Hahaha wat is dat ook voor logica jullie nemen op dus dan kom ik ook Stonden er ook echt bellers voor de deur?
Ik zei laatst nog in het foto topic dat de Surinaamse vrouw die bij ons op het werk kookt mijn nieuwe bff is (voor de gein want kreeg eten van haar). Nou nu is ze op weg om mijn vijand te worden. Verhaal even in spoiler.
Samenvatting
Ik fietste net weg naar huis en was bijna het terrein af van mijn werk, kom ik haar tegen. Zegt ze ja je zag mij net ook met een man he? Ik zo nee geen idee waar je het over hebt want zie je nu vandaag voor het eerst. Begint ze helemaal van ja en ik hou je al een tijdje in de gaten en ik heb je wel door. Ik zo wtf heb je het over? Snap er niks van. Fietst ze kwaad weg om naar de baas te gaan, ik achter haar aan fietsen en paar keer roepen waar gaat dit over? wat heb ik je misdaan? Maar geen reactie.
Vervolgens zit ze dus bij de baas en ben ik daar ook heen gegaan (met mijn begeleider daar) en begint ze van ja en je moet niet huilen want ik kan ook wel even gaan huilen hoor en niet veel later zegt ze doodleuk waar de baas bijstaat dat ik een leugenaar ben. Ik heb nog steeds geen idee waar ze het over had en ik was ook behoorlijk overstuur door dit. Schijnbaar wordt ze door een man lastig gevallen en weet ik hier meer vanaf terwijl dat dus niet zo is. Ben kwaad weggelopen terwijl ik fuck you (en de woorden ik laat mij niet voor leugenaar uitmaken) naar haar schreeuwde, ook niet netjes maar was er echt klaar mee.
Maar ook echt dat ik hou je al een tijdje in de gaten, wtf eng mens.
auwiekarl
Oh wat vervelend dit wel ja. Heb je niet veel klachten zonder de ab dan of valt dat mee?
Nee soms wat lichte vage buikpijn en soms beetje opgeblazen gevoel maar dat is niet eens wekelijks. Voel mij nu door de kuur een stuk slechter iig.
Ik wil hier over ophouden maar moet het toch kwijt. Heb net tegen een collega gezegd dat ik ga thuiswerken, net als overigens twee andere collega’s. En nu gaat die ene collega tegen mij beginnen dat zij ook wel eens thuis zou willen werken en dat het fijner is voor de bezetting als ik er ben omdat ik dan ook een keer de telefoon kan aannemen als zij met pauze is. Dit soort dingen zijn dus de hele reden dat ik het aanvankelijk überhaupt niet durfde te vragen. Bespreek dan zelf met de baas wat je wil? Mijn positie op kantoor is echt verwaarloosbaar, en ik doe niks wat niet thuis ook zou kunnen. Bovendien, dan vraag je maar 1 van de andere collega’s die thuiswerkt om op kantoor te komen zodat de telefoon wordt opgenomen als jij even op pauze bent (wat sowieso al onzin is natuurlijk), maar niet degene die gebruik moet maken van het openbaar vervoer om naar kantoor te komen. En ze zei ‘ik hoop dat je toch nog tot en met kerst en oud en nieuw op kantoor kan komen’ eh nou nee? De nieuwe maatregelen gelden vanaf vandaag en niet vanaf dan
Einde rant
Huh wat vaag? Maar heeft ze ook niet tegen je baas gezegd wat jij er dan mee te maken zou hebben.
Heel raar en ik begrijp je reactie wel. Hopelijk is dit snel opgelost en uit de wereld geholpen.
Denk t wel maar ze zat er steeds doorheen te krijsen dat ik niet moet huilen enz dus kreeg maar half mee wat er allemaal verder werd gezegd. Maar ik loop morgen ook nog wel even naar de baas toe om sorry te zeggen voor mijn gedrag en dat ik echt niet weet wat haar probleem met mij ineens is.
Volgens mij (maar dat denk ik) is haar probleem met mij dat ik weet wie haar lastig aan het vallen is en dat ik dat nu ontken. Maar ik weet van niks. :’)
Het zonnetje in huis!
Het artikel wat ik online wilde bestellen, valt net in de categorie wat je dus niet online kunt bestellen en een afhaalfunctie hebben ze niet.
@papierhier ja dat kan! Je kan als je op bestemming bent er voor kiezen om je rit af te sluiten, dan is hij gewoon weer vrij voor iemand anders om te pakken. Je kan je scooter ook tijdelijk parkeren, dan betaal je iets van 5 cent per minuut, maar dan blijft hij wel voor jou gereserveerd en kan niet iemand anders hem pakken. Dus dat is wel handig voor als je even iets bij de Hema moet halen, maar niet als je hem voor je deur wil parkeren. Als je hem niet parkeert maar gewoon afsluit omdat je ergens langer naar binnen gaat heb je inderdaad wel kans dat iemand anders hem dan pakt, maar je kan op de app zien waar een andere staat en in de grote steden is er meestal wel een ander in de buurt, dus dan loop je gewoon daarheen en pak je die!
Je mag ze trouwens niet overal zomaar achterlaten. Er is een servicegebied en binnen dat servicegebied kan je ze gewoon achterlaten en je rit afsluiten waar je wil. Buiten dat gebied kan je ze niet zomaar achterlaten, maar wel tijdelijk parkeren als je even een winkel binnen wilt. Op deze foto kan je dus wel je scooter achterlaten in het groene vlak, maar niet in het witte vlak.
Ik reageerde vannacht heel heftig op aardappelen dus ik zocht op waar allemaal zetmeel in zit. Echt in veel Ik wilde wat vet kwijt, maar op deze manier is het echt niet leuk
Mis eten.
Ja is probleem van de werkgever. Want eigenlijk moet zij ook thuis werken, toch? En bovendien. Een telefoon kan je toch doorschakelen
Kun zij niet bij je werkgever aanvragen of de telefoon niet doorgeschakeld kan worden naar een mobiele telefoon oid, zodat iemand vanaf een thuiswerkplek de telefoon kan opnemen? Dat is bij mijn werk ook zo geregeld dat het vaste nummer naar de secretaresse op haar thuiswerkplek is doorgeschakeld
Oh ik ben spuit elf
Ik had vorige week iets besteld en gekozen voor levering in de winkel en daar ophalen, maar die zijn natuurlijk nu dicht. De bestelling was nog niet verzonden dus ik dacht, ik bel even om te vragen of ik misschien het afleveradres kan wijzigen naar mijn eigen adres ipv de winkel
“You are caller number: 20. There are twenty people waiting before you in this cue.”
Ennn never mind, dan wacht ik liever tot 19 januari
Ja dat zou idd gewoon mogelijk moeten zijn! Ik neem aan dat mijn werkgever dat ook weet, maar een beetje zijn kop in het zand steekt ik ben van mening dat als zij inderdaad met dingen zit of het ergens niet mee eens is, ze dat beter zelf met de baas kan bespreken dan onderling met mij
Jemig deze dag ik KAN niet meer. Wat een hectiek
Ohmy, bij mijn oude werk werden de kerstpakketten samengesteld door de vrouw van de baas en dat was dus soms heel leuk en soms alleen wat zij lekker vond.
Nu stuurt een collega een foto van het pakket dit jaar: 6 verschillende flessen wijn van een biologische boerderij in Italië + de standaard champagne die we elk jaar kregen.
Dit kan toch niet ?!?!
Ik zou het chill vinden maar ik hoop dat iedereen van hun team alcohol drinkt :’)
En ja ook beetje raar om alcohol drinken zo aan te moedigen, maar wel fijn voor de voorraad