een pleuris humeur en mood swings van hier tot de voordeur.

Al kreeg ik net wel een soort borrel pakket met zes flessen bier en een worstenbrood maak pakket van werk. dat vind ik dan wel weer leuk.

@Oprah weet jij of de makro open is ouwhoer

4 likes

Ja alle groothandels zijn gewoon open!

1 like

Na alle verdrietige omstandigheden van de afgelopen maanden en jaren ben ik zo ontzettend gelukkig met m’n nieuwe baan. Ik werk hier nu sinds maart en ik heb gewoon een vast contract aangeboden gekregen Ă©n ik krijg alle ruimte om zelf projecten op te starten. :relaxed:

Net ook weer een heel leuk project besproken met een externe partij. Al denk ik niet dat ik in het contract mag zetten dat ik een keer mee wil met de helikopter :sweat_smile:

43 likes

De Hema hier is in de ochtend open gegaan, toen dicht, nu weer open en nu weer dicht maar wel druk bezig met dingen afplakken.
Leuk uitzicht tijdens het thuiswerken zo :joy:

16 likes

Haha hmm verwarring alom
 Ik heb nog panty’s besteld om af te halen in de winkel, benieuwd of dat nog mag straks :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

De Hema is hier ook open. Action enzo dicht, maar ook mijn pakketpunt. Nu moet ik even op zoek naar een andere

Ik heb nu al voor de 11e dag achterelkaar knallende koppijn en ik word er GEK VAN :sob:

Ouw muk gelukkig maar

1 like

Haha ja ik ben benieuwd, hoop het voor je :grin:

1 like

Ik heb in mijn middagpauze even seks gehad. Word ik blij van. Perks van thuiswerken. :laughing: :woman_shrugging:

27 likes

Ik ben op mijn werk, fucking vreemd hier zonder klanten, maar blij dat ik toch mijn uren kan maken vandaag. Maar nu is er schijnbaar echt al een stuk of 20x gebeld of we open zijn :woman_facepalming::woman_facepalming: En dan ook nog zeggen: “Ja jullie nemen toch op, dan kom ik gewoon” Ja er zijn hier meer dingen te doen dan alleen verkoop.

4 likes

Eindelijk eens profijt van het feit dat mijn kind op speciaal onderwijs zit: dat blijft dus gewoon open. Wel 2 dagen in de week, maar tochđŸ„ł

6 likes

Ik nam mijn antibioticakuur schijnbaar niet goed in en ik heb er best veel last van dus nu mag ik van de vervangende huisarts (mijne is op vakantie) stoppen tot januari. Loop waarschijnlijk al jaren rond met wat ik heb en heb er nauwelijks last van dus hij gunt mij een fijne kerst want wat ik nu heb ingenomen laatste week had toch geen nut.

Ben echt blij nu want maakte me zo’n zorgen om kerst en oud en nieuw want moet schijnbaar nog meer antibiotica innemen dan ik al deed en mweh wil gewoon lekker kunnen eten met kerst. Blij blij. :grin:

(Als hij zei dat ik wel moest blijven nemen had ik t wel gedaan hoor)

1 like

Pff nadeel van scholen dicht is dat die lelijke schreeuwerds dan weer buiten hangen.
Ksssst ga gamen ofzo

14 likes

Ik ben zelf fan van deze stichting

Je kan gewoon geld doneren, of in de verjaardagswinkel bijv een cadeau, taart of slingers kopen voor een kind met onvermogende ouders.

Ook hebben ze een samenwerking met post nl, dat je in januari (een) cadeau(s) kan kopen en kan versturen via post nl. Zij zorgen dan dat het bij de juiste kinderen terecht komt.

7 likes

Hier hadden ze tot de middag een soort van kerst afsluiting gebeuren.
Althans ik zag een groep kinderen met kerst mutsjes en zelf gemaakte kerst prularia naar huis gaan in de middag. En toen liet een van die kinderen dat zelf gemaakte ding waar ze trots op was vallen. En toen heb ik stiekem een beetje gelachen.

7 likes

Wat ging er mis dan dat je het niet goed in nam?
En snap je wel. Kunnen eten wat je wilt is zo fijn, ik waardeer dat normaal gesproken niet genoeg.

Ik moet 6 antibioticapillen per dag i.p.v. 4 en omdat ik al een week 4 nam had hij zoiets van nou stop dan ook maar voor 2 weken want je hebt het toch voor niks gedaan. Ik heb de assistente verkeerd begrepen.