Haha dumpen die hap
Dank je!!
Je zou denken dat ik na bijna 3,5 jaar studeren wel geleerd zou hebben om op tijd te beginnen met leren voor tentamens, maar nope
Haha, bijenkorf? Ik vind het ook niet lekker, ruik je van kilometers afstand ook.
Al paar dagen amper zin om te snacken, ben echt mezelf niet. Ik weet ook altijd wanneer het niet helemaal goed gaat zodra ik mijn voorraadkast niet meer boeiend vind haha
Ach even weekje minder junkfood is ook wel goed.
Omg Joling en Gordon over de vloer staat op Videoland !!! Eerste 3 seizoenen
Nou, vandaag gewerkt en ging best redelijk. Zag op een bepaald wel een rouwauto en heb toen jankend op de fiets gezeten. Gelukkig ging ik naar een paar adressen in een soort bos en heb daar een paar minuten naast de brievenbussen staan huilen.
En nog even met leidinggevende gesproken erover
En blijkbaar is de onderbuurman van mijn huidige/nieuwe huis overleden. Toen ik hier de sleutels kreeg, lag hij al in het ziekenhuis. En zijn vrouw ook, maar dan met een hersenbloeding. Ik ken de mensen niet, maar vind het alsnog wel sneu.
Omg dat wordt gieeeeren. Lekker dat we in lockdown zitten. Jammer dat ik geen kerstvakantie heb
Heb nog koffie lopen drinken om half 10, echt zo dom lig klaar wakker in bed mehh
Ja, rozenblaadjesjam zegt de omschrijving. De poeder die ik gisteren kreeg rook er ook al helemaal naar.
Fuck wou net mijn account opzeggen maar dat kan nu niet meer
Ik heb zin om mn bovenburen van het balkon te gooien. Ze schreeuwen megahard en ik wil slapen .
Ze maken ook kokhalsgeluiden⦠wtf doen ze
Mijn organen zijn gewoon beetje overstuur door antibiotica.
Same
Blehh zo slecht geslapen vannacht. Hoop dat mijn werk zich een beetje gedeisd houdt, want heel veel kan ik niet hebben vandaag denk ikā¦
Er zit nog steeds een MUG IN MIJN KAMER
Ah ik heb zoān zin in een kopje koffie met sojamelk en twee druppels toffeesmaakje
Heb een quarantaine to-do list gemaakt gisteren met allemaal van die dingen die ik al honderd jaar wil doen maar nog steeds niet gedaan heb. Dus ik mag vandaag lekker dingen gaan verven en de diepvries uitruimen en ontdooien
ik heb een <* mYsPaCe PlAyLiSt * > : ) opstaan en dit is echt even wat ik nodig had. Bizar ook hoeveel van die liedjes die je onthoud.
Welkom op de huttekuttevreugde, welkom op de huttekutteberg en dan Gerard die zit te gieren op die steen